شش چیز مشترکی که با قایق بادی دارید

اکنون می توانید به تونلی که فصل را در آنجا شروع کردهاید بروید تا به اسکله پایینی و ساختمانی که تاجر در آن حضو

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

اکنون می توانید به تونلی که فصل را در آنجا شروع کردهاید بروید تا به اسکله پایینی و ساختمانی که تاجر در آن حضور دارد برسید. حالا برگردید و به سمت مخالف دروازه حرکت کنید، سپس از نردبان داخل این اتاق بالا بروید تا به منطقه جنگلهای آلتار (Forest Altar) برسید. گاهی اوقات ممکن است ماهی در اولین حضور شما ظاهر نشود، بنابراین اگر ماهی وجود نداشت، از آن منطقه برگردید تا پس از مدتی، دوباره مقابل اسکله ظاهر شود. این قایقها مرکز ثقل پایینتری دارند، بنابراین در سرعت بالا تعادل خود را از دست نمیدهند. وقتی که با دشمنان داخل خانهای که در فصل یک در آن قرار داشتید مبارزه کردید، از کلید کوچک برای باز کردن کشوی سمت چپ استفاده کنید تا یک شمش طلا به دست آورید. حالا مسیر سمت راست را به داخل غار کوچک زیر پل بروید. به داخل قایق برگردید، به سمت غرب دریاچه بروید. به قایق برگردید و از طریق تونل به سمت دهانه انتهایی که منتهی به سکوهای معدن است بروید. اکنون مستقیماً به بالا نگاه کنید و تا قفس فلزی که از سکوهای بالا آویزان شده است را ببینید. ​Th is a rtic​le h​as been g​en erated  wi th G​SA Con​te​nt G​en erat᠎or Dem᠎ov᠎ersi​on!

به بالا نگاه کنید تا قفس فلزی را ببینید که از بالا آویزان شده است. آنها نردبانها را دوباره بالا میبرند، اما شما میتوانید هر بار دوباره آنها را پایین بیاورید و با دشمنانی که از پلهها بالا میآیند، مقابله کنید. اگر در فصل سوم بازی، سگ را از تله خرس نجات داده باشید، اکنون به کمک شما میآید. یکی از تفریحات کیش که در صدر لیست تفریحات آبی قرار می گیرد، پاراسل می باشد. البته که این کشتی ها جزء تفریحات آبی و یا غیر آبی قرار نمی گیرند و همچنین نمی توان آن ها را در دسته تفریحات کیش مهیج نیز دانست. برای آزاد کردن فضای خود و همچنین تکمیل دو ماموریت تاجر، تخم طلایی و ماهی لانکر باس را به او بفروشید. سپس باید آن را به تاجر (جنوب غربی دریاچه) بفروشید.سمت چپ آن آویزان شوید تا بتوانید این درخواست ماموریت را بر روی یک ستون ببینید. سپس باید آن را به تاجر (در جنوب غربی دریاچه) بفروشید. اگر در حل پازل اشتباهی مرتکب شدید، میتوانید آخرین سیو خود را بارگیری کنید و دوباره امتحان کنید.

به شدت توصیه میکنیم که قبل از تلاش برای به دست آوردن این آیتم ارزشمند، یک سیو دستی انجام دهید! چون اگر این پازل را به درستی انجام دهید تنها در دو حرکت قابل حل است، اما اگر کمی خطا کنید، پازل بسیار پیچیده میشود و برای حل آن به آزمون و خطا و زمان بسیار زیادی نیازمند هستید. مطمئن شوید که منابع و مهمات کافی دارید و در صورت نیاز، دست به خرید و ارتقا از تاجر بزنید؛ زیرا به زودی یک باس فایت انتظار شما را میکشد. برای به دست آوردن نشان کلیسا، هر دو سر را روی پایهها قرار دهید. سپس میتوانید وارد اتاق کوچک شوید و مجسمه سر کافر را جمعآوری کنید. در این منطقه میتوانید به داخل دو ساختمان کوچک بروید که در آن مقداری وسایل و مهمات جمعآوری کنید، همچنین این ساختمانهای کوچک مکان فوقالعادهای برای پنهان شدن برای مدت کوتاهی هستند. اکنون که کلید کوچک را در اختیار دارید به منطقه قبلی برگردید، مراقب سگهای آلودهای که ظاهر میشوند باشید.

برای تکمیل فصل، دکمه مربوط به در را بفشارید. ↑ «مرگ تلخ ۵ عضو خانواده ایرانی در راه رسیدن به بریتانیا | غرق شدن قایق مهاجران در کانال مانش». در صورت وجود سایر ویژگیها، به مزیتهای محصول مورد نظر افزوده میشود. ساطور: تخته پهن و بلندی که در سینه قایق نصب میشود. ماهیهای کوچکتری نیز در این نزدیکی وجود دارد، اما ماهیای که به آن نیاز دارید، بزرگترین ماهی است، وقتی روی قایق و رو به قایقخانه است، معمولاً کمی به سمت چپ در مقابل قایقخانه شنا میکند. این تکنیک، بزرگترین حجم سازه با حداقل مقدار مواد را ایجاد میکند. ماهیهای کوچکتری نیز در این نزدیکی وجود دارد، اما ماهیای که به آن نیاز دارید، بزرگترین ماهی است. تا جایی که شما میتوانید با مبلغ بسیار کمی نسبت به قایقهای فایبر گلاس، یک قایق بادی ارزان قیمت ولی در عین حال با کیفیت بالا تهیه نمایید. قایق بادی قیمت و انواع مختلفی مانند قایق بادی اینتکس ۵ نفره، ۴ نفره و چند نفره دارد که امروزه یکی از محصولات پرفروش شرکت اینتکس به شمار میروند.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن