3 کاردینال را مل Kiper را از موضعی بالا 5 در سال 2021 پیش نویس NFL رتبه بندی

ESPN لیگ ملی فوتبال پیش نویس تحلیلگر مل Kiper او منتشر شد 2021 پیش نویس NFL رتبه بندی در هفته گذشته با یک لیست

توسط NEWSSALAM در 22 اردیبهشت 1399

ESPN لیگ ملی فوتبال پیش نویس تحلیلگر مل Kiper او منتشر شد 2021 پیش نویس NFL رتبه بندی در هفته گذشته با یک لیست از پنج در هر موقعیت حتی حفر به سال آینده بیمارستان ، هر چند COVID-19 همه گیر می تواند به خوبی بر آینده فوتبال کالج فصل و پرتاب بسیاری از پیش بینی راه Kiper و بسیاری دیگر در حال حاضر بدست بازگشت به نوسان از پیش نویس NFL, آزاد بزرگ تخته و مسخره پیش نویس تقریبا یک سال قبل از این رویداد.

Cornerback پالسون Adebo توهین آمیز مقابله با واکر کمی و بیمارستان هوستون Heimuli همه افزایش سالمندان و تمام در آمد در پنجمین نقطه در موقعیت مربوطه خود در Kiper را رتبه بندی.

دو-همه-Pac-12-تیم انتخاب Adebo وارد 2019 فصل به عنوان مورد علاقه را می توان برداشت و در دور اول از آخرین ماه سال 2020 پیش نویس NFL. اما خشن گردش مقابل دانشگاه مرکزی فلوریدا و دیگران در اوایل فصل شد دلیلی برای نگرانی حتی در این سال را ضعیف دفاعی بازگشت پیش نویس ، Adebo تصمیم به ماندن در مدرسه برای ارشد فصل با وجود پیشرو Pac-12 در عبور defensed در هر بازی و interceptions در هر بازی. او همچنین پیوست کاردینال آهنگ تیم سال سوم خود را به عنوان یک قهرمان دو سرعت. اعتیاد به مواد مخدره در اطراف Adebo تا حد زیادی شده است خو اما او همچنان یک چشم انداز امیدوار کننده است که می تواند سهام خود را افزایش انبوه در سال 2020 شود.

شاید امیدوار کننده ترین از سه حال در سمت چپ مقابله با واکر کمی که پیش بینی شده بود به عنوان بالا که شماره 1 به طور کلی در پیش فصل مسخره از ماه گذشته پیش نویس است. کمی همیشه متصل به پنج ستاره طراحی های او به دست آورده بیرون آمدن از دبیرستان و او زندگی می کردند تا این که در این زمینه است. 2018 تیم اول تمام Pac-12 انتخاب شد 2019 پیش فصل همه آمریکایی در اکثر رسانه های, اما او از دست رفته کل 2019 فصل به دلیل مصدومیت زانو در استنفورد فصل بازکن.

Heimuli حال آرام junior فصل پس از بدست آوردن تمام Pac-12 لوح افتخارات خود را در سال دوم. او تا به حال فقط سه تا جلب در سال, اما او یک عامل در دانشگاه استنفورد قدرت بازی در حال اجرا هموار کردن راه برای در حال اجرا بازگشت کامرون اسکارلت '19 بود که امضا شده توسط تنسی تیتان به عنوان عامل رایگان undrafted مدت کوتاهی پس از ماه گذشته پیش نویس است. نگاه برای 5'11", 257-پوند Heimuli به یک ابزار و سلاح در منطقه قرمز در این فصل و همچنین به عنوان یک ثابت در ضربه زدن مدافعان از راه برای استنفورد را پشت در حال اجرا.

اگر Adebo و کوچک می تواند به بازگشت به خود را تا سال 2018 فرم برای سال 2020 فصل آنها به خوبی ممکن است در مکالمه برای بالا 20 در سال آینده پیش نویس NFL.

تماس با شان ردی در rsreddy 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب