قادر حساب ارائه فرصت به عنوان ناتوانی جامعه چالش های افزایش | Guestview

نظرآندر Crenshaw مهمان نویسمنتشر شده 1:00 PM EDT مارس 16 سال 2020از دو ماه گذشته به ارمغان آورده اند سطح جدید

توسط NEWSSALAM در 28 اردیبهشت 1399

نظر

از دو ماه گذشته به ارمغان آورده اند سطح جدید از عدم قطعیت به عنوان ما سعی می کنید به حرکت به زندگی در میان جهانی همه گیر. بسیاری از فلوریدا ارائه شده با چالش های آنها هرگز قبل از تجربه متفاوت در دامنه و شدت. اما ناتوانی جامعه به خصوص که آسیب پذیر تر از همیشه.

که آسیب پذیری فراتر از این جمعیت که در معرض خطر بالاتر برای COVID-19. در نظر بگیرید که چگونه انزوای اجتماعی و فاصله ها تأثیر خود را در زندگی روزانه. برای کسانی که زندگی در خانه و دیگر امکانات متمرکز انزوا تقریبا غیر ممکن است. برای کسانی که تکیه فیزیکی و یا رشد و نمو درمان tele-درمانی تبدیل شده است و طبیعی جدید – قرار دادن مراقبان آنها در نقش های جدید. برای کسانی که در جامعه ناتوانی که قادر به کار اشتغال وضعیت ممکن است به خطر بیافتد.

همه ما در تلاش اما این مهم است که به نظر کسانی که با معلولیت که در حال تجربه این بیماری همه گیر متفاوت است. و در بسیاری از موارد با افزایش عدم قطعیت از چه می آید بعدی.

خوشبختانه منابع وجود دارد طراحی شده برای این جامعه مانند قادر ایالات فلوریدا را قادر برنامه مجاز توسط دولت فدرال قادر عمل می کنند.

قادر متحده فراهم می کند و افراد در جامعه ناتوانی یک راه برای صرفه جویی در مالیات مزایای حساب بدون تأثیر واجد شرایط برای بهره مندی از برنامه های مانند امنیتی درآمد مکمل و پزشکی. بودجه ممکن است مورد استفاده قرار گیرد برای هزینه های زندگی روزمره مانند مواد غذایی و مسکن و قرار ملاقات های پزشکی و یا برای هزینه های آینده مانند خرید یک ماشین یا خانه.

مهمتر از همه افراد می توانند با صرفه جویی اقتصادی تاثیر وجوه دریافت شده به دلیل COVID-19 بدون تاثیر زمان یا در آینده منافع عمومی.

این برنامه ایجاد شده برای کمک به افراد معلول تحقق امید و آرزو خود را و آماده برای هر آنچه که آینده خود را نگه دارید ممکن است. تا به امروز هزاران نفر از فلوریدا را انتخاب کرده اند قادر متحده به عنوان یک دقیق تر و امن تر راه برای صرفه جویی برای امروز و فردا و آینده است.

ما آمده اند راه طولانی از قادر حساب ساخته شد یک واقعیت در فلوریدا تقریبا چهار سال پیش اما در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری این مسئولیت ما را برای کمک به اطلاع رسانی به معلولین جامعه در مورد فرصت هایی را برای ایجاد آینده ای روشن تر. من شما را تشویق به آموزش یک همسایه یک دوست و یک همکار یا یک دوست در مورد فرصت هایی که وجود دارد برای آنها به صرفه جویی در زندگی بهتری را تجربه کنند.

کنگره آندر Crenshaw است قادر ایالات عضو هیئت مدیره و اولیه حمایت از استفان بک جونیور دستیابی به یک زندگی بهتر تجربه (قادر) عمل می کنند.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب