از 6400 کسب و کار در Escambia, Santa Rosa دریافت چک های برنامه حفاظت از وام

مدیسون آرنولد Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jul 9, 2020اسکله ماموریت نجات به حال ن

توسط NEWSSALAM در 19 تیر 1399

اسکله ماموریت نجات به حال نزدیک به آن فروشگاه های صرفه جویی کردند و بیشتر وقت کارکنان که در آنجا کار می کرد برای چند هفته به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

اما پس از دریافت بین $1 میلیون و 2 میلیون دلار از دولت فدرال چک برنامه حفاظت این سازمان بوده و قادر به بازگرداندن 233 از 268 کارکنان آن در ماه مارس است. پول مورد استفاده قرار گرفت به کارکنان پرداخت از طریق مه و ژوئن بنابراین صرفه جویی عمده جمع آوری کمک مکانیزم برای سازمان می تواند بازگشایی شده است.

"چک حفاظت از برنامه طراحی شده برای کمک به کسب و کارهای کوچک نگه داشتن کارکنان در حقوق و دستمزد و این دقیقا همان چیزی است آن را به ما اجازه انجام," انجی گفت: Ishee اسکله ماموریت نجات معاون ارشد رئيس جمهور از روابط عمومی و توسعه است.

اسکله ماموریت نجات است در میان هزاران نفر از کسب و کار کلیساها و سازمان های غیر انتفاعی در Escambia و سانتا رزا شهرستان که با دریافت وام در دور اول PPP یک بخشایش برنامه وام برای کمک به بهبودی از این بیماری همه گیر کوروناویروس. در اوایل این هفته, دولت فدرال منتشر شد نام کسب و کار است که دریافت بیش از 150.000 دلار و همچنین به عنوان مقدار دلار داده شده به کسب و کار به زیر این مقدار است.

در Escambia و سانتا رزا شهرستان بیش از 5700 کسب و کار دریافت PPP وام کمتر از 150.000 دلار مجموع کمک های بیش از $184.8 میلیون. که پول کمک به حفظ بیش از 24 ، 000 شغل در این منطقه است.

دو کشور نیز تا به حال تقریبا 700 کسب و کار و سازمان است که دریافت بیش از 150.000 دلار. دقیق مقدار دلار دریافت شده توسط کسب و کار است که وام های امن از 150.000 دلار یا بیشتر را نمی توان محاسبه می شود به این دلیل که اطلاعات تنها ارائه می دهد طیف وسیعی مانند $5 میلیون به 10 میلیون دلار برای آن سازمان.

در میان بزرگترین منطقه گیرندگان بودند Innisfail هتل Rockhill Group Inc. در Molino, Pace-FL دندانپزشکی P. A. و غرب فلوریدا مرکز پزشکی درمانگاه که همه دریافت وام 5 میلیون و 10 میلیون دلار. وام به کسانی که comapnies به تنهایی و در ترکیب برای کمک به حفظ 1,297 شغل با توجه به داده ها.

"رفتن به جلو ما امیدوار است که کسب و کار باقی می ماند به اندازه کافی قوی است که ما در حال رفتن به نیاز به هر گونه کمک های اضافی. و آن را به نظر نمی آید مانند ما خواهد گفت:" تد Ent, رئيس جمهور و مدیر عامل شرکت Innisfail اجرا می شود که زنجیره ای از هتل ها در Pensacola Beach سراسر تکدی.

گوش و حلق و گفت که زمانی که PPP بودجه از طریق این شرکت می تواند به عقب 90% گذاشته 1,100 کارکنان.

"یکی از چیزهایی که PPP وام به ما اجازه انجام دهید این است نگه داشتن همه از هتل ما باز" گوش و حلق و بینی گفت. "این به ما اجازه حفظ اسکلت خدمه از مدیران و کارکنان در هر یک از هتل ها و اقامت برای کسب و کار باز. که واقعا به کمک ما زمانی که سواحل باز به بالا و محدودیت شروع به شل ما یکی از معدود شرکت هایی بود که برای آن آماده و قادر به رسیدگی به این تقاضا زمانی که آن را به عقب می آیند."

مقدار هر PPP وام برابر با دو و نیم ماه به ارزش یک کسب و کار حقوق و دستمزد.

Amie Remington یک مشاور عمومی با منابع انسانی شرکت مشاوره LandrumHR گفت: PPP پول می تواند صرف حقوق و دستمزد و اجاره و یا وام مسکن و آب و برق. او گفت: حداقل 60 درصد به صرف واقعی هزینه های حقوق و دستمزد.

"کل قصد صورتحساب مراقبت عمل می کنند و PPP انعطاف پذیری عمل شد به قرار دادن پول در آمریکا در جیب, حتی اگر آن را انجام آنچه برخی از مهمان نوازی صنایع بود و furloughing کارکنان خود را به دلیل کسب و کار خود را به طور کامل بسته شده اما پرداخت آنها را طی کردند که زمان" Remington گفت.

بیشتر کسب و کار پوشش

► منابع بیشتر: Pensacola رهبران کسب و کار می گویند کمک است که هنوز هم در دسترس برای مبارزه کسب و کارهای کوچک

► استخدام در حال حاضر: Pensacola-منطقه کسب و کار در تلاش برای استخدام وجود نرخ بیکاری بالا در میان همه گیر

► پشتیبانی جدید: سیاه و رهبران کسب و کار در پنساکولا دیدن بیشتر بهره امید حمایت همچنان ادامه دارد

Remington گفت که او دریافت کرده است مقدار زیادی از سوالات در مورد PPP از صنایع مانند مهمان نوازی و درمانگاه با انتخابی مراقبت های بهداشتی روش ها و دیگران که خود را قرض دادن به کار از خانه.

"اگر شما یک دندانپزشک, اگر شما یک بهداشت شما نمی توانید از خانه کار می کنند درست است؟" Remington گفت. "مناطق دیگر که در آن ما شنیده ایم نگرانی های مو ، که نه کار است که می تواند از راه دور انجام می شود و آنها ملزم به تعطیل برای یک دوره از زمان به طوری که یک چالش برای آنها است."

کسب و کار هنوز هم می تواند درخواست برای PPP وام. کوچک مرکز توسعه کسب و کار در دانشگاه وست فلوریدا فراهم می کند کمک در تقاضا برای وام و همچنین درخواست برای بخشش بخشی.

بزرگ جنوبی رستوران پنج نفر از اشخاص دریافت PPP وام. ذغال سنگ مریل گروه رئیس جمهور گفت: حقوق و دستمزد در میان رستوران ها بالغ بر 10 میلیون دلار برای حدود 450 کارکنان. این سازمان در حال حاضر به حدود 2 میلیون دلار فروش در هر ماه مریل گفت.

"این فوق العاده است. آن را هنوز هم دشوار" مریل گفت. "بیشتر ما می توانید دریافت کنید که پول به مردم ما بیشتر از آنها در حال گذراندن آن است و بیشتر آنها می توانید با زندگی خود را."

بزرگ جنوبی دریافت $1,065,000 برای خانه ماهی و اطلس خانه صدف. جکسون Steakhouse دریافت بین $350,000 به مبلغ 1 میلیون دلار پنج خواهر, بلوز, کافه کردم 150.000 دلار به $350,000 و انجلینا است Ristorante Italiano تصویب شد برای 150.000 دلار به $350,000.

مریل گفت که او معتقد است وام جوایز شده اند باید dolled بر اساس درآمد از دست رفته به جای یک سازمان حقوق و دستمزد به تنهایی برای اطمینان از بودجه هیچوقت به کسانی که کسب و کار نیست و درآمد از دست رفته در میان همه گیر.

"واقعا باید بوده است بر اساس درآمد" مریل گفت. "یک سیستم بهتر — اما من می دانم که دولت سعی در انجام بهترین آنها می تواند به عنوان سریع به عنوان آنها می — خواهد شده ام در درآمد از دست رفته به غیر از حقوق و دستمزد."

بلوز فرشته موسیقی دریافت بین $350,000 و 1 میلیون دلار PPP بودجه برای حمایت از کارکنان خود را. در طول همه گیر کسب و کار تا به حال به رها کردن از 54 به 36 نفر از کارکنان و درآمد کاهش 40 تا 50 درصد آن را به عنوان عمل منظقه.

نان DeStafney شرکت مالک و مدیر عامل شرکت گفت که او با استفاده از PPP بودجه برای کمک به حمایت از کارکنان بازگشت به جز دو نفر که ترجیح می دهند به ماندن در خانه در بیکاری است.

"ما هرگز قادر به پشتیبانی از کارکنان به طوری که این مسئله است. PPP پول برای کسب و کار. آن را برای مردم" DeStafney گفت.

DeStafney گفت: کسب و کار در حال کار برای بهتر تسهیل آنلاین و منظقه خدمات برای اطمینان از کارکنان می تواند نگه داشتن کار در حال حاضر که مدت زمان صرف PPP پول منقضی شده است.

"ما می خواهیم که قادر به کمک به مردم ما تا آنجا که ما می توانیم و کمک به جامعه به عنوان آنجا که می توانیم و امیدوارم آن را دوباره به ما در پایان" DeStafney گفت.

دریایی حمل و نقل هوایی موزه بنیاد دریافت بین $1 میلیون و 2 میلیون دلار برای کمک به نگه داشتن برخی از کارکنان مشغول به کار است.

"(همه گیر) تحت تاثیر قرار ما همان راه است که آن را بر هر سرویس گرا دسترسی عمومی-کسب و کار گرا و جاذبه است. آن را کاملا متوقف می شود شما در آهنگ های خود گفت:" سرهنگ بازنشسته ژنرال Duane آیت الله خامنه ای رئیس جمهور و مدیر عامل بنیاد.

به طور معمول این بنیاد حدود 160 تمام وقت معادل کارکنان. ظریف گفت: PPP وام به او اجازه داد در ابتدا نگه داشتن 80 در حقوق و دستمزد اما پایه و اساس خواهد بود به 40 طولانی مدت.

"این یک مکانیسم بقا" عربستان گفت: از PPP بودجه. "این یک نعمت غیر مترقبه. آن رفت و از پایین به بالا به افرادی که نیاز به این کار و افرادی که ارائه خدمات صنعت تعالی ما در این منطقه است."

مدیسون آرنولد را می توان در رسید marnold@pnj.com و 850-435-8522.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن