یک حساب شخصی جورج فلوید تظاهرات در کلمبوس, اوهایو,

در مه 25, مینیاپولیس, افسر پلیس, Derek چوین فیلم برداری شده بود به قتل غیر مسلح سیاه جورج فلوید. چوین شده است

توسط NEWSSALAM در 14 خرداد 1399

در مه 25, مینیاپولیس, افسر پلیس, Derek چوین فیلم برداری شده بود به قتل غیر مسلح سیاه جورج فلوید. چوین شده است از آنجایی که متهم به قتل شبه عمد و قتل اما مرگ و در عین حال یکی دیگر از سیاه و سفید آمریکایی به دست یک افسر پلیس است موجب خشم عمومی به عنوان معترضان نشان می دهد در شهرستانها عمده در سراسر کشور علیه خشونت پلیس.

من صرف تعطیلات آخر هفته مطالعه در مورد تظاهرات در کلمبوس, اوهایو و صحبت کردن با تظاهرکنندگان و همچنین حضور در یک اعتراض خودم در روز یکشنبه. در زیر خلاصه ای از آنچه تا کنون اتفاق افتاده است به عنوان به خوبی به عنوان یک حساب شخصی از آنچه که من دیدم.

من قبل از رفتن هر بیشتر من می خواهم به می گویند که در حالی که من تشخیص اموال خسارت ناشی از تظاهرات من ساخته شده انتخاب در این مقاله به استفاده از اصطلاح "شورش." بنابراین به منظور جلوگیری از خشونت و نژادی متهم زبان های پشتیبانی شده توسط تهمت و رسانههای محافظه کار است که او را به اطلاع من خواهد شد با استفاده از نظر "تظاهرات" و "تظاهرات."

به عنوان یک زن سفید, من تا به حال چند منفی تعامل با پلیس در اینجا. چند بار من کشیده شده است بیش از افسر عمل کرده است به عنوان اگر آنها در کنار من است; پس وقتی که من 16 من حتی اجازه دهید با یک هشدار پس از من شروع به گریه. اما کلمبوس اداره پلیس (CPD) است و مانند بسیاری از عمده آمریکایی شهرستان ادارات پلیس تاریخچه نژاد پرستی و خشونت و سوء استفاده است. در سال 2016 13 ساله تایر شاه به ضرب گلوله کشته شد و کشته شدن توسط پلیس وقتی یکی اشتباه خود BB gun برای یک تپانچه. در سال 2018 سیاه کلمبوس افسر پلیس شکایت کرد CPD پس از آزار و اذیت از افسران همکار و محروم تکالیف شغلی با توجه به نژاد. همان سال 16 ساله ژولیوس تیت کشته شد در یک SWAT نیش تحت ضعیف مستند شرایطی.

از روز پنج شنبه به معترضان تظاهرات در مرکز شهر کلمبوس. جمعه شب چند کسب و کار مرکز شهر اوهایو خانه ملت و اوهایو تئاتر تا به حال تمام خسارات پنج نفر دستگیر شدند و دو افسر پلیس مجروح شدند. در پاسخ به اعتراضات اوهایو رژیم صهیونیستی است. مایک DeWine درخواست کمک از گارد ملی آوردن تعداد متحده برای انجام این کار به 8 به علاوه منطقه کلمبیا. بعد از ظهر شنبه CPD اعلام وضعیت اضطراری و تحكيم منع رفت و آمد اعلام کرد که هر کسی در خارج بدون علت و بین 10 p. m. و 6 صبح ممکن است دستگیر شود. پایان تاریخ است و در عین حال اعلام شده است.

DeWine تماس به گارد ملی ممکن است یادآوری Ohioans دیگر اعتراض-تبدیل-تراژدی: کنت دولت قتل عام. چهار نفر کشته و نه مجروح توسط گارد ملی در غیر خشونت آمیز تظاهرات علیه جنگ ویتنام در سال 1970. علل و قربانیان این دو جنبش به وضوح متفاوت است. اما آنها را به اشتراک در این موضوع مشترک از خشونت marring صلح آمیز مطالبات مردم است.

شنبه بعد از ظهر من صحبت با کسی که تا به حال شرکت کننده در این تظاهرات که صبح است. اولیویا اورت, 16, رفت و با برخی از دوستان برای پیوستن به آنچه ذکر شده بود در یک Facebook رویداد به عنوان یک غیر خشونت آمیز اعتراض. او ایستاده بود در گوشه بالا و گسترده در کنار صدها تن دیگر از معترضان برگزاری علائم و شعار عبارات رهبری یک سازمان جامعه در مقابل جمعیت. پلیس تا به حال یک ردیف از دوچرخه راه اندازی موقت مانع جلوگیری از معترضان از ورود به بسیاری از خانه ملت.

با توجه به اورت "بدون خشونت شده بود در زمانی که پلیس شروع فلفل-اسپری جمعیت بدون هشدار. ظاهرا یک زن جوان کرده بود افتاد و افتاده در خیابان بود که توسط پلیس محافظت هنگامی که آن آغاز شد.

"من چیزی نمی شنوند: آنها فقط شروع به پاشش" اورت گفت.

او و دوستان او همه بین سنین 15 و 17 ضربه شد با اسپری فلفل و فرار کرد. اما از آنجا که این سازمان آماده شد با "ایستگاه های آب و کمک های اولیه" بود و "پزشکان رفتن در اطراف" آنها دریافت کمک های اولیه به سرعت.

"هر کس به کمک یکدیگر" اورت گفت. "آن را مانند یک خانواده بزرگ است."

که همان روز CPD گرفتار شد تصویری فلفل-پاشش کنگره جویس بیتی, شورای شهرستان, رئیس جمهور شانون Hardin و فرانکلین شهرستان کمیسر کوین بویس و بدون هر گونه خشونت از معترضان. روش های دیگر کنترل جمعیت شامل شلیک گلوله های چوبی و انتشار گاز اشک آور.

"ما تبدیل به اطراف و وجود دارد SWAT ون" اورت گفت. "وجود دارد یک غول ابری از گاز اشک آور در حال آمدن به سمت ما. بنابراین ما در حال اجرا به دور ... و او [ون راننده] منحرف نشوند و تقریبا بازدید من و دوست من است. و سپس او رول پایین پنجره خود را و شروع به cussing در ما است."

پدر و مادر من از خانه که در آن من تا به بازگشت برای قرنطینه, دروغ, دو مایل از شمال دولت کاپیتول ساختمان مرکز تظاهرات دو بلوک از یک حوزه پلیس و یک صد فوت از یک آتش نشانی. من رشد کرده ام تا مورد استفاده قرار گیرد به سکوت شب از اواخر سال. اما 10 دقیقه پس از حکومت نظامی ، sirens آمد از هر جهت. هلیکوپتر آویزان سربار. برای اولین بار در سال, من پیدا کردم خودم بدونم که اگر از دور میآید من از شنیدن بودند از آتش بازی و یا تیراندازی. من امیدوار سابق. پنج دقیقه بعد من به تماشای سه جوان سیاه مردان پیاده روی در مسیر از مرکز شهر. فقط با خارج آنها در معرض خطر بازداشت.

ما شروع روز یکشنبه در یک فروشگاه مواد غذایی در نزدیکی خانه من حدود ساعت 10 صبح پیوستن به یک گروه است که برنامه ریزی شده به مارس دو مایلی جنوب به خانه ملت. من به طور خلاصه صحبت می کرد با این سازمان از ماه مارس کیم مارتینز که با استفاده از Facebook برای بدست آوردن کلمه. این تنها یکی از بسیاری از برنامه ریزی برای صبح.

"همه ما را به عنوان یک ملت که livestream جورج فلوید. افتضاح بود این بود دلخراش" مارتینز گفت. "من فکر می کنم آن چیزی که در نهایت ضربه سر. و این چیزی است که ما باید به فشار رو به جلو اگر ما می خواهید تغییر دهید."

مارتینز ارائه شده به این گروه از حدود 40 نفر آب و تنقلات و ماسک برای هر کسی که یکی ندارد. (تمام روز من دیدم تنها تعداد انگشت شماری از مردم با پوشیدن ماسک.) در یک قلمزن توجه داشته باشید عینک شنا نیز توزیع شده برای محافظت در برابر هر گونه اسپری محرک مانند گاز اشک آور و اسپری فلفل که پلیس ممکن است استقرار آنها تا به حال در سه روز گذشته.

ماه مارس آغاز شده و در شمال هنر منطقه است که مسلما باعث اخیر gentrification محله که در آن من صرف بیشتر از زندگی من است. هنرمندان از رنگ تبدیل کوتاه شمال به پایتخت فرهنگی آن است که امروز تنها برای ساکنان آن به قیمت شود در محل ثروتمند سفیدتر مردم که می خواستم به زندگی می کنند احاطه شده توسط فرهنگ آنها به طور فعال در جابجایی. برای دیدن تابلوهای نقاشی با پیام جنبش مانند "Black Lives Matter" و "نه عدالت بدون صلح" بیش ویندوز از همه مجلل ناهار خوری و موسسات خرده فروشی و هنرهای زیبا گالری که وجود ندارد 10 سال پیش بود تلخ و شیرین به حداقل می گویند.

با اینحال در حمایت از هر جهت قوت بخشیده شدند. گروه من بود پس به سرعت در حال رشد در هر دقیقه است. عبور اتومبیل honked شاخ آنها به عنوان افراد مطرح مشت کردن ویندوز خود را در همبستگی. جمعیت شد جوش نورد از امید و خشم در مقابل جدی مناظر تخته بر روی ویندوز و مقوا نشانه التماس برای عدالت و صلح است.

که روز شنبه بر خلاف قبلی روز تظاهرات که اورت توصیف معترضان اجازه داده شد برای جمع آوری آزادانه در خانه ملت را پلازا. حداقل یک صد نفر از تظاهرکنندگان در حال حاضر وجود دارد هنگامی که ما وارد شدند. من بلافاصله متوجه آرامش از هر دو تظاهرکنندگان و اجرای قانون است. به خانه ملت محافظت می شد Ohio State Highway Patrol افسران به جای کلمبوس ، زمانی که من با نزدیک شدن به مانع در مقابل من شنیده ام نه تحریک اما بحث است. هیچ کس نمی خواست جنگ است. بسیاری از ماموران گشت بزرگراه, برخی از, اما نه همه آنها به عینک دوربین های بدن, صحبت با تظاهر کنندگان در مورد تظاهرات; از آنچه من می توانم شنیدن (هیچ کس فریاد در هر یک از دیگر) افسران حمایت کردند.

من به تماشای رشد جمعیت و رشد به صدها نفر از مردم, شعار, عبارات مانند "نه عدالت بدون صلح هیچ نژادپرستانه پلیس" و "می گویند نام او جورج فلوید می گویند نام او." گاهی اوقات معترضان خواهد زانو زدن یا دروغ بر روی زمین تقلید قربانیان خشونت های پلیس و شعار "دست ها بالا نمی شلیک کنید." در میان جمعیت بودند و مردم از همه سنین حتی کودکان. ظهر روز سه شنبه پلیس به حال مستقر گاز اشک آور و اسپری فلفل به معترضان بنابراین حضور افراد زیر سن 12 نگران من است.

حدود 1 بعد از ظهر, بعد از این زمان که پلیس تا به حال تحریک جمعیت-کنترل اقدامات در شنبه اعتراض صلح آمیز باقی مانده به عنوان تظاهرکنندگان شروع به راهپیمایی به سمت مقر پلیس. در مقر پلیس هیچ مأموران اجرای قانون حاضر بودند و رهبران اعتراض صحبت کرد.

"نگاهی به اطراف شما در حال حاضر. مردم سیاه و سفید, سفید, مردم, زرد, مردم, قهوه ای, مردم, مردان, زنان, همه ما در سنین مختلف. آنها نمی تواند ما را متوقف کند اگر ما با هم چوب" گفت: یک سخنران. دیگر سخنران به نقل از مارتین لوتر کینگ جونیور و گفت: "زندگی ما شروع برای پایان دادن به روز ما تبدیل به سکوت در مورد چیزهایی که مهم است."

(عکس: LANA TLEIMAT/استنفورد روزانه)

پس از آن جمعی از تظاهرکنندگان شروع به مستقیم مارس در اطراف مرکز شهر کلمبوس. اتومبیل به دام افتاده بودند در خیابان توسط راهپیمایان اما بسیاری از رانندگان نیست ناراحت ناراحتی بسیار به عنوان حمایت از علت شاید حتی مرکز شهر رانندگی دانستن آنها می تواند متوقف شود. مردم راه می رفت در وسط شش خط, خیابان, بین خودروهای تحت stoplights روشن سبز و پیاده روی با نشانه چراغ قرمز دست. معمول قوانین از جاده دیگر به نظر می رسید به اعمال می شود. این است که زمانی که من برای اولین بار شروع به دیدن کلمبوس افسران پلیس, اما آنها پوشیده نیست riot gear یا ماسک گاز. برای اکثر آنها فقط در تلاش برای خالی کردن خیابان ها تظاهرات به راه رفتن را از طریق آنها.

(عکس: LANA TLEIMAT/استنفورد روزانه)

دست کردن رویکرد اجرای قانون به من قطره ای از امید تا زمانی که من شروع به دیدن یادآور قبلی روز تلافی همه در اطراف من: گلوله های چوبی به نام "زانو, سینه" شات به جمعیت و هرگز تمیز, خالی کوزه های شیر و تکه های از جوش شیرین محلول خشک در آسفالت (که هر دو اغلب استفاده می شود برای تسکین قربانیان از گاز اشک آور و اسپری فلفل) در سمت چپ بر روی زمین از جمعه شب سنگین گاز ماسک و عینک فرسوده توسط برخی از معترضان در آماده سازی است. چگونه می تواند فضای حمایتی را دیدم پس از آن تبدیل به یکی از, ترس مردم در حال اجرا و فریاد در زیر ابری از گاز اشک آور روشن نارنجی خیابان چراغ ؟

سپس ما به تصویب اعضای گارد ملی مستقر در جاده ها. هیچ کس با نزدیک شدن به آنها را. آنها سلاح های حمله و ایستاده در مقابل تانک های نظامی خستگی. این همان خیابان ها راه می رفت پایین به پیک نیک Scipio رودخانه و یا دیدن جولای 4 سفید قرمز و بوم آتش بازی. تجهیزات نظامی بود سوار بر روی شاد تصاویر من و میلیون ها نفر از دیگران کودکی.

مرکز شهر کلمبوس ساخته شده است قوی چه از شیشه و سنگ مرمر از جراحی گردشگاهها و اتوبوس متوقف می شود و کافی greenspace. بسیاری از زمان آن را به نظر می رسد باور نکردنی تمیز که اگر به نحوی آن را با نام تجاری جدید در هر روز است. در حال حاضر گرافیتی و خسارت ما را احاطه کرده. نقاشی های دیواری مظهر شعار Black Lives Matter جنبش از جمله کسانی که در مورد جورج فلوید و مرگ او مانند "پل" و "من نمی توانم نفس بکشم" و ضد پلیس احساسات مانند "Fuck 12" و "ACAB" (all cops are bastards).

نقاشی های دیواری به من می دهد این مخلوط عجیب و غریب از غرور و تشویش. در حالی که بیشتر از هر چیزی خوشحالم که این پیام را در بر داشت یک پلت فرم در اینجا من نمی تواند کمک کند اما احساس بی قراری چه نه-نرمال آن است. من در تصاویر دیده می شود این اتفاق در شهرهای دیگر اما واقعیت از وضعیت تنظیم نشده آن را تا زمانی که آن را در مقابل شما را در خود را از دست می دهند. مانند گارد ملی نزد آن است تا حقیقی. به جز در مورد نقاشی های دیواری, uneasiness می آید نه از ترس از خشونت بلکه این لطف و ناباوری که همه چیز می تواند به سرعت تغییر. انرژی مارس بود در اینجا در تمام طول دروغ خفته در زیر سطح. و ما شاهد اجتناب ناپذیر فوران.

حدود 2 بعد از ظهر مارس بازده به اعتراض در مقابل خانه ملت. جمعیت دارای حداقل دو برابر اندازه. تعدادی از برنامه های است که می تواند تبدیل به یک تحریک حادثه شد کاهش تظاهرات رهبران. ترقه بودند اجازه خاموش در خیابان دقیقا یک بار. زمانی که بحث شکست بین دو تن از رهبران led جمعیت دور قبل از این وضعیت تشدید شده است. آنها توصیه جمعیت به ماندن در پیاده رو در حالی که پنج ماشین پلیس در خیابان جمع شده بودند و به نام هر کسی که نافرمانی.

بسیاری از مردم به اشتراک گذاشته شده داستان و احساسات با جمعیت از طریق یک بلند گو حرف زدن. یک مرد با پوشیدن یک کلاه ایمنی دوچرخه سواری که خواسته می شود که تنها به عنوان یک کارمند دولت به رهبری شعارهای با چنین شور صدای او ترک خورده و خام شد. من از او پرسیدم که چرا او تصمیم گرفت برای نشان دادن.

"من می خواهم یک جهان است که را آسان تر برای عشق برای مردم رنگ. و سفید مردم نیاز به ریسک یک عمل عشق تا مردم از رنگ می تواند زندگی می کنند," او توضیح داد.

یک سخنران سپس به رهبری جمعیت در نماز خداوند قبل از مصرف به خیابان ها دوباره. تظاهرکنندگان پر از خیابان بالا در یک توده بیش از یک بلوک شهر. اتومبیل های پیوست مارس با خود شاخ در کوتاه-کوتاه-بلند بوق الگوی به تقلید از "Black Lives Matter" شعار. مردم ایستاده در کنار جاده ارائه بطری آب و گرانولا به کسانی که در حال عبور است. در اینجا دوباره من شد و با غلبه بر قدرت لحظه از امید صدها راهپیمایی و فریاد و بوق برای تمایل مشترک برای پایان دادن به گسترده نژادی و خشونت در کشور ما است. این دقیقا همان نوع از تظاهرات مسالمت آمیز که کلمبوس پلیس اصرار داشت اتفاق نمی افتد. زمان این گروه تبدیل به اطراف ما عملا بازگشت به خانه پس از بازگشت من حدود 4:30 بعد از ظهر احساس به عنوان اینکه روز ماه مارس تا به حال شده است یک موفقیت است. هیچ کس تا به حال بدست صدمه دیده و یا تشدید این وضعیت و همه چیز من تو را دیدم یک تضاد کامل با هرج و مرج است که اورت به عنوان تعریف شنبه بعد از ظهر تظاهرات.

اما حدود 8 p. m. من شنیده ام از آن دوست که آنها را آغاز کرده بود اشک کشتار با گاز شدند. 10TV Facebook Live فیلم نشان داد که تعداد زیادی از CPD افسران بسته شدن بخش هایی از خیابان ها و وادار کردن معترضان برای متفرق کردن حدود 7:30 p. m. a full 2 1/2 ساعت قبل از اعلام حکومت نظامی. 7:45 آنها تا به حال اشک با گاز کشته شدند. با توجه به 10TV خبرنگار در livestream این کشتار با گاز آغاز شد و پس از معترضان انداخت بطری آب ،

بنابراین این سوال باقی می ماند: چرا بودند که پلیس آنها را وادار به متفرق کردن در وهله اول ؟ هیچ یک از نقض مقررات منع رفت و آمد. و از آنچه که من دیدم قبلا دهندگان این اعتراض به طور فعال در تلاش برای ایجاد یک محیط صلح آمیز است. و قبل از CPD ماموران وارد مرتبه که مورد.

من تصمیم به دوچرخه, مرکز شهر, یک ساعت قبل از حکومت نظامی را به برخی از تصاویر و ببینید که چه می گذرد. مردم بیشتر من صحبت کرد اما اطلاعات کمتری داشتم. هیچ کس به نظر می رسید که چرا گاز اشک آور مستقر شده بودند چند ساعت قبل چه پلیس برنامه ریزی شد و یا چگونه بسیاری از وجود دارد. من متوقف در گوشه بالا و گسترده همان محل که اولیویا اورت توضیح داده بودن فلفل اسپری در روز جمعه.

جو کاملا متفاوت قطبی مخالف که آن روز صبح. من دیدم بیش از یک صد CPD افسران ضد شورش. SWAT وانت شتافت پایین سمت خیابان. برخی از معترضان باقی مانده اما خیلی کمتر. بسیاری از نگاه ها به من بود و کاملا جوان بالا سن مدرسه است. و آنها متلاطم است. هر پنج دقیقه من می خواهم به شنیدن فریاد می زند و هر کس خواهد اجرا برای بیش از پنج ثانیه قبل از آنها آن را متوجه شده بود یک هشدار اشتباه است; بدون گاز اشک آور مستقر شده بودند.

"اجرا نکنید ما قصد داریم در هر نقطه زد:" یکی از معترضان در کسانی که فرار کرد که بیشتر جوان تر به نظر می رسد. "توقف در حال اجرا درآورد. هر دو خانواده در اینجا با ما و یا شما نیاز به motherfucking رفتن به خانه."

من در حال حاضر دیدن ویدئوها از غارت تصاویر از دود بیش از ساختمان شنیدن در مورد شورش از بین بردن, مرکز شهر, مینیاپولیس, مینه سوتا, و آن را بسیار متناقض است. من می خواهم این اعتراضات به اتفاق می افتد حتی بعد از دیدن آسیب انجام می شود به من شهرستان. اما سخت ترین چیز به مربع به دور از آسیب و خشونت است. من نمی توانم بگویم که هر عمل خشونت اتفاق می افتد خارج وجود دارد انجام شده توسط پلیس. اما من فکر نمی کنم من تا به حال تجربه هر چیزی ترسناک در بسیار به همان شیوه به عنوان یک جمعیت همه در حال فرار از چیزی در یک بار. شما ببینید مردم اجرا و قبل از شما آن را بدانید شما در حال اجرا بیش از حد. آن را به طور کامل لیمبیک پاسخ. شما فکر نمی کنم شما اجرا شود. هنگامی که وجود دارد این مقدار حرکت و دلهره این حد نسل درد, آیا واقعا همه که تعجب آور نیست زمانی که همه چیز به خشونت کشیده شد?

(عکس: LANA TLEIMAT/استنفورد روزانه)

من نمی ماند طولانی; من می خواستم به خانه قبل از حکومت نظامی. در راه برگشت من به تماشای بیشتر افسران پلیس از من دیده بود در تمام زندگی بلوک کردن یک خیابان که تلاقی خیابان بالا. معلوم بود که آیا آنها در تلاش برای نگه داشتن مردم از عمل و یا نگه داشتن آنها را در.

پس از آن سرد چشم من شتافت خانه اقامت کردن خیابان بالا. من شنیده ام صدای تمام وقت و تماشا از کوچه به عنوان پلیس وانت sped مرکز شهر. در یک نقطه من به دقت از دست رفته ضربه های یک ماشین مسابقه پایین کوچه و خیابان. من ساخته شده آن را به خانه پنج دقیقه قبل از حکومت نظامی متزلزل اما صدمه ندیده است.

من در حفظ و بازگشت به این فکر کردم: اگر من یک زن احساس وحشت زده در حال حاضر چگونه صدها نفر از معترضان احساس می کنید ؟ من تصور کنید که آنها احساس ترس بیشتر از من احتمالا می دانید. و این باعث می شود من فکر می کنم که این ترس ممکن است بخشی از ریشه همه از این روز به بعد ترس برای زندگی است که پلیس آمریکا سیستم القا در آمریکایی های سیاه و سفید و شجاعت لازم برای ایستادن به یک سیستم تقلب در برابر آنها. ما در حال زندگی در اوج صدها سال درد و بی عدالتی است. و تنها امید برای تغییر نابرابری را عمیقا ریشه دوانده در جامعه ما این است که دقیقا آنچه که ما امروز شاهد آن هستیم: انقلاب است.

کلمبوس آزادی صندوق یک جامعه وثیقه صندوق محور در رهایی و آزادی است. آن است که در حال حاضر پذیرش کمک های مالی در اینجا.

Conatct لانا Tleimat در ltleimat 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب