تغییرات ساختاری: چگونه همه گیر می تواند تاثیر معماری

بیماری اغلب رانده تغییر در معماری و طراحی. شهرهای پاک زاغه ها و باز کردن فضاهای عمومی در پاسخ به طاعون و گسترد

توسط NEWSSALAM در 9 خرداد 1399

بیماری اغلب رانده تغییر در معماری و طراحی. شهرهای پاک زاغه ها و باز کردن فضاهای عمومی در پاسخ به طاعون و گسترده تر بلوارها و افزود: لوله کشی داخل ساختمان با توجه به تب زرد و وبا. باز هوا sanitariums طراحی شده برای درمان سل و دیگر بیماری های همه گیر الهام کارآمد نگاه مدرن و ساختمان های مینیمالیستی مبلمان, که برگ چند مکان برای خاک و میکروب ها برای پنهان کردن.

در حال حاضر به عنوان COVID-19 بحران نیروهای ما برای انطباق که در آن ما زندگی می کنند, غذا خوردن, ورزش و باز کردن از پیچ و معماران در حال تعمق چگونه این تغییرات ممکن است تحت تاثیر قرار نسل بعدی از منازل و دفاتر و ساختمان های دیگر است.

"جهان تغییر خواهد کرد می گوید:" ناتاشا Sandmeierیک کمکی استاديار گروه معماری و طراحی شهری در UCLA دانشکده هنر و معماری است. "آنچه که ما باید سعی کنید برای حفظ در برابر این تحول افزایش انزوا و کاهش تماس است و جامعه و بشریت است."

در یک میزگرد مجازی بحث Sandmeier و استادان دانا کاف و گرگ لین وزن در چگونه این عمل ممکن است تکامل پس از همه گیر. برخی از پاسخ های خود را ویرایش شده اند کمی.

چگونه ممکن است معماری و طراحی تغییر به عنوان یک نتیجه از مردم را افزایش ترس از عفونت است ؟

کاف: مورخ Beatriz Colomina نوشت: در مورد چگونه به سل به شکل تمیز و سفید و پر از خورشید باز-تهویه معماری مدرن. با جریان همه گیر تجدید تاکید بر تهویه قابل مشاهده خواهد بود در معماری فرم بلکه در آن سیستم های مکانیکی.

همه نوع از سوالات در مورد تراکم هستند که مطرح شده در حال حاضر به خصوص برای مکان های که در آن مردم آسیب پذیر هستند: کسانی که زندگی در خانه های سالمندان در خیابان ها در خانواده های پر جمعیت یا در پناهگاه مردم کار ضروری در صنایع مانند مواد غذایی و زنجیره تامین. با بخش پشتیبانی خود را به خوب بودن می تواند در اولویت قرار گیرد. که شروع می شود با امن فضاهای باز و مناسب فضای داخلی.

Sandmeier: بهداشت و سلامتی کرده اند که اغلب قربانی در مواجهه با شخصی, سیاسی, اقتصادی و یا اجتماعی خواسته. این Grenfell برج [لندن مسکونی بالا افزایش یابد که نابود شد در سال 2017 آتش] است اثبات بدترین از این فداکاری و به انبوه مسکن بلوک تبدیل شدن به ویروس های بالقوه نقاط روشن است که گسترده سیاست های برنامه ریزی بسیار مهم خواهد بود به آدرس بسیار تحت اذعان کرد نیاز به محدود کردن گسترش بیماری و تنهایی و ghettoization.

یکی تنها می تواند امید است که راه حل را در آغوش روح Moretti را دمدمی و مبتکر Il Girasole ("آفتابگردان"), یک کاملا bonkers خانه است که به معنای واقعی کلمه می چرخد با خورشید غول آهنگ یا همدلانه طراحی بسیاری از مگی مرکز پروژه های در سراسر جهان است که حمایت از کار ارائه رایگان عاطفی و عملی و اجتماعی و حمایت از کسانی که با سرطان است.

لین: بهداشت قطعا بر زیبایی و این می تواند باشد که از جدید بهداشتی سبک می تواند پدیدار شود. اغلب ترس و بحران می درخشد نور را در چیزهایی است که در حال حاضر وجود دارد و به طور ناگهانی آنها را می دهد یک دلیل به طور گسترده به تصویب رسید.

مردم تمایل بیشتری به دور خود, محل, سلامت, دولت, فعالیت, جنبش ها و اطلاعات بیشتری از آنها در حال حاضر هستند. بنابراین به اشتراک گذاری داده ها و اطلاعات در مورد سلامتی از مکان های ما را از طریق حرکت و ساکن در مارس شايع تر بود. ما می خواهند بدانند که زمانی که ما در فضاهای که بالاتر و پایین تر خطر است. راه ما با پوشیدن ماسک در "عمومی" و نه در "امن" فضاهای در حال حاضر می تواند آگاهانه و با اطلاعات و آمار.

UCLA دانشکده هنر و معماری

دانا کاف, گرگ لین و ناتاشا Sandmeier

چگونه ما محل انطباق با این واقعیت جدید? باز-طرح توجیهی دفتر مرده ؟

لین: باز کردن برنامه ممکن است سالم تر از ما انتظار — من نمی دانم این اطلاعات که به ما بگویید — اما همکاری کار در فضاهای در حال مرگ هستند به سرعت در حال. مدل کسب و کار خود تا به حال کسب و کار اساسی نقص و در حال حاضر تحت استرس ترس از به اشتراک گذاری این شرکت ها دچار مشکل هستند و بسیاری نمی خواهد زنده بماند.

آیا آزادی از مالکیت و تعمیر و نگهداری و صرفه جویی در هزینه می تواند ارزش های یک محیط با یک مقدار بالاتر حجم غریبه ای ؟ این هنوز دیده می شود. ما در حال بسته شدن "اجتماعی" آشپزخانه نوشیدنی گازدار ایستگاه دستگاه اسپرسو و تمام مکان های که در آن مواد غذایی و نوشیدنی ها در کوتاه مدت به عنوان ما آماده برای بازگشت به کار در آینده نزدیک.

کاف: این طرح باز است و نه مرده هر وسیله. از آن خواهد شد بیشتر انعطاف پذیری استفاده می شود در آینده: به جای بسته بندی و مردم شانه به شانه بخش زیادی از مردم را از خانه کار می کنند. کسانی که به طور متناوب به کار خواهد شد که فضای کافی برای کار و ملاقات با احساس ایمنی.

من فکر می کنم کوچک اتاق کنفرانس که صف حاشیه برنامه باز اتاق به احتمال زیاد به نیاز به تحول مانند تهویه بهتر و یا توانایی بزرگنمایی هر فضای جلسه با باز کردن, انعطاف پذیر, اتاق تقسیم یا کشویی دیوار پارتیشن. اندازه اتاق خواهد بود به شدت وابسته به اندازه نشست.

Sandmeier: اولویت باید تامین ایمنی و سلامت کارگران و دانشجویان که اصلا لوکس از کار به راحتی از صفحه اصلی و یا انتخاب خود را از محیط های کار. امید من این است که ما به عنوان معماران قرار دادن خودمان را به عنوان نویسندگان کمتر پر زرق و برق کمتر نور و روشنایی اما هیچ-کمتر-ضروری فضاها و روایات از آشپزخانه کشتارگاهها کارخانه-خط در محیط های پزشکی و آزمایشگاه های علوم زندانها و اجتماعی-فضاهای کار که درست است رانندگان ما با واقعیت است.

جهانی را تصور کنید که در آن آن فضاهای foregrounded در فرهنگ ما و رسانه های مناظر! این امر اساسا تبدیل راه است که در آن معماری است که صحبت در مورد تدریس و تمرین است.

دانکن جورجیا

Sandmeier امیدوار است که معماری یک نشانه از مگی مرکز پروژه های مثل این یکی توسط زاها حدید در پستCOVID-19 جهان است.

و چگونه ممکن است طراحی صفحه اصلی را تغییر دهید ؟

کاف: طراحی خانه برای بسیاری از مردم خواهد بهترین تغییر با تبدیل شدن بیشتر به راحتی تهویه با برخی از فضای خصوصی در فضای باز مانند یک باغ یا بالکن و شامل ویژگی های است که اجازه می دهد تا مستاجر برای تبدیل آن در طی یک روز است.

در '40s معماران مانند گرگوری العین ساخته شده خانه های کوچک, انعطاف پذیر به طوری که فضاهای می تواند انطباق با نیازهای مختلف متفاوت خانواده ها در زمان های مختلف روز. اگر شما خود را نگاه کنید Modernique خانه در Mar ویستا, لس آنجلس, شما پیدا کردن یک اتاق مجاور به اتاق نشیمن است که می توان با یک پارتیشن کشویی به یک اتاق خواب در شب و یا باز به عنوان یک دفتر خانه در روز است. آشپزخانه و همچنین دارای یک پارتیشن کشویی که مسدود نمایش از اتاق نشیمن و یا باز به مقابله با صبحانه. این کمک خواهد کرد به خصوص در آپارتمان های کوچک و خانه به گوشه که در آن بچه ها می توانید مطالعه و یا شرکت در کلاس های آنلاین در طول روز است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای مقاصد دیگر در تعطیلات آخر هفته و شب.

Sandmeier: ما در حال اجرا هستند چهار زوم جلسات در هر روز داده شده در خانواده ما. آکوستیک انزوا تبدیل به یک مسئله واقعی — من خودم مایل به قطع انسان در فضا و نه در صفحه نمایش من. اما فکر حفظ حریم خصوصی و صوتی جداسازی دو خوابه اشغال شده توسط بیش از چهار نفر در وضعیت بسیار واقعی به اشتراک گذاشته شده توسط بسیاری از امروز و یکی که نیاز به پاسخ های نوآورانه توسط معماران و طراحان مبلمان.

آن را متراکم تر و کمتر ممتاز فضاهای که در آن ما توجه و نوآوری باید به آدرس نیاز به صورت موقت در اتاق و محیط های یادگیری. پسر من پاسخ از ساختمان قلعه های جدید هر روز به کلاس درس خود است به احتمال زیاد نه یک راه حل دراز مدت برای بسیاری از, اما که تمایل به مناسب و سرعت محوری است که در آن همه ما می خواهیم به رهبری به منظور پشتیبانی از عنوان گسترده جمعیت به عنوان امکان پذیر است. بیشتر دفاتر خانه, هوای آزاد, فضای, حریم خصوصی در جامعه? بله بله بله بله! اما نگه داشتن در ذهن امتیاز درگیر در درخواست و دریافت آن چیزهایی است.

لین: صفحه اصلی طراحی کاملا تغییر کرده است و با ظهور Airbnb — اما مانند co-کار فضای اجتماعی و مالی آزمایش است که در حال آزمایش توسط pandemic بار.

صفحه اصلی بهبود (persian) است که تنها در فروشگاه های خرده فروشی بخش است که در حال رشد چند سال گذشته و از زمان و سرمایه گذاری در یک محل اقامت اولیه به احتمال زیاد خواهد شد در ادامه به افزایش و سرعت بخشیدن به. مردم سفر خواهد کرد کمتر برای لذت بردن و تمرکز بیشتر بر روی محلی خود کیفیت زندگی با تمرکز بر خانه. فضای در فضای باز و هوای تازه با نور روز به عنوان شیوه زندگی-افزایش و ممکن است مطلوب تر است.

آیا ما شاهد تغییرات طراحی است که کمک به مردم برای جلوگیری از انتقال میکروب ها — به عنوان مثال در بالا لمس سطوح در فضاهای عمومی?

Sandmeier: کاملا. که نیاز به دست-رایگان برای اولین بار آشکار شد به من در ماه مارس زمانی که من به تماشای پنج نفر با استفاده از خود-خدمت checkouts در CVS. مشاهده تماس های زنجیره ای از ماشین به کارت بانکی به تلفن به جیب عینک به دستگاه کیسه به ماشین بود برای دیدن گسترده تر شهری پیامدهای این تماس لحظات.

در فضای کاری این تنگناها از, آسانسور, پله ها, راههای ورودی حمام و دستگیره درب ها که در آن ما روبرو می شوند بسیاری از فرصت ها برای جوانه انتقال است. چگونه ما آدرس آن نقاط تماس در حال رفتن به بسیار مهم خواهد بود.

کاف: هر چیزی را با یک "دست" ویژگی از دستگیره درب برای عبور دکمه در حال رفتن به دوباره طراحی شده برای جلوگیری از تماس. راه حل های دیجیتال در حال حاضر در دسترس است که کار در بسیاری از موارد هر چند آن را مدنی نیاز به سرمایه گذاری. اما این خاص برای اجرا به جنگ با دسترسی به ویژگی های مانند گرفتن نوار کمک می کند که کسی به یک اتوبوس.

Sean برنر

پس از همه گیر جامعه استادیوم ورزشی و دیگر اماکن تفریحی و ممکن است نیاز به اجازه می دهد برای جدید جسمی فاصله گرفته است.

آیا شما انتظار می رود تغییرات در سینما, کنسرت, سالن های ورزشی و ورزشگاه ها و دیگر مکانهای طراحی شده است ؟

کاف: که یکی از مهم ترین اما سخت ترین طراحی ها و مسائل مربوط به جامعه ما. اگر به عنوان پیشنهاد شده توسط برخی از اپيدميولوژيستها ما رو به یک جدید طبیعی است که نیاز به زندگی با تهدیدات ویروسی است که افزایش خواهد یافت و فروکش جمعی ما حوزه و مشترک زندگی عمومی در معرض خطر هستند. بزرگ محصور جمع آوری فضاهای مانند تئاتر هواپیما یا عرصه ورزش ممکن است احساس امن مگر کافی است اجتماعی, فاصله, شخصی, دنده محافظ حرارتی و تست.

اگر ما همه نشسته شش فوت از هم جدا با ماسک این است که به سختی برای حفظ این فضای جهان وطنی از گاه به گاه تعامل با غریبه ها. من این را به عنوان مهم ترین چالش روبرو طراحان که نیاز به همکاری با رهبران مدنی, جامعه, همکاران و طراحان برای ساخت فضاها و حوادث که در آن مشترک ما زمین است که مهمترین. در یک بیماری همه گیر این حس جمعی ما از منافع مشترک است که ما را از طریق ما و محیط ساخته شده می تواند کمک کند که ممکن است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن