یک نگاه دقیق تر در دانشگاه استنفورد دانشجويان COVID-19 دادخواست

در حالی که مستندات در چین در ماه ژانویه آغاز شد استنفورد دانش آموزان شروع به احساس اثرات COVID-19 همه گیر در ز

توسط NEWSSALAM در 19 اردیبهشت 1399

در حالی که مستندات در چین در ماه ژانویه آغاز شد استنفورد دانش آموزان شروع به احساس اثرات COVID-19 همه گیر در زندگی روزانه خود را در ابتدای ماه مارس ، در ابتدا برخی از بزرگ سخنرانی ارائه کلاس های ضبط شده تا دانش آموزان می تواند دیده بان از راه دور. از آن پس دولت ساخته شده است که یک سری از تصمیم گیری های مهم و بازتاب آن به سرعت در حال تغییر جهانی و همه گیر. بهار سه ماهه است که همه آنلاین شروع به تعویق افتاد, تابستان مسکونی برنامه ها لغو شده و مسکن تصمیم گیری برای سقوط شده اند به تعویق افتاد.

دانش آموزان نیز دست و پنجه نرم کردن با چند تصمیم گیری ساخته شده توسط دانشگاه استنفورد است دولت با توجه دانشگاهیان مسکن و پرداخت و حفاظت از کارگران است. کلیک کنید از طریق این جدول زمانی تعاملی برای دیدن اقدامات استنفورد گرفته و واکنش های جامعه در گذشته دو ماه پر حادثه.

از ماه مارس دانشجویان و استادان باید ابراز نگرانی های خود را از طریق دادخواست در مورد موضوعات اعم از مسکن به دانشگاهیان به حقوق کارگران. در اینجا نگاهی به دادخواست است که باید گردش از آغاز ماه مارس است.

جدول بالا این است که یک لیست از دادخواست که فرستاده شده اند از این تعداد امضا به عنوان از آوریل 6 و زمان پاسخ از دانشگاه استنفورد را اداره.

پس از اولین درخواست به سرعت در حال به دست آورد امضا دانش آموزان متوجه آنها یک ابزار برای سازماندهی جمعی و صدای آنها را شنیده بود. قطار از درخواست برداشت بخار و متوقف نمی شود. روزانه در حال حاضر آگاه از 11 دادخواست با بیش از 400 امضا هر یک از.

دانش آموزان به سرعت متوجه شدم پتانسیل شدید علمی اختلال. یک درخواست فرستاده شده در اطراف پیشتر در ماه مارس خواستار تغییر ساختار پرداخت و دوره های آموزشی.

"[T]او در وضعیت ایده آل برای بسیاری از دانش آموزان خواهد بود برای کاهش بار دوره" درخواست می خواند. "ما می خواهیم دانشگاه استنفورد آن را به یک گزینه این بهار سه ماهه برای دانش آموزان به پرداخت توسط واحد و ثبت نام پاره وقت متناسب با تنظیمات به کمک های مالی."

این دادخواست فرستاده شد در اطراف در Google Doc و هر مخاطب نیز ارائه شده عمده خود را. روزانه مورد تجزیه و تحلیل نسبی سهم رشته در دادخواست و در مقایسه با این توزیع کلی رشته در دانشگاه استنفورد. نمودار زیر نمایش صفحه 10 از رشته های ذکر شده در این طومار با تمام رشتههای فنی و مهندسی گروه بندی در یک دسته بندی است. (طراحی محصول نمایش داده نمی شود, با وجود داشتن نهم-اکثر امضا زیرا اخیر فارغ التحصیلی کلاس داده ها شامل طراحی محصول.)

این نسبت برای هر عمده در این طومار گسترده همسان نسبت به دانشگاه استنفورد به عنوان یک کل با برخی از انحرافات کوچک. دانشجویان مهندسی بودند کمتر در دادخواست نسبت به واقعی خود را نسبت نمادین در حالی که سیستم زمین سیستم و روانشناسی بودند نسبتا در مقایسه با نسبت جمعیتی. این طومار به دست آورد کمی کمتر از 500 پاسخ دهندگان بنابراین نتیجه گیری کلی در مورد منافع رشتههای مختلف باید بیرون ریخته شده از این نمونه است.

یکی از مهمترین و به طور گسترده ای منتشر دادخواست ماه گذشته بود "محافظت از اطلاع رسانی و نسبتا جبران کارگران در طول COVID-19 شیوع." در حالی که دانشگاه استنفورد متعهد به پرداخت ادامه به صورت منظم کارکنان این سیاست را نه در زمان درخواست به subcontracted کارگران استخدام از طریق وادار سازد پیمانکاران خدمات مانند UG2. درخواست نام برای گسترش دانشگاه سیاست شامل کسانی که subcontracted کارگران و افزایش دستمزد برای خدمات مواد غذایی کارگران و وادار سازد کارکنان رو به افزایش آسیب پذیری به همه گیر و اثرات اقتصادی آن. دانشگاه استنفورد از سال متعهد به همکاری با شرکت قرارداد به اطمینان حاصل شود که قرارداد کارگران خود را حفظ درآمد و مزایای هر چند دانش آموزان و کارگران ادعا می کنند که این وعده گمراه کننده است.

یک تجزیه و تحلیل از دادخواهان " خود-شناسایی وابستگی را نشان می دهد الگوهای پویا در نرخ مشارکت طی پنج هفته. با استفاده از داده های خام به اشتراک گذاشته شده ما تمیز نوشته و مرتب آنها را به شش دسته. برخی از افراد شناسایی خود را با بیش از یک دسته (به عنوان مثال در مقطع کارشناسی مشغول به کار به عنوان یک مسکونی دستیار). در چنین مواردی ما اولویت اصلی خود را وضعیت. آخرین و کوچکترین گروه "Misc.," شامل پدر و مادر و اعضای جامعه و غیر استنفورد وابسته به افراد است.

پس از 7 مارس طومار جمع آوری شده بیش از 2600 امضا از گروه های مختلف وابسته به دانشگاه استنفورد. تقریبا یک نفر از پنج دانشجویان طومار را امضا کردند. نرخ مشارکت بيشترين ميزان را در طول چند روز اول از گردش و نشان داد یکی دیگر از افزایش در اطراف پایان ماه مارس. با شروع از آوریل 27, داده ها نشان می دهد نرخ بالاتر از مشارکت از فارغ التحصیلان.

تلاش های امداد رسانی از گروه مبارز از جمله استنفورد دانشجویان برای حقوق کارگران (SWR) ممکن است هدایت می شود این روند. SWR آغاز شده ایمیل انفجار با یک به روز رسانی لیست پستی در 25 مارس. این ممکن است منجر به چشم انداز مثبت از مقطع کارشناسی حمایت ما از نمودار در همان روز. افزایش تدریجی در حمایت از فارغ التحصیلان شروع از پایان ماه مارس نیز ممکن است شده اند با توجه به SWR را "بیشتر هدف توسعه نسبت به فارغ التحصیلان گروه" با توجه به اتان Chua عضو SWR.

"ما درخواست شده است علاوه بر این موفق و واقعا نمایش گسترده حمایت جامعه برای رفاه و حفاظت از تمام پردیس سرویس کارگران قراردادی یا نه" Chua نوشت: روزانه.

او معتقد است که "قدرت جنبش" بستگی ندارد تعداد درخواست امضا.

"البته دادخواست یک ابزار قدرتمند برای توده فعالیت, اما دادخواست به تنهایی نمی توان جنبش" Chua نوشت. آن است که "واقعا در مورد ساخت بحرانی در ارتباط با کسانی است که بیشترین آسیب آیند تا با راه های مختلف برای قرار دادن فشار بر تصمیم گیرندگان در قدرت و ایجاد آگاهی جمعی – همه چیز SWR شده است مجدانه برای رسیدن به."

اجتماعی فاصله اقدامات مانع از دانش آموزان از جمع آوری به صدای نگرانی های خود را بیش از استنفورد است اما است که آنها مانع از اقدام. از دادخواست مسکن برای دانش آموزان و عادلانه درجه بندی اقدامات لازم برای درگیر شدن قابل توجه فارغ التحصیلان برای متقاعد کردن دانشگاه استنفورد به ارائه پشتیبانی برای خدمات خود کارگران و دانشجویان باید با استفاده از رسانه های اجتماعی و دادخواست به تعامل استنفورد جامعه و تجمع برای تغییر.

روزانه در حال حاضر آگاه از 11 دادخواست با بیش از 400 امضا هر یک از. لطفا نظر و یا به ما ایمیل اگر ما از دست رفته یک طومار.

تماس با پاتریشیا وی در patwei 'در' stanford.edu برنده-Gi یونگ در jwongi 'در' stanford.edu 'در' stanford.edu Dylan Grosz در dgrosz 'در stanford.edu و آرجون Ramani در aramani3 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن