یک ترفند ساده برای بین بگ آشکار شد

حجم و ضخامت بین بگها کاملا استاندارد و مناسب بوده و به سبب استفاده از پارچههای ضخیم و مقاومی که دارند، این مح

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

حجم و ضخامت بین بگها کاملا استاندارد و مناسب بوده و به سبب استفاده از پارچههای ضخیم و مقاومی که دارند، این محصولات تحمل وزن بسیار بالایی نیز دارند. ابعاد این مبل ها بزرگ می باشد و می تواند مورد استفاده دو نفر بزرگسال قرار بگیرد و از نظر قابلیت تحمل وزن نیز حرف های بسیاری برای گفتن دارد . البته بین بگ هایی با رویه پشمی نیز جدیدا توسط قشرهای جوان به خوبی مورد استفاده قرار می گیرند و به فروش فوق العاده ای دست پیدا کرده اند . جالب است بدانید که مبل های شنی علاوه بر نمونه های یک نفره در ظرفیت های دو و سه نفره نیز تولید می شوند و در این خصوص محدودیتی ندارند و به همانند مبل های چوبی می توانید از آن ها برای پذیرایی نیز استفاده کنید . به این صورت که شما می توانید رنگبندی بین بگ خود را مشخص کنید و همچنین از میان جنس های بدنه چرمی ، مخمل و یا پارچه ای یکی از برگزینید و ظرفیت یک نفره و دو نفره را انتخاب کنید و به این صورت بین بگ دلخواه خود را داشته باشید . Data was g​ener at ed by GSA  Co ntent Generator DEMO!

وقتی این کاروان ها عبور می کنند، زندگی تعطیل می شود! در مورد انتخاب یک یا دو نفره بودن بین بگ نیز باید بگوییم این یک مسئله کاملا سلیقهای است، اگر مکان و فضای مناسب جهت استفاده از مدلهای دو یا سه نفره دارید میتوانید این مدلها را انتخاب کنید، در غیر اینصورت استفاده از یک یا دو بین بگ تکنفره نیز انتخاب قابلقبولی خواهد بود. این محصولات نرم و راحت، بسیار سبک و کم وزن نیز هستند به طوری که میتوانید به راحتی در فضای خود آنها را جا به جا کنید یا آنها را با خودروی خود حمل کنید، به مسافرت ببرید یا از راحتی آن در طول سفر لذت ببرید. نکته دوم در انتخاب بین بگ توجه به وزن آن است. وجود خاصیت ضد آبی و ضد تعریقی برای کسانی که قصد استفاده از این مدل صندلی ها را در اقلیم های شرجی و یا کنار استخرها کرده اند، واجب و ضروری است. طراحان اظهار می کنند که ترکیب یک بین بگ با سایر مبلمان و عناصر دکور در فضای داخلی به دلیل طراحی منحصر به فرد ، اصلاً ضروری نیست.

این جنس علاوه بر نرمی دارای ساختاری ضد تعریق بوده و در برابر فرسایش و پوسیدگی بسیار مقاوم باقی می ماند که می توانید با نشستن بر روی این مبل آرامش را تجربه کنید و لذت ببرید . ما در این مطلب شما را با انواع بین بگ و نکات مهمی که موقع خرید مبل شنی باید به آن توجه داشته باشید، آشنا خواهیم کرد. بین بک در ایران معمولا به مبل شنی مشهور است شاید دلیل آن استفاده از موادی شبیه به شن در ساختار آن باشد. با این حال شما خریداران عزیز بهتر است تمام تمرکز خود را بر روی قیمت این نوع از مبلمان ها معطوف نکرده و به حس راحتی و همچنین زیبایی و از همه مهمتر کیفیت دوخت و تولید آن نیز توجه لازم را داشته باشید. خرید بین بگ دو نفره اینتکس از نظر قیمتی نیز می تواند بسیار مقرون به صرفه تر باشد و قیمت آن کمی بالاتر از مدل های یک نفره این محصول است . این مبل شنی هم ایمنی بالایی دارد و هم می تواند برای کودکان بسیار لذتبخش باشد. بین بگ، هپی چیر یا مبل شنی نامهایی هستند که برای این محصول استفاده میشوند. به عنوان نشیمن مقابل تلویزیون، در اتاق خواب، در اتاق کار یا اتاق استراحت یا به عنوان پاف جلو مبلی آنها را در مقابل مبل قرار دهید.

از مساحت بخش نشمینگاهی مبل تا ارتفاع تکیه گاهی آن را باید مدنظر خود قرار دهید. کاربرد دیگر بین بگ استفاده به عنوان میز جلو مبلیست، میتوانید شیشهای بر روی آن قرار دهید و به عنوان یک میز سبک و مقاوم از آن بهره ببرید. این صندلیها و به عبارت بهتر نشیمنها، طوری طراحی و ساخته میشوند که به محض نشستن بر روی آن از خود خواهید پرسید که چرا زودتر به فکر خرید بین بگ نبودید؟ بین بگ شنی اینتکس یکی از پر فروش ترین نمونه های بین بگ در جهان می باشد که این فروش فوق العاده به دلیل کیفیت ساخت بالا و مدل های جوان پسند می باشد . گرچه این محصولات به نوعی مبل های راحتی به حساب می آیند و در بسیاری از خانه ها و محیط کاری برای استراحت استفاده می شوند . در ایران بیشتر افراد این مدل از مبلمان ها را با عنوان شنی آن ها می شناسند که دلیل آن به کار برده شدن شن در ساختار داخلی مبلمان است.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن