تحمل وزن هپی چیر چقدر است؟

این مبل ها بهترین وسیله برای نشستن های طولانی و استراحت کردن است. زمانی که روی هپی چیر در حال استراحت هستید گ

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

این مبل ها بهترین وسیله برای نشستن های طولانی و استراحت کردن است. زمانی که روی هپی چیر در حال استراحت هستید گودی کمر شما کاملا پر می شود و در کل ارگونومی بدن تان در حالت استاندارد قرار می گیرد و شما احساس راحتی زیادی می کنید. این مبل ها به دلیل انعطافی که دارند به راحتی تغییر حالت می دهند و به صندلی لمی و درازکش تبدیل می شوند. در ادامه ما میخواهیم به شما نحوه خرید یک بین بگ خوب را آموزش دهیم،با ما باشید. بین بگ امروزه یکی از محبوب ترین مبل راحتی بین ایرانی ها تبدیل شده ،بین بگ ها به نام مبل شنی نیز شناخته میشوند و بیشتر خانواده های ایرانی بین بگ را جزیی از زندگی خود میدانند. وب سایت خانه شما از بزرگترین و بهترین تولیدکنندگان و فروشندگان مبل شنی در ایران است که ارزان ترین و با کیفیت ترین مبل های شنی را ارائه می دهند. نوعی مبل جدید و امروزی است که توسط پارچه های نخی و چرمی تشکیل شده و داخل آنها را از یونولیت پر میکنند تا شکل توپ پیدا کند این دسته از مبل های هپی چیر جزو راحت ترین و بهترین و ارزان قیمت ترین مبل های راحتی در جهان میباشند که در کشور ایتالیا در ابتدا ابداع و تولید شده است و در سالهای اخیر با الگو گیری از مبل شنی هر کشوری در داخل توسط تولید کنندگان مختلف آنرا تولید و عرضه مینمایند این دسته از هپی چیر ها بسیار سبک و کم حجم بوده و در سایز ها و اشکال مختلفی برای هر سنی قابل تولید و استفاده میباشند هپی چیر انواع مختلفی چون هپی چیر کودک و هپی چیر بزرگسال در مدل های ساده و طبی با رنگهای گوناگون عرضه میشود که هر شخص با هر سلیقه ای میتواند آنرا به صورت اختصاصی سفارش داده تا این مجموعه آنرا پس از ۴ الی ۵ روز آماده و تحویل خریدار نماید افرادی که دارای بیماریهایی از قبیل استخوان درد کمر درد و درد مفاصل هستند میتوان زیر نظر پزشک از مبلهای هپی چیر اینتکس استفاده نمایند برای خرید هپی چیر و همچنین بازدید از نمونه ها و عکس هپی چیر های اینتکس این صفحه را تا انتها مشاهده بفرمایید.

برخی ظاهر زیباتر اما مقاومت کمتری دارند، برخی پارچه ها نیز ظاهرشان خیلی زیبا نیست اما کیفیت و دوام آن بالاست. در ساخت این مبل از پارچه های جیر و یا فوم های چرمی استفاده می شود که نوع چرم آن دارای استحکام و دوام کمتری است و نوع نخی و جیر آن به لحاظ زیبایی به زیبایی مبل چرم نیست. جنس بدنه مبل شنی چرم و مخمل ، مبل شنی پارچه مازراتی ، پارچه پلی استر و کتان خارجی و ایرانی در نمایندگی مرکزی مبلمان های شنی راحتی مخصوص استفاده بزرگسالان ، نوجوانان ، کودکان ، نوزاد در سایت رسمی اینتکس و فروشگاه محصولات بادی و شنی در ایران ، سازنده و کارخانه تولید کننده مبل های شنی و مبل هپی چیر تمامی قسمت های اصلی بدنه مبل ها را با بهترین دستگاه های مجهز دوخت به صورت دقیق در کنار یکدیگر قرار داده و دوخت میکند که در هنگام فشار وزن شخص مبل شنی صدمه نبیند و از دوام بالایی برخوردار باشد . برای استفاده از مبل شنی اینتکس راه سختی را در پیش ندارید. انواع مبل های شنی یا هپی چیر از یک نفره، دو نفره، سه نفره، کودک، نوجوان و بزرگسال در بازار یافت می شود. ᠎Po st was gener᠎ated  with t​he ​help ​of  GSA Conten​t  Generato᠎r ᠎DE MO.

تحمل وزن هپی چیر چقدر است؟ مواد داخل هپی چیر ممکن است به دلیل تحمل وزن زیاد، افت یا نشست داشته باشند که شما می توانید به راحتی و با استفاده از زیپی که کنار آن تعبیه شده است به شارژ مجدد مواد داخل آن بپردازید و آن را مثل روز اولش پر کنید. قیمت مناسب مبل های شنی در کنار زیبایی و خاص بودن این مبل ها، سبب شده بسیاری از مردم متقاضی خرید این سبک از مبلمان مدرن باشند. راحتی این کیسه های شنی، تنوع رنگ، وزن سبک و ارزان بودن آنها از مولفه هایی است که محبوبیت آن را در بازار بیشتر کرده. نرم بودن بیش از حد معمول بین بگ ها باعث راحتی زیاد میشود،بین بگ ها معمولا مانند ژله نرم و مانند خمیر بازی انعطاف پذیرند و این باعث میشود تمام خستگی شما روی بین بگ از بین میرود. مبل بین بگ و هپی چیر با جنس بدنه پارچه یا چرم مصنوعی تولید شده و به فروش می رسند. مهمترین نکته در زمان خرید و انتخاب هپیچیر آن است که مبلی را انتخاب کنید که دارای کیفیت بالای ساخت و پارچه مرغوب باشد، در صورتی که به مرور زمان حجم یونولیتهای موجود در هپی چیر کاهش پیدا کرد می توانید به راحتی با یونولیت جدید آن را جایگزین کنید تا به شکل اول درآید.

اگر از خیاطی سر رشته ای داشته باشید به راحتی می توانید یک هپی چیر زیبا و به سلیقه خودتان در منزل درست کنید. هپی چیر و مبل بین بگ یونولیتی مناسب برای نشستن و استراحت در منزل و محل کار هستند و به علت شکل پذیری فوق العاده ای که دارند و نسبت به شکل بدن افراد حالت میگیرند و تمامی قسمت های بدن را پوشش میدهد . مبلهای هپی چیر بسیار سبک و قابل حمل هستند، ضمن این که راحتی فراوانی دارند و برای استفاده افراد با جثههای مختلف مناسب میباشند، شما میتوانید آن را با خود به هر گوشه از منزل ببرید و برای استراحت کردن از آن استفاده کنید. استفاده از انواع هپی چیر در دکوراسیون داخلی محیط کار یا منزل می تواند مزایایی به همراه داشته باشد که در این بخش به آنها اشاره میکنیم. انواع هپی چیر را بشناسید! نوع یک نفره ی هپی چیر طرفداران بیشتری دارد، زیرا معمولاً این صندلی ها برای ریلکس کردن استفاده می شوند و در این حالت فرد ترجیح می دهد به تنهایی روی آن قرار گیرد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن