$5.75 متر کمک مالی برای کمک به محققان در مطالعه نقش چاقی در توسعه سرطان لوزالمعده

یک تیم از محققان UCLA Jonsson مرکز جامع سرطان و نهادهای همکار اعطا شده است $5.75 میلیون دلار کمک مالی از موسسه

توسط NEWSSALAM در 31 اردیبهشت 1399

یک تیم از محققان UCLA Jonsson مرکز جامع سرطان و نهادهای همکار اعطا شده است $5.75 میلیون دلار کمک مالی از موسسه ملی سرطان به مطالعه ارتباط بین چاقی و التهاب و سرطان لوزالمعده است. دانشمندان امیدوارند یافته های خود را ممکن است کمک به مردم برای جلوگیری از ابتلا به این سرطان است.

"ما می دانیم که مکانیسم های بیولوژیکی از چاقی مانند التهاب می تواند منجر به توسعه سرطان لوزالمعده," دکتر گفت: گیدو Eibl استاد-در-اقامت در بخش جراحی در, دیوید گفن دانشکده پزشکی در UCLA و Jonsson مرکز سرطان محقق. "این مطالعه به ما کمک خواهد کرد درک بهتر نه تنها چگونه این مکانیسم تاثیر شکل گیری تومور پانکراس بلکه چگونه ما می تواند به توسعه راههای پیشگیری است که برای کمک به افرادی که در معرض ابتلا به این سرطان است."

پنج سال مطالعه ساختار خواهد شد به سه پروژه با شرکت محققان از Cedars–Sinai Medical Center در لس آنجلس و دانشگاه کالیفرنیا در سن دیگو پیوستن به این تیم در UCLA. هر پروژه را رهبر است بسیار با تجربه در این مطالعه از سرطان لوزالمعده است.

اولین پروژه نظارت Eibl را بررسی التهاب بدن چربی و چگونه این بیماری مزمن می تواند منجر به سرطان لوزالمعده است. دوم رهبری Jonsson مرکز سرطان دکتر محقق انریکه Rozengurt که دارای Hirschberg یادبود صندلی در سرطان لوزالمعده تحقیقات در UCLA را به تمرکز بر روی استفاده از داروها و مکانیسم های خود را در کمک به جلوگیری از سرطان لوزالمعده از در حال توسعه در معرض خطر مردم است.

پروژه سوم به رهبری دکتر استفان Pandol از Cedars–Sinai را مطالعه روی سرطان لوزالمعده ریز محیط که شامل بافت های سرطانی و بافتهای اطراف است که حمایت از رشد سرطان به درک چگونه به محیط زیست تغییر کرده است به عنوان یک نتیجه از چاقی و التهاب است.

UCLA سرطان لوزالمعده مطالعه بودجه توسط موسسه ملی سرطان P01 گرانت. این کمک های مالی حمایت از برنامه های تحقیقاتی که شامل پروژه های متعدد و محققان کار با هم به سوی یک هدف مشترک است.

UCLA تیم تحقیقاتی همچنین شامل Dr. David Dawson, Dr. وای لیانگ برو دکتر اسکار جو Hines و باند Li.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب