15 از 18 نامزد برنده انتخابات به دانشجوی تحصیلات تکمیلی شورای

اعلام نتايج مدیران کارشناسی سنا دانشجوی کارشناسی ارشد شورای

توسط NEWSSALAM در 3 خرداد 1399
Results announced

اعلام نتايج

Executives

مدیران

Undergraduate Senate

کارشناسی سنا

Graduate Student Council

دانشجوی کارشناسی ارشد شورای

Class presidents

کلاس جمهور

Golden Hour on Main Quad, as captured by the author en route to class in the fall of 2017.

سالانه کمک های مالی

رای دهندگان انتخاب 15 نفر از 18 نامزد برای تحصیلات تکمیلی شورای دانشجویی (GSC) در این سال است. چهار نفر از پنج امتیازهای که زد حفظ کرسی های خود را.

سال چهارم مهندسی مکانیک دکتری Yiqing دینگ که در خدمت به عنوان شرکت GSC-صندلی برای دو سال گذشته باز خواهد گشت به عنوان یک نماینده برای مهندسی منطقه. سال چهارم مهندسی محیط زیست دکتری Latifah هانی صادق نیز نشان دهنده آن منطقه.

پس از خدمت به عنوان یک عضو شورا برای سه سال گذشته سال چهارم تئاتر و عملکرد مطالعات دکترای خود را در Kari بارکلی نیز بازگشت به GSC برای نشان دادن علوم انسانی منطقه است. سال دوم علوم کامپیوتر کارشناسی ارشد دانشجو آدم Keppler که در حال حاضر GSC اجتماعی صندلی و یک در بزرگ نماینده را به نمایندگی از فارغ التحصیل دانشکده کسب و کار. پنجم-سال آموزش و پرورش دکتری, دیوید آهنگ نیز برنده انتخاب مجدد به نمایندگی از دانشکده تحصیلات تکمیلی آموزش و پرورش است.

جدید نمایندگان شامل سال اول دانشجوی حقوق Anuraj K. C. شاه, سال دوم, زیست شناسی, دانشجوی دکتری هلن Yue Zhang سال سوم ارتباطی دانشجوی دکتری Sanna علی, سرطان, زیست شناسی, دانشجوی دکتری بروکس Benard و زمین شناسی علوم دانشجوی دکتری ساندرا Schachat که امن کرسی در قانون, علوم طبیعی, علوم اجتماعی, پزشکی مناطق و علوم زمین منطقه بود.

در این سال در بزرگ نمایندگان شامل سال چهارم مهندسی عمران و محیط زیست دکتری حسام Hamledari, قانون, دانشجو, Jonathan Deemer شان هوارد '20 M. S. '21 خواهد اوری جقه '20 M. A. '21 و فضل Achepohl '20.

"من فراتر از آن هیجان زده شده اند انتخاب می شوند به GSC" گفت: Achepohl در حال حاضر ASSU اجرایی همکاری مدیر استطاعت است. "با اقتصاد فاسد و کاهش بودجه در سراسر هیئت مدیره بحث و گفتگو پیرامون قیمت مهم تر از همیشه."

سوم-فیزیک سال دکترای خود را در شهرک ژو مهندسی شیمی دکتری یوگی هوانگ و Weixuan گائو نمی شد انتخاب می شوند.

تماس با Camryn و پاکستان در cpak23 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب