1,000 نشان می دهد تا برای اولین فیلم شب در آبی Wahoos ورزشگاه را نشان می دهد 'زشت' بعدی

لایحه Vilona ویژه به اخبار مجلهمنتشر شده 7:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jun 3, 2020داشتن به تازگی به پنساکولا اندر

توسط NEWSSALAM در 15 خرداد 1399

داشتن به تازگی به پنساکولا اندرو و جسیکا Benyo می خواستم به دو فرزند خود با یک شب خاص است.

یک شب فیلم. تماشای والت دیزنی" یخ زده 2." اما نه در تئاتر.

به جای آن زیر یک غروب زیبا پس از آن ستاره روشن آسمان مارس 30 در آبی Wahoos ورزشگاه به عنوان آب glistened خاموش Pensacola خلیج به عنوان یک پس زمینه.

و سپس یک نمایش آتش بازی بالاتر از میدان به کلاه ،

"این عالی بود" جسیکا گفت. "ما به آنها گفتم ما از رفتن به دیدن یک فیلم, اما ما نمی گویند آن را در اینجا. شما نمی تواند خواسته اند برای شب بهتر."

"چه ایده این بود که" اضافه شده اندرو Benyo که در حال حاضر مستقر در پنساکولا با گارد ساحلی ایالات متحده آمریکا.

خود را نقد و بررسی شد یک تجربه مشترک از 1000 در حضور در آبی Wahoos فیلم اول شب. تمام بلیط ها فروخته شد در پیشبرد.

آبی Wahoos فرستاده نظرسنجی پس از این رویداد به کسانی که خرید بلیط. انتقادات و پیشنهادات بود به شدت مثبت است.

آبی Wahoos برگزار خواهد شد یکی دیگر از فیلم شب در روز شنبه با یک نمایش از "ناپسند" – جهانی تصاویر, متحرک, فیلم ماجراجویی.

بلیط در دسترس بودن دو برابر خواهد شد. بلیط ها $5 $4 برای اعضای نظامی و کودکان سنین 3-12. کودکان زیر 3 در حال بستری رایگان.

آبی Wahoos ورزشگاه تبدیل به Airbnb

هیچ اتاق در مسافرخانه آبی Wahoos Airbnb به فروش می رساند در روز

آبی Wahoos به نوبه خود محل باشگاه وانجمن ورزشگاه به Airbnb تجربه

آبی Wahoos Airbnb برای باز کردن طولانی مدت به عنوان تیم تلاش می کند برای جبران میلیون در ضرر و زیان بینی

بیشتر فیلم شب در حال برنامه ریزی در این ماه و در طول تابستان است. آن را بخشی از آبی Wahoos برنامه ریزی برای حفظ bayfront ورزشگاه میزبانی خانواده پسند حوادث در ازای یک فصل بیس بال بعید است که اتفاق می افتد.

"این ورزشگاه برای من تبدیل به یک محله" گفت: آبی Wahoos صاحب پنجم Studer. "مردم از دست محله خود. حتی قبل از همه گیر آنها به دست آورد.

"و آنها را از دست ندهید خیابان اصلی. من همیشه می خواستم این تلاقی چند خیابان یا جاده به خیابان اصلی ما این است که به جامعه ما پارک."

فیلم مراقب مجاز به نشستن در پتو در هر نقطه در زمین — پیوستن به شش پا فاصله حداقل — و یا آنها می توانید انتخاب کنید به نشستن در صندلی پشت صندلی های ورزشگاه.

"ما خرید بلیط دو هفته پیش چون ما عصبی آن می فروش گفت:" ارین Edmondson که پیوست توسط شوهرش, چاد و دیگر خانواده طبخ خانواده است. ترکیب آن دو و شش بچه ها با هم.

آنها تا به حال دیده می شود این فیلم چندین بار.

"اینها برخی از 'Frozen 2' lovin' کودکان و نوجوانان" ارین Edmondson گفت:.

ورزشگاه و زمینه گستره اجازه می دهد تا برای آسان فیزیکی فاصله. آبی Wahoos در حال تنظیم چگونه فیلم را برانگیخت خروج از ورزشگاه برای اطمینان بیشتر اجتماعی فاصله. همه تیم کارکنان پوشیدن ماسک.

دانلود فیلم شب به ارمغان آورده اند بزرگترین گردهمایی در آبی Wahoos ورزشگاه پس از 2019.

"یخ زده 2" نشان داده بود که برای اولین بار یکی رویداد در bayfront ballpark را از اوایل ماه مارس. بود که قبل از این بیماری همه گیر کوروناویروس توقیف استادیوم, سینما و دیگر مکان عمومی, مکانهای تفریحی در سراسر کشور است.

"ما بزرگ دیزنی مردم و ما دیده ایم ('Frozen 2) قبل از. اما این تنها نکته جالب که قادر به خارج شدن از خانه در این زمان و قادر به حمایت از جامعه محلی گفت:" فرانک Sneed بود که نشسته در سمت راست میدان چمن با او مقابله و در حالی که همسر و دخترش خریداری مواد غذایی در ورزشگاه سازش است.

"ما هیجان زده می شود قادر به پشتیبانی از Wahoos ورزشگاه, از آن خواهد شد یک شب سرگرم کننده," او گفت:.

این Sneeds اولین کسانی بودند که برای رسیدن به زمانی که ورزشگاه گیتس که شب. فیلم شروع شد و در 7 بعد از ظهر با نمایش آتش بازی به دنبال ارائه شده توسط Pyro نشان می دهد Inc., این LaFollette, تنسی, شرکت آبی Wahoos استفاده کرده اند برای آتش بازی خود را نشان می دهد.

خانواده شب ساخته شده است با ارائه ضامن عهد مراقبت از میان آبی Wahoos شرکای تجاری شرکت های بزرگ.

"ما فکر کردیم که این یک فرصت عالی برای یادآوری همه از کار ما انجام داده اند ما به ویژه به پرستاران برای حفظ همه امن" گفت: Jeff Mislevy, میثاق مراقبت از رئیس جمهور و رئیس اجرایی. "این شهر به استقبال من بیش از هر جای که من تا کنون بوده است. فقط در وسط این و بخشی از آن ... چیزی بسیار ویژه برای ما است."

فیلم شب فرصتی برای ساکنان منطقه مانند Kennya کشتار و 11 ساله و پسر Kaidyn بود با هم در یک جشن تنظیمات. مانند بسیاری از شرکت کنندگان او برای اولین بار دیدم این پست از آبی Wahoos فیلم شب در این تیم Facebook صفحه.

"من همیشه در Facebook به دنبال حوادث برای من و پسر من" او گفت:. "هر چیزی است که مقرون به صرفه و مناسب برای ما به حضور من سعی کنید تا مطمئن شوید که او درگیر با من.

"من بلیط بدون توجه به آنچه که در حال بازی. من مطمئن بود که او می خواهم برای رفتن به یک فیلم نوع گیربکس برای بچه های جوان. اما رفت و من به خانه رفتم و به او گفتم او گفت:. 'آره من برو.'

"من فکر می کنم آن را در واقع آن را در مورد گرفتن. آنچه که همه ما از طریق بوده است تا آنجا که در خانه قفل شده است."

پنجم و Rishy Studer با حضور در مه 30 فیلم همراه با نوه. به دنبال در اطراف یک صحنه با امتیاز فروشندگان کودکان در حال بازی, خانواده, اجتماعی, طلسم تیم Kazoo نما برای عکس آن را تقویت ورزشگاه هدف به عنوان یک چند استفاده از تسهیلات.

"من فقط هیجان زده" پنجم Studer گفت. "هنگامی که ما ساخته شده این (2012 opening) ما بسیار انتقاد از naysayers که گفت: آن را هرگز نمی تواند مورد استفاده قرار گیرد برای هر چیز دیگری علاوه بر بیس بال.

"که ما هرگز هر چیز دیگری را در اینجا. و در حال حاضر نگاه در آنچه ما را در اینجا رفتن. (شنبه) یکی دیگر از نمونه های بزرگ از آنچه در این مورد تمام شده است."

آخرین از Wahoos

آبی Wahoos بازیکنان برای دریافت دستمزد, مزایای طریق Aug. 31

آبی Wahoos ورزشگاه میزبان اولین فیلم و آتش بازی در شب چهار شنبه با منجمد دوم

Pensacola آبی Wahoos خلاق شدن در دنیای جدید بدون بیس بال

از اواسط ماه مارس زمانی که لیگ اصلی بیس بال تعطیل بهار آموزش و قرار دادن کل 2020 فصل به نامشخص سناریوی آبی Wahoos را دگرگون و به راه هایی برای فعال ماندن و حفظ کارکنان.

یک Airbnb تجربه راه اندازی مارس 31 با آن خانواده و مهمانان. همه در دسترس شب برای Airbnb که هزینه 1500 $در هر شب فروخته شده اند از طریق ژوئن.

"ما در آغاز با دیزنی فیلم" یخ زده 2 "چرا که با هر فیلم دیزنی نشان بلیط باید در پوش 1,000" گفت: Shannon ریوز آبی Wahoos وقایع مدیر. "که 1000 نفر محدود است که نه فقط در حال حاضر با COVID-19. بنابراین ما احساس می کردم این امر می تواند یک شروع خوب برای ما – شروع آهسته و کار.

"دیگر استودیو یونیورسال وارنر-برادران ندارد و یک کلاه. اما ما هیجان زده به انجام این کار و ارائه یک راه امن برای خانواده ها برای یک شب سرگرم کننده است."

خانواده ها به نظر می رسید سپاسگزار.

"ما در حال آمدن" جسیکا گفت: Benyo.

لایحه Vilona بازنشسته است Pensacola اخبار, مجله ورزشی نویس و زمان نویسنده ارشد Pensacola آبی Wahoos/Studer55. او را می توان در رسید bvilona@bluewahoos.com

آبی WAHOOS فیلم شب

وقتی که: ژوئن 6, ژوئن 12, ژوئن 20, ژوئن 27.

زمان: دروازه باز در 6 p. m. هر شب شروع فیلم در 7 p. m., آتش بازی, دنبال فیلم.

که در آن: آبی Wahoos ورزشگاه

پذیرش: $5 برای بزرگسالان, 13 -, مسن. $4 برای سنین 3-12 نظامی اعضای. زیر-3 رایگان.

مواد غذایی/نوشیدنی ها: فروش در تلاقی چند خیابان یا جاده امتیازات و در میدان فروشندگان.

محدودیت: هیچ صندلی تاشو, صندلی, صندلی های ورزشگاه و یا کالسکه مجاز در زمینه. تنها پتو مجاز است. بدون کولر و یا مواد غذایی را به ورزشگاه. تمام دارندگان بلیط باید پایبند به 6 پا فاصله.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب