دولت تبدیل به جعبه تاپ به را تشکیل می دهند کمبود بودجه

آخرین ماه های مختلف دانشگاه ها خواسته شد تا شروع به برنامه ریزی برای "بدترین پرونده" بودجه سناریو به عنوان cor

توسط NEWSSALAM در 23 اردیبهشت 1399

آخرین ماه های مختلف دانشگاه ها خواسته شد تا شروع به برنامه ریزی برای "بدترین پرونده" بودجه سناریو به عنوان coronavirus همه گیر خواهد شد و به احتمال زیاد نیروی مخارج کاهش حداقل 10٪. این بدیهی است که اتحاد چپ بی شمار دانشگاه های وابسته به گروه ها و بخش تقلا برای منابع جدید درآمد.

خوشبختانه برای کسانی که زور زدن در چنین عظیم کمربند سفت کشيش Persis Drell فقط نهاد یک برنامه جدید به آدرس قریب الوقوع بودجه عذاب. در بیانیه ای که روزانه او توضیح داد که "Box Tops—مقوا کمی cutouts در جعبه غلات—هر ارزش مانند 10 سنت و یا چیزی. من انجام داده ام ریاضی است و اگر ما هر یک از خوردن 200 جعبه Cheerios بین در حال حاضر و شروع سقوط سه ماهه ما باید قادر به ایجاد پول از دست رفته."

در یک برنامه ریزی دقیق بررسی روزانه Drell گذارد و از قصد او برای دانشگاه خرید بیش از 4 میلیون جعبه Cheerios و توزیع آنها را به دوره کارشناسی جمعیت برای مصرف. دانش آموزان خواهد شد و سپس انتظار برای پست الکترونیکی جعبه تاپ به دانشگاه بودجه برای پردازش. دانش آموزان شارژ خواهد شد برای همه Cheerios آنها نمی خورند.

وقتی پرسیده شد که در مورد امکانات رفاهی برای دانش آموزان با عدم تحمل گلوتن کشيش Drell کنار خار هر گونه نگرانی. "اگر دانش آموزان در حال تجربه مشکلات آنها به انجمن خوش آمدید تماس بگیرید مشاوره و خدمات روانشناختی (کلاه) برای پشتیبانی."

به عنوان بخشی از برنامه های این دانشگاه حفظ کرده است Joey شاه بلوط 12 بار قهرمان از ناتان سالانه هات داگ خوردن مسابقه و زمان رهبر لیگ برتر خوردن, آنلاین, برای تولید یک وبینار آموزش دانش آموزان خود را با سرعت غذا خوردن روش.

"ما در تلاش هستیم این یک فرصت یادگیری علاوه بر جمع آوری کمک مالی یک" Drell توضیح داد. "به من گفته شده است که کمک به یادگیری دانش آموزان چیز خوبی است."

یادداشت سردبیر: این مقاله صرفا طنز و ساختگی است. تمام اسناد در این مقاله هستند نه واقعی و این داستان باید خوانده شود در زمینه سرگرمی های خالص تنها.

تماس با بنیامین Midler در bmidler 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن