یک نامه به دانش آموزان من در طول این دشوار است اما همه بیش از حد آشنا بار

سلام به همه. من برای تو می نویسم از میز من در یک آپارتمان آرام. آن بوده است مدت طولانی تا 12 ساعت روز کاری به

توسط NEWSSALAM در 13 خرداد 1399

سلام به همه.

من برای تو می نویسم از میز من در یک آپارتمان آرام. آن بوده است مدت طولانی تا 12 ساعت روز کاری به عنوان من تا به حال یک مقاله آخرین مهلت برای دیدار با, اما من نمی توانم وارد کردن بدون فرستادن شما توجه داشته باشید با توجه به آشفتگی که ما شاهد در شهرهای سراسر ایالات متحده است. مانند بسیاری از شما من صرف چند روز گذشته در حالت غم و اندوه. من غصه دار برای خانواده جورج فلوید. من غصه دار برای جورج فلوید خود را. من غصه دار به عنوان یک مرد سیاه و سفید که به خوبی می داند که تاریخ این کشور و که می داند که صرف نظر از امتیاز بزرگ برای بسیاری از من هنوز هستم اما یک مرد سیاه و سفید با "بدون حقوق که مرد سفید [است] محدود به احترام است." من نوشتن را به شما به عنوان استاد خود را, اما من هم در نوشتن به شما به عنوان یک انسان با احساسات است که آنقدر خام خیلی پیچیده است. من عصبانی. رک و پوست کنده من دلخور. برای قتل جرج فلوید نشان دهنده یکی از چند ثابت از زندگی آمریکایی — درک disposability سیاه و سفید زندگی می کند.

من وارد در دانشگاه میشیگان در سال 2011 و در طول زمان وجود دارد Trayvon Martin به قتل رسید توسط جورج زیمرمن یک محله vigilante که در زمان زندگی یک 17 ساله دبیرستان بچه که مسلح بود با بولینگ و یک Arizona Iced Tea. در سال 2014 مایکل براون کشته شد توسط دارن ویلسون در فرگوسن میسوری است. و بعد در همین سال Tamir برنج, a 12-year-old سیاه پسر بچه به ضرب گلوله کشته شد در حالی که بازی با تفنگ اسباب بازی, ثانیه پس از ماموران در صحنه وارد شدند. در سال 2016 آلتون استرلینگ 37 نوجوان سیاه پوست به ضرب گلوله کشته شد و کشته شده توسط پلیس در Baton Rouge, لوئیزیانا. یک روز بعد Philando کاستیا یک 32 ساله سیاه پوست به ضرب گلوله کشته شد و کشته شدن توسط یک افسر پلیس در حالی که در ماشین با دوست دختر خود را و او را چهار سال. و لیست در می رود و در و در.

من به یاد داشته باشید بیش از حد و مکرر تبرئه عدم برگزاری افسران پلیس به حساب آسیب آنها انجام داده بود به مردم که نگاه مثل من که از محلات و جوامع مانند یکی از من تا به حال رشد در. و من فکر اغلب در مورد دوستان من تا به حال پشت در این فاصله دوستان بودند که به مراتب کمتر محافظت از سوء استفاده از دولت از من یک دانشجوی کارشناسی ارشد در یک دانشگاه معتبر, احاطه شده توسط دروازه امتیاز سفید که زندگی در یک شهر که در آن پلیس بیشتر چشم به همه شیوه ای از قانون شکنی و رفتار. من به یاد داشته باشید بیدار شدن از خواب در صبح زود به قلم اشعار مثل این یکی:

**

بدون عدالت ؟ هیچ گه.

در این حکم آمده است.
گناه نیست.
عصبانی است. نا امید. غم انگیز است.
تعجب ؟ هیچ.

چرا که این سیستم این است که نه ما شکست خورده.
آن است که کار به عنوان طراحی شده است.
ذاتا مغرضانه در برابر کسانی که مرتکب این گناه نابخشودنی از متولد سیاه در امریکا است.
بله "جنایی" با دقت توصیف سیستم قضایی ما
نگهداری توسط مردان که Klan مناسب در حال حاضر قرار دادی مناسب.
پایدار سکوت از میلیون ها نفر که فحش ندهید
که یک بچه نمی تواند راه رفتن در خیابان از محله خود را;
که یک مرد نمی تواند رانندگی یک ماشین با بچه در حد مرگ;
که یک زن نمی تواند سوال یک افسر اقتدار
بدون مواجهه با یک حکم اعدام در دست دولت
بدون محاکمه توسط هیئت منصفه از همسالان خود
هیچ دلیل روند یا حق مشاوره
هیچ روز در دادگاه است.
تمام حقوق فراهم آنهایی که مسئول مرگ آنها.

زیرا اگر همه برابر خلق شده اند
پوست را تضمین نمی تواند تضمین کند که سیاه و سفید زندگی خواهد موضوع را به او که باور نمی
که سیاه و سفید زندگی می کند مهم نیست یا این که همه باید رایگان —
رایگان از نگرانی
که در هر لحظه و به هر دلیل و یا بدون هیچ دلیل در همه
همه می تواند دست در دست یک
که تعهد به خدمت و حفاظت
به وضوح شامل نمی شود هر کس.

**

برچسب ها در شعر من یادآوری می کنند که من آن را نوشته و یک سال پس از Philando کاستیا مرگ — 10 روز قبل از افسر که او را کشته بود تبرئه از تمامی اتهامات عنوان شده علیه.

امشب که من آماده برای رفتن به رختخواب دل من می شکند برای همه ما که در سایه این کشور نژادپرست گذشته و آن را نژادپرستانه در حال حاضر. آن را می شکند برای مادران و پدران مجبور به توضیح به فرزندان خود که به دلیل رنگ پوست خود را, آنها باید به دقت فوق العاده تمام وقت مبادا آنها تبدیل به یکی دیگر از برچسب. و حتی زمانی که آنها به عنوان دقیق به عنوان می تواند می تواند وجود دارد هیچ تضمینی وجود ندارد که آنها نمی خواهد همان تاسف سرنوشت بازدید بر کسانی که مرتکب این جرم متولد سیاه در آمریکا — یک جرم با مجازات مرگ در بسیاری از گوشه و کنار این کشور است.

من آرزو می کنم من می توانم به شما خوش بینی. من آرزو می کنم من می توانم به شما بگویم که تاریخ نشان می دهد همه چیز همیشه بهتر است. به مطمئن شوید که آنها اغلب فراموش اما خوشبینی است نه کاملا آنچه که من می خواهم به شما ارائه دهد. من می خواهم به شما چیزی کمی بهتر است به جای. من می خواهم به شما ارائه یک یادآوری است که شما قوی تر از شما می دانید. یک یادآوری است که شما با تمام درخشندگی خود را با همه عقل خود را با تمام قدرت خود را — شما باید قدرت تصور کنید و ایجاد واقعیت های جدید است. در یک لحظه زمانی که در موضع قدرت استوک بخش و نفرت شما از این قدرت برای ایجاد دانه های عشق و جامعه است. اما بیشتر از آن شما باید قدرت به تقاضای آینده است که شما برای خودتان می خواهید و شما عزیزان. من نمی تواند به شما ارائه خوشبینی اما امیدوارم که برای من هرگز ریشه در برخی از درخشان شهر در بالای تپه. به جای آن همواره ریشه در آنچه که من می دانم در مورد افرادی که تلاش کرده اند برای پیشبرد آرمان آزادی در سراسر دنيا ، آن است که ریشه در من عمیق و جاودانه احترام برای کسانی که سفر در مسیرهای سخت تر از من همیشه می تواند تصور کنید.

و اشتباه نکنید ما نباید خیال بافی درد و رنج برای هیچ چیز زیبا در مورد دفن کسی را که مرده است در دست دولت است که کار برای حفاظت و خدمت. بنابراین نگاه skeptically بر کسانی که به شما بگویم که چیزی جادویی و یا شاعرانه در مورد درد و رنج. اما به عنوان داگلاس ما را به یاد چیزی است که وجود دارد بسیار قدرتمند در مورد مبارزه.

"اگر وجود دارد هیچ مبارزه وجود دارد و نه پیشرفت. کسانی که ادعای حمایت از آزادی و در عین حال مستهلک کتاب هستند مردانی که می خواهند محصولات زراعی بدون شخم زدن زمین. آنها می خواهند باران بدون رعد و برق و رعد و برق. آنها می خواهند اقیانوس بدون افتضاح سر و صدا از آن بسیاری از آب. این مبارزه ممکن است یک اخلاقی; و یا آن را ممکن است یک جسمی; و یا ممکن است هر دو اخلاقی و فیزیکی; اما باید آن را یک مبارزه است. قدرت تصدیق هیچ چیز بدون تقاضا است. آن را هرگز و هرگز از آن خواهد شد."

من از شما دعوت به مبارزه با من همراه.

در همبستگی

پروفسور Jefferson.

Hakeem, Jefferson, استادیار علوم سیاسی در دانشگاه استنفورد و دانشکده های وابسته به مرکز مطالعات تطبیقی در نژاد و قومیت. این نامه در اصل فرستاده شده به دانش آموزان در کلاس های خود POLISCI 102: "مقدمه ای برای سیاست آمریکا و سیاست."

تماس با Hakeem جفرسون در hakeem 'در' stanford.edu.

روزانه متعهد به انتشار یک تنوع از op-eds و نامه به سردبیر. ما دوست دارم به گوش افکار خود را. ایمیل و نامه به سردبیر به [email protected] و op-ed ارسالی به [email protected]

به دنبال روزانه در Facebook, Twitter و Instagram.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب