5 اساتید دریافت صدراعظم جایزه برای جامعه-درگیر تحقیقات

دانشجویان به زودی فرصتی برای مطالعه کالیفرنیا هندی رقص مصاحبه مهاجران در مرز با کار رفاه اجتماعی, گروه ها و بی

توسط NEWSSALAM در 19 تیر 1399

دانشجویان به زودی فرصتی برای مطالعه کالیفرنیا هندی رقص مصاحبه مهاجران در مرز با کار رفاه اجتماعی, گروه ها و بیشتر با دومین صدراعظم جایزه برای جامعه مشغول پژوهش است.

جوایز برنامه است که پشتیبانی شده توسط UCLA مرکز اجتماعی آموزش و صدراعظم را فراهم می کند و اعضای هیات علمی با کمک های مالی فردی از $10,000 به منظور توسعه دوره های آموزشی را قادر می سازد که دانش آموزان به انجام پروژه های تحقیقاتی در رابطه با شرکای اجتماعی.

پنج سال 2020 جایزه receipients و دوره آنها را توسعه عبارتند از:

  • Tria Blu Wakpa, استادیار جهان هنر و فرهنگ/رقص. در Wakpa دوره دانش آموزان را جمع آوری اولیه و ثانویه اسناد و مدارک مربوط به کالیفرنیا هندی رقص و نوشتن مشروح کتابشناسی. آنها به اشتراک گذاشتن یافته های خود را با نمایندگان Tongva, Chumash, Ohlone و Winnemem Wintu سازمان ملل خواهد شد که قرعه کشی در تحقیقات به احیای خود را به رقص.
  • راشل لی, استاد زبان انگلیسی و مطالعات جنسیتی و عضو هیئت علمی در دانشگاه UCLA موسسه برای جامعه و ژنتیک است. دانش آموزان در لی دوره را بررسی UCLA مرکز مطالعات زنان مجموعه تاریخ شفاهی از زنانی که تجربه بیماری به عنوان یک نتیجه از chemical زیست محیطی و سموم است. آنها خواهد شد و سپس آماده سازی مواد تحلیلی کار با سازمان های جامعه هستند که پرداختن به این مسائل زیست محیطی است.
  • جنیفر Chun, دانشیار از مطالعات آسیایی آمریکایی. چون کار خواهد کرد در رابطه با آمریکایی آسیایی و جزایر اقیانوس آرام توسعه رهبری پروژه به آموزش دانش آموزان در توسعه روابط و شیوه های پاسخگویی و شفافیت متقابل در نوشتن سازمانی مطالعات موردی و حرکت تاریخ. او نیز ترکیب یک تعامل جامعه جزء به دوره های موجود در آسیا و آمریکای لاتینیک زنان کارگر در بازار داخلی, مراقبت و پوشاک صنایع.
  • Gaye ترزا Johnson, دانشیار Chicana/o و مرکز مطالعات آمریکایی و آفریقایی آمریکایی مطالعات. دانش آموزان در جانسون دوره اختصاص داده خواهد شد به محلی مختلف رفاه اجتماعی سازمان مانند گرسنگی اقدام لس آنجلس که در آن آنها را تکمیل یک پروژه به صورت گروهی و شناسایی متقاطع عدالت اجتماعی مسائل است که تعیین سازمان مرکزی سازماندهی اصول است.
  • Jason د لوón, استاد انسان شناسی و Chicana/o و مرکز مطالعات آمریکایی. در ده لئون را دوره دانشجویان را به ارتباط با سازمان های جامعه به مصاحبه و انجام تمرکز گروه مهاجران که برگزار شده است در فدرال بازداشتگاه همراه ایالات متحده و مکزیک مرز و همچنین با مرکز بازداشت کارگران و ساکنان محلی. کار خود را خواهد گنجانیده شده به یک نمایشگاه هنری به نام خصمانه زمین 94بخشی از مستند نشده مهاجرت پروژه.

همگروهی صرف خواهد شد 2020-21 سال تحصیلی خود را در حال توسعه دوره آغاز خواهد شد و ارائه آنها به دانشجویان در 2021-21 یا 2022-23.

"در این بار پر سر و صدا است مهم تر از همیشه برای دانش آموزان به طور فعال درگیر در جهان اطراف آنها را" صدراعظم ژن بلوک گفت. "صدراعظم جایزه برای جامعه-درگیر تحقیقات به رسمیت می شناسد و پشتیبانی از آن دسته از استادان که ارائه استثنایی در مقطع کارشناسی فرصت های یادگیری توانمند سازی دانش آموزان برای انجام تحقیقات است که به نفع جامعه و تقویت صدای که اغلب سکوت. من مشتاقانه منتظر دیدن تاثیر مثبت این دوره را باید در هر دو برونز که بخشی و جوامع آنها را خدمت می کنند."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن