'در مجموع فقدان رهبری': دانش آموزان گراد می گویند استنفورد ارائه ناکافی حمایت مالی میان همه گیر

رو فشار مالی و تنگ دانشگاهی و بازار کار فارغ التحصیل دانش آموزان می گویند که برخی از گروه های علمی در حال ارائ

توسط NEWSSALAM در 21 اردیبهشت 1399

رو فشار مالی و تنگ دانشگاهی و بازار کار فارغ التحصیل دانش آموزان می گویند که برخی از گروه های علمی در حال ارائه ناکافی حمایت مالی پس از کشيش Persis Drell درخواست این است که این بخش کمک به دانشجویان تحصیلات تکمیلی در تلاش برای پیدا کردن کمک های مالی میان COVID-19 بیماری همه گیر.

"دانشگاه مردم عبور [مسئولیت حمایت از دانش آموزان] به مدارس و سپس مدارس تصویب آن به ادارات و پس از آن بخش را به آن شکل" گفت: Irán رمان یک سال پنجم دکتری در موسیقی و اعصاب که با این نسخهها کار با دانشجوی کارشناسی ارشد گروه فعال استنفورد همبستگی شبکه (SSN). "و که فقط تا به دلیل ناعادلانه بخش های مختلف جاوا انجام کارهای مختلف."

دانشجویان تحصیلات تکمیلی گفت که COVID-19 توسط آنها باعث استرس های مالی به ویژه در میان کسانی که بین المللی را وابستگان و یا در حال فارغ التحصیل. آنها به نام در این دانشگاه برای حمایت بیشتر و گفت که بخش نیست و باید بودجه کافی برای کاهش استرس مالی.

Drell ارسال یک دانشگاه گسترده ایمیل در مارس 2 درخواست "همه گروه ها و برنامه ها برای کار با دانش آموزان فارغ التحصیل" در تلاش برای پیدا کردن بودجه با توجه به لغو برنامه های تابستانی "برای کشف متناوب کار می کنند فرصت ها و منابع پشتیبانی می کند."

دانشگاه سخنگوی E. J. میراندا نوشت: در بیانیه ای که روزانه که دانشگاه در حال کار با بخش های فردی به "مشخص است که دانش آموزان ممکن است غیر منتظره روبرو شکاف در تابستان بودجه با توجه به COVID-19 و شناسایی منابع برای پر کردن این شکاف." میراندا کاهش یافته است به نظر در چقدر دانشگاه انتظار دارد فردی ادارات برای حمایت از دانشجویان تحصیلات تکمیلی.

تاریخچه صندلی وزارت متی Sommer که بخش آمده است در زیر آتش از دانش آموزان که می گویند آن را فراهم کرده است ناکافی حمایت مالی نوشت: در بیانیه ای که روزانه که او "با احتیاط خوش بینانه" مدیریت دانشگاه را بیشتر اقدامات برای کاهش دانشجویان فارغ التحصیل فشار مالی.

"از جمله اقدامات در حال حاضر به طور فعال مورد بحث" Sommer نوشت.

Sommer اضافه شده است که دانش آموزان می توانند درخواست برای دانشگاه های گسترده ای اضطراری کمک-در-کمک صندوق فراهم می کند که دانش آموزان تا 5000 $در هر سال است. میراندا نیز اشاره کرد و دانشجویان به سمت دانشگاه خانواده گرانت برنامه که اخیرا گسترش یافته است به ارائه تا به $15,000 به دانشجویان تحصیلات تکمیلی با فرزندان.

دانش آموزان می گویند بخش کمبود بودجه

برخی از دانش آموزان نا امید شده توسط بخش خود را عدم توانایی در پشتیبانی آنها از نظر مالی با توجه ادارات بودجه محدود نسبت به دانشگاه به عنوان یک کل.

"دانشگاه به ما می گوید به درخواست گروه گروه به ما می گوید به درخواست, علوم انسانی, علوم انسانی به ما می گوید" ما نمی هر گونه پول,'" گفت: سابقه دانشجوی کارشناسی ارشد که خواست ناشناس بماند به دلیل نگرانی در مورد حفظ وضعیت ویزا و پیدا کردن در آینده فرصت های شغلی.

رمان گفت که در حالی که بخش "واقعا کار سخت" برای کمک به دیدار با دانش آموزان با نیازهای مالی بخش های فردی نیست و باید به اندازه ظرفیت مالی برای کمک به در مقایسه با دانشگاه.

"که خیلی غم انگیز است که ما باید در رحمت باقی مانده در رحمت مبارزه بودجه از واحدهای کوچکتر در دانشگاه ها هستند که در بخش" رمان گفت.

دین محمد Chahim یک ششم سال, انسان شناسی, دانشجوی دکتری گفت: گروه "روشن ساخته است که آنها می خواهند برای حمایت از ما." اما Cahim گفت: بودجه دانشجويان فراتر از بودجه بخش خود را.

"این یک سطح دانشگاه مشکل" Chahim گفت. "آنها [به انسان شناسی گروه] فقط لازم نیست که بودجه در دست است."

میراندا کاهش یافته است برای تایید اینکه آیا بخش توانایی ارائه کمک های مالی به دانش آموزان است.

رمان گفت: وقت آن است که برای این دانشگاه — که او گفت: نشان داده است "در مجموع فقدان رهبری" به عمل آورند. او گفت که به عنوان کسی که با اضطراب و مسائل در آورده با این بیماری همه گیر شده است "واقعا واقعا واقعا ویرانگر است."

"آن زمان برای استنفورد به گام تا و می گویند ما می رویم برای کمک به هر کس و هیچ کس نباید نگران'" رمان گفت.

میراندا کاهش یافته است به نظر انتقاد که دانشگاه باید ارائه بودجه به عنوان فارغ التحصیل بخش است. میراندا نیز کاهش یافته است به اظهار نظر در مورد اینکه آیا دانشگاه استنفورد در حال برنامه ریزی به طور مستقیم به ارائه کمک های مالی به دانش آموزان فراتر از برنامه های کمک هزینه در حال حاضر در محل.

تاریخچه دانش آموزان را به دادخواست

تنش میان دانشجویان تحصیلات تکمیلی اوج رسیده است در اوایل ماه آوریل هنگامی که یک گروه از تاریخچه دانشجویان تحصیلات تکمیلی فرستاده شده Sommer دادخواست انتقاد بخش خود را از دست داده و وضعیت و درخواست های اضافی تابستان بودجه بهداشت و درمان و شفافیت بیشتر در تصمیم گیری است. این طومار به دست آورد بیش از 60 امضا.

"این واقعا demotivating که برای دیدن این بخش نمی مراقبت از ما" گفت: دوم تاریخ دانشجوی کارشناسی ارشد که خواست ناشناس بماند به دلیل نگرانی در مورد حفظ وضعیت ویزا و پیدا کردن در آینده فرصت های شغلی.

Sommer در پاسخ به این درخواست در مارس 6, نوشته است که در حالی که بخش تاریخ است "متعهد به حمایت از دانش آموزان ما از نظر مالی و از راه های دیگر تا آنجا که ما می تواند احتمالا" این گروه ندارد بودجه برای دیدار با دانش آموز خواسته است. با توجه به Sommer گروه توانایی تامین بودجه خواهد "بستگی دارد به طور عمده در سیاست مشخص در یک سطح بالاتر از دانشگاه دولت است."

"لطفا توجه داشته باشید که این بخش ندارد بزرگ ناکرده ذخایر پول" Sommer نوشت. "ما چشم انداز داشتن پول کمتر از حد معمول بیش از چند سال آینده."

میراندا کاهش یافته است برای تایید اینکه آیا گروه تاریخ بودجه تیره و تار است و او نیز کاهش یافته است به نظر دانشجويان درخواست برای دانشگاه به گام برای کمک به.

"وجود دارد هیچ کار بازار'

دانشجویان تحصیلات تکمیلی که در حال بین المللی باید وابسته, در مورد فارغ التحصیل و یا ترکیبی از این سه بوده است به ویژه ضربه گیر دانش آموزان گفت: نیاز به کمک های اضافی از دانشگاه.

فشار ناشی از COVID-19 بوده است استرس زا برای دانشجویان بین المللی که به صورت چالش های اضافی مانند ترس از دست دادن خود را در وضعیت ویزای اگر آنها را ترک محوطه دانشگاه. برخی زنده با همکاران که قادر به کسب درآمد با توجه به وضعیت ویزا در حالی که دیگران باید تعادل کار و دانشگاهیان و مهد کودک, دانش آموزان گفت.

لیزا هومل یک سال چهارم جامعه شناسی دکتری دانشجو گفت: دانشجویان تحصیلات تکمیلی با وابستگان هستند "به خصوص نهفته" به عنوان چهره آنها با چالش های اضافی مانند نیاز به مراقبت از کودکان خود را در حالی که هنوز نیاز به تکمیل همان مقدار کار.

او گفت: دیگر جاری دانشجوی کارشناسی ارشد نگرانی مانند هزینه از دانشگاه های وابسته به بهداشت و درمان طرح در حال تشدید در بیماری همه گیر. او شریک زندگی یک دانشجوی کارشناسی ارشد در نهاد دیگری بود "هرگز قادر به پرداخت هزینه" بیمه از طریق دانشگاه استنفورد بود و تنها به تازگی قادر به تحت پوشش برای اولین بار در دو سال از برنامه.

"در حال حاضر واقعا زمان که شما می خواهید به بیمه بهداشت و درمان" هومل گفت.

Chahim گفت: پیشرفته دانشجویان تحصیلات تکمیلی نزدیک شدن به پایان برنامه های خود را در خصوص تاثیر قرار. دبرا Satz, رئیس دانشکده علوم انسانی و علوم تشویق دانش آموزان "که در حال حاضر فراتر از 6 سال" خود را به صورت کامل درجه یک ایمیل او فرستاده شده در مارس 4.

Satz نوشت که با بودجه مدرسه "محدود است و قابل توجهی تحت استرس است."

دانشکده علوم انسانی و علوم سخنگوی شادی لیتون نوشت: در بیانیه ای که روزانه که مدرسه خواسته است بخش های فردی به "صندوق دانشجویان تحصیلات تکمیلی خواهد بود که در 6 ماه سال آینده از منابع محلی در صورتی امکان پذیر است."

"مدرسه در حال کار بر روی تعدادی از طرح های دیگر که در مراحل اولیه," او نوشت.

Chahim گفت که او نگران است تلاش برای پیدا کردن یک شغل اگر او فارغ التحصیلان به زودی.

"وجود دارد هیچ کار بازار صحبت از علمی یا در غیر این صورت" Chahim گفت. "بعید است که استخدام یخ برداشته خواهد شد برای حداقل یک سال."

استنفورد را در بودجه کاهش خواهد بود "به چالش کشیدن برای مدرسه ما," او گفت:, و اضافه کرد که این دانشگاه را "می دانم که بهتر است در اواخر ماه ژوئن است."

تماس با آنا Milstein در annamil 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب