2-ورزش ورزشکار ژاک Hoffpauir '16 می میرد در 26

استنفورد بیس بال و فوتبال التحصیل ژاک Hoffpauir '16 در گذشت صبح روز پنجشنبه در سن 26 پدرش گفت: Arizona Republi

توسط NEWSSALAM در 27 اردیبهشت 1399

استنفورد بیس بال و فوتبال التحصیل ژاک Hoffpauir '16 در گذشت صبح روز پنجشنبه در سن 26 پدرش گفت: Arizona Republic.

در زمان مرگ او Hoffpauir بود پناه در محل با پدر خود در آریزونا که در آن او بزرگ شده. پدر خود را به اشتراک نمی علت مرگ با Arizona Republic.

Hoffpauir که سه فصل بیس بال و چهار از فوتبال در دانشگاه استنفورد بود فقط فرود یک کار مربیگری در کلرادو شمالی دانشگاه تحت سر مربی اد McCaffrey '91. اد پدر سابق کاردینال ستاره و زمان Carolina Panthers در حال اجرا پشت مسیحی McCaffrey '18.

"من ویران دست دادن ژاک Hoffpauir یک دوست به من و خانواده ام از روز بازی خود را با مسیحی در دانشگاه استنفورد" اد نوشت: در Instagram. "او مثل یک برادر به پسران ما و به تازگی پیدا کردم و تماس خود را به عنوان ما safeties مربی در شمال کلرادو. او یک جوان هوشمند مربی با پتانسیل بی حد و حصر. بیشتر از او دوست داشتنی های زندگی خود و تجربه با بازیکنان ما که او متولد شد به مربی."

Hoffpauir (10 به بالا) آتش سوزی تا دفاعی پشت قبل از 2016 بازی مقابل کلرادو. اد McCaffrey '91 به نام مربیگری Hoffpauir را خواستار است. (عکس: باب Drebin/siphotos.com)

"او خیلی هیجان زده بود به عقب بر گردیم به کلرادو شمالی و تلاش برای نفوذ در زندگی فراتر از فوتبال" پدرش گفت: Arizona Republic. "او عاشق خود را سر مربی اد McCaffrey. مسیحی McCaffrey بود بهترین دوست خود. او تا به حال بسیار به دنبال به جلو به."

ارتباطی عمده برای اولین بار وارد این مزرعه در سال 2012 به عنوان یک دانشجوی سال اول و به سرعت تاثیر ساخته شده در زمین فوتبال شروع تمام 14 بازی در تیم های ویژه kickoff coverage و زدن توپ مسدود کردن. در Jan. 1, 2013 او برنده رز کاسه قبل از انتقال به الماس بیس بال به عنوان یک خود در بهار. او اولین دانشگاهی آمار فقط سه ماه بعد در برابر ایالتی سن خوزه و در 29 بازی.

"هنگامی که او می آید در اطراف شما سقوط در عشق با او چون او که پرشور و پر انرژی است که وجود دارد برای این تیم گفت:" سر مربی تیم فوتبال دیوید شاو '94 در سال 2016.

به عنوان یک دانشجوی سال دوم Hoffpauir به زودی تبدیل به بخشی جدایی ناپذیر از دفاع به عنوان یک ایمنی. او در دانشگاه استنفورد 2013 Pac-12 پیروزی و قهرمانی در سال 2014 افزایش یافت کاسه.

این حرکت تنها رشد در سال سوم خود را زمانی که او به نام همه-Pac-12 لوح و کمک اصلی به یک 2014 مزارع پرورش کاسه پیروزی بر مریلند.

"او به ارمغان می آورد زندگی و انرژی به بازی — مهم نیست اگر او بازی ایمنی مهم نیست اگر او بازی نیکل مهم نیست اگر او بازی سکه مهم نیست اگر او بازی تیم های ویژه," شاو گفت. "او گزاف گویی در گام خود را. او مراقبت می کند می شود که در مورد اعتبار او فقط می خواهد به یکی از بچه ها."

برای بسیاری از هم تیمی ها و مربیان Hoffpauir (در بالا) برای او شناخته شده بود شاد منش و عشق به زندگی. او یاد شده است توسط بسیاری از برای عشق خود را از رقص و بازدید — در هر دو فوتبال و بیس بال. (عکس: جیم SHORIN/isiphotos.com)

در همین حال غرق الماس Hoffpauir بود و حتی بیشتر از تصور. او محترم ذکر است تمام-Pac-12 به عنوان یک دانشجوی سال دوم و سوم. به عنوان یک دانشجوی سال دوم او شروع به 59 61 بازی در آینده در دوم در این تیم به طور متوسط پنبه حلاجی شده (0.324) و خانه اجرا می شود (7). تاریخ و سال او شروع هر بازی او کنار با مچ دست راست آسیب دید و هنوز هم رهبری دانشگاه استنفورد در خانه اجرا می شود (4) و در آمد سوم در این تیم در RBI (23).

در سال 2015 طی یک Pac-12 شبکه مصاحبه با Hoffpauir, روزنامه نگار, اشلی, Adamson به یاد می آورد: "دیوید شاو من هرگز فراموش نخواهم کرد که گفت: من وقتی که من در صحبت کردن به او را قبل از یکی از بازی های خود را در سال گذشته که ژاک Hoffpauir دوست دارد زندگی بیش از هر کس دیگری من می دانم. او از زندگی لذت می برد تا آنجا که هر کسی در این سیاره است."

"شما رو به زندگی عشق در همه چیز شما را انجام دهد" Hoffpauir گفت: در پاسخ. "شما رو به بازی و یک تن از سرگرم کننده انجام آن است. این چیزی است که من سعی به انجام این کار."

با موفقیت در کلاین زمینه Hoffpauir اعلام شده برای سال 2015 MLB پیش نویس و انتخاب شد در 22 دور (شماره 646 کلی) توسط آریزونا دایاموند بکس خانه خود تیم.

او آمار دادن .258 با سه خانه اجرا می شود و هفت RBIs در 62 در خفاش بین rookie و تنها یک توپ. اما او از دست رفته و از او برای پنجمین سال در فوتبال است. او با بازی در 10 بازی و فیل تمام استیل-Pac-12 فصل سوم تیم است.

در نهایت صدمات او را مجبور به بازنشستگی از بازی یا ورزش اما او در بر داشت و تماس خود را در مربیگری. قبل از پذیرش شمال کلرادو کار Hoffpauir کمک مربی در سطح دبیرستان در آریزونا — هر دو در Boulder Creek دبیرستان و گرامیداشت صدمین سالگرد تأسیس دبیرستان خود را alma mater.

"چیزی که من همیشه به یاد داشته باشید در مورد او در خارج از توانایی های بزرگ در فوتبال و بیس بال بود او همیشه همه در اطراف او بهتر است" گفت: Centennial مربی ریچارد تیلور. "او همیشه به دنبال فرد او می تواند بگوید پذیرفته نیست.

از دست دادن Hoffpauir به سرعت امواج در سراسر استنفورد جامعه به عنوان بسیاری از خود را ابراز شوک و اندوه خود را پیش از موعد عبور.

یکی از Hoffpauir نزدیک ترین دوستان فوتبال هم تیمی مسیحی McCaffery.

"دیروز بهشت را به دست آورد فرشته ای و من از دست یکی از بهترین دوستان من در جهان" نوشت مسیحی در Instagram. "ژاک را به من نشان داد راه زمانی که من به دانشگاه. او همه چیز را به راه راست. او به من آموخت که چگونه برای لذت بردن از زندگی ... من هرگز شک برای دوم اینکه آیا یا نه او به من. او یک دوست واقعی و یک برادر بزرگ برای هر کسی که او را می دانستند. او راه رفتن نمونه ای از چگونه برای مراقبت از افراد نادر روح است."

"تکان داد تا در مورد این" نوشت: NFL تنگ پایان ژاک Ertz '13 که بازی در کنار Hoffpauir در طول سال 2012 فوتبال فصل در توییتر. "ژاک می تواند نور تا یک اتاق شبیه به آن چیزی بود و این شگفت آور شخصیت منحصر به فرد. دعا برای Hoffpauir خانواده در طول این زمان."

بیس بال تیمی تایلر ترون '17 مشترک تسلیت خود را در Instagram:

"شما واقعا یکی از نوع" نوشت: تکرار مورفی '17 در توییتر. این جفت ارز برای دو سال در دانشگاه استنفورد فوتبال ثانویه با هم. "من خوش شانس بوده است قادر به تماس با شما دوست و برادر من. ما عشق و از دست شما Hoff. نگه داشتن در بهشت است."

ملک Antonie '19 که حمایت Hoffpauir در ایمنی در تیم بیس بال در سال 2016 و بری سندرز '15 که بازی تمام چهار سال از فوتبال با Hoffpauir مشترک احساسات مشابه.

"این مثل یک کابوس و من فقط نمی تواند به نظر می رسد به از خواب بیدار" نوشت دالاس لوید '15 همکار ایمنی که در تمام چهار سال از فوتبال با Hoffpauir در Instagram. "شما تنها 26 سال سن دارد. شما در زندگی با صحت و تحت فشار قرار دادند و دیگران به دنبال احساسات خود را بدون در نظر گرفتن آنچه که مردم می گویند یا فکر می کنم...شما در برخورد با درد بسیار و من با افتخار از شما برای مبارزه با مانند یک جنگجو."

Hoffpauir است جان سالم به در برد توسط پدرش داگ مادر شانون و خواهر هیلاری.

تماس با Cybele ژانگ در cybelez 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن