7 کهنه, شعر برای ماه مارس

هیچ چیز وجود دارد کاملا مانند یک شعر به شما می دهد یک نگاه اجمالی به شخص دیگری شخصی بهشت یا جهنم. به افتخار نظ

توسط NEWSSALAM در 2 خرداد 1399

هیچ چیز وجود دارد کاملا مانند یک شعر به شما می دهد یک نگاه اجمالی به شخص دیگری شخصی بهشت یا جهنم. به افتخار نظامی قدردانی ماه, من فکر کردم من می خواهم به اشتراک گذاری چند برش از ماست.

مانند blindfolded مردان در تلاش برای توصیف یک فیل — هر یک از آنها گفت: آن را مانند یک درخت یا یک فن یا یک مار زمانی که آنها برداشت آن پا یا گوش یا دم — تجربه هر veteran متفاوت در حالی که هر یک از این است که برخی از نسخه از حقیقت است. عرق شن گور شب ترور unbelonging خستگی — هولناک آن را به عنوان گاهی اوقات این است که همه ما این است که میراث. ما حمل آن را در صدای جرنگ جرنگ از هر ضد زنگ گردنبند فولاد در ضربه محکم و ناگهانی از هر فرسوده-پایین bootlace در قلم مو از بر باد رفته, خشخاش در حال رشد در گورستان فراموش شده.

در نهایت لطفا با من. اشعار مانند اینها سخت به نوشتن شرح اما من بهترین من به شما بیش از یک لیست و می گویند: "خواندن این." با که گفت: اجازه دهید بروید.

"پینوکیو" توسط برایان ترنر.

ما در حال کاهش است. آیا شما فکر می کنم "قفل" یک مکان فیزیکی و یا یک مکان در ذهن برایان ترنر طول می کشد ما را و ما را shakily تعجب آنچه که ما در خود ما است.

"Dulce et Decorum Est" توسط ویلفرد اوون

زمانی که کورت وانگات بستری برای نوشتن یک "ضد جنگ" کتاب در حالی که او مشغول به کار بود در "کشتارگاه و پنج" کسی پیشنهاد او نوشتن یک ضد یخچال کتاب و همچنین "چرا که آنها به همان اندازه اجتناب است." Sisyphean به عنوان وظیفه ممکن است اگر هر شعر می تواند به تنهایی آهسته یک جنگ یخچال, این یکی از آن است.

"کشت انبوه" گراهام Barnhart

استنفورد خود گراهام Barnhart آیا نمی ظروف سرباز یا مسافر در اطراف. این نماز یک شعر به بررسی ludicrousness پمپاژ آهن یک روز زمانی که شما ممکن است سوراخ را با سرب و برگ شما را بدانم که آیا شما الهام را سرگرم و یا آشفته.

"آهنگ از بمب ناپالم" توسط بروس Weigl

"بمب ناپالم" است که بیشتر نگران کننده تر از یک شعر است هر حق بود. من هیچ کلمه ای برای این یکی. آن را بخوانید.

"رو به آن" توسط Yuself Komunyakaa

با این شاهکار فراموش نشدنی, تصاویر یوسف ما را از جنگ و گیاهان ما در یادبود سربازان ویتنام که در آن حافظه و انعکاس تاری به یک آینه سطح درخشان.

"Swivel Chair" توسط Lindsey Waterman

نه نوشتن به صراحت در مورد مبارزه با Waterman کلاهبرداری ما به باور ما می توانیم با تردید می آیند تا به صورت هوایی و سپس به آرامی اما به طرز مرموزی به ما یادآوری می کند که برای بسیاری از سربازان جنگ همچنان طولانی پس از بازگشت به خانه.

"این است که من" توسط Odysseus Elytis

شما می توانید نفس کشیدن برای من وعده داده است. برنده جایزه نوبل (یونانی) Elytis خدمت در جنگ جهانی دوم اما این شعر نیست که در مورد. در عوض او را احضار انار غرب وزش باد و بوسه در یک نبرد برای پیروزی بی گناهی.

جایزه: "پنج شعر در مورد شعر" توسط جورج Oppen, جنگ جهانی دوم Purple Heart گیرنده.

تماس با نستور والترز در waltersx 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdu.nuclck.rushrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن