Aftershock: اگر coronavirus متورم در موج دوم بعد از این سال خواهد شد و این کشور آماده می شود ؟

دنیس Wagner ایالات متحده آمریکا امروزمنتشر شده 6:57 PM EDT مارس 17 سال 2020پل رومر, یک برنده جایزه نوبل اقتصاد

توسط NEWSSALAM در 29 اردیبهشت 1399

پل رومر, یک برنده جایزه نوبل اقتصاددان پیش بینی یک روز که همه آمریکایی ها تست شده هستند و به طور منظم برای COVID-19 و آنها در حال حاضر اثبات هنگام ناهار خوری و یا مراجعه به یک دندانپزشک.

مایکل Osterholm مدیر مرکز تحقیقات بیماری های عفونی و سیاست در دانشگاه مینه سوتا گفت که اگر بزرگ "اوج" از coronavirus سیل بیمارستان های این زمستان "ما باید از این پتانسیل در اینجا به رفتن را از طریق روز ما را دیده اند و نه پس از جنگ جهانی دوم است. ... به عنوان یک ملت ما آماده خواهد شد."

"آنچه ما در حال تجربه عظیم جهانی بی ثباتی در تمام سیستم های ما" می افزاید: برایان دیوید جانسون یک نگر و مدیر Threatcasting آزمایشگاه در دانشگاه ایالتی آریزونا. "ما در واقع نمی دانم همه آسیب است که اتفاق افتاده است. ما در حمایت از زندگی و جهانی."

اگر جهان والاتر از COVID-19 شما را گرفتار کردن گارد شما ممکن است نیاز به دریافت آماده برای عاقبت.

بسیاری از دانشمندان معتقدند که این بیماری همه گیر به احتمال زیاد پراکنده در طول تابستان تنها به بازگشت در اواخر این سال در موج دوم که می تواند بدتر از اول است. در حالی که چشم انداز است که هیچ یقین – فقط یکی از چندین رسم توسط کارشناسان بهداشت عمومی – فاجعه برنامه ریزی, همه چیز در مورد پیش بینی بدترین سناریو مورد.

پس با ماه قبل از امکان دور 2 که ایالات متحده آماده–, پزشکی, اقتصادی و عاطفی?

پیشرو پاسخ از اپيدميولوژيستها اقتصاددانان و آينده: احتمالا نه. اما فردا بستگی دارد در بخش در آنچه ما به عنوان افراد جامعه و یک ملت است.

بی ثباتی شرح داده شده توسط جانسون است نکته مشهود در سه عرصه:

پزشکی. برخی از ایالات متحده بیمارستان برخورد با بیمار موج در COVID-19 نقاط داغ هشدار داد از در حال اجرا از دستگاه تهویه مصنوعی, شخصی, تجهیزات حفاظتی و لوازم دیگر. استراتژیک ملی ذخایر تقریبا خالی. با تشکر از تولید جهانی شراب خواری, منابع, به نظر می رسد صید می شود و در مکان های کلیدی از جمله شهر نیویورک این بیماری فروکش در حال حاضر. اما اگر coronavirus بازده با موج دوم را در سیستم مراقبت های بهداشتی آماده می شود ؟

اقتصاد است. بیکاری بالاتر از هر زمان از سال 1930. کسب و کار – از مادر و پاپ مغازه ها به شرکت های بزرگ – در حال رفتن زیر. تجارت جهانی فلج کرده است. سفر ورزشی و سرگرمی های صنایع عمدتا خفته. چقدر مالی بیشتر تروما می تواند اقتصاد تحمل ؟

عاطفی آسیب. روانی و اجتماعی و سیاسی گونه ای از coronavirus هر چند نه به راحتی اندازه گیری هستند قابل لمس محصولات پزشکی و اقتصادی کابوس. اگر همه گیر بدتر می شود پایین جاده تهدید پارچه ما از کار و مدارس و خانه ها و حکومت را آمریکایی ها آماده می شود ؟

آمادگی نیست به راحتی تعریف شده است. در کتاب مقدس افسانه هاو روایات قومی مصر تحمل 10 آفت – آب تبدیل به خون swarms از ملخ حتی هجوم قورباغه – و آن را هنوز هم در اطراف.

اما اگر COVID-19 تحویل هر درس ممکن است ارزش از نگاه به آینده در یک کشور توانایی جذب شوک فاجعه بار.

هر زمان COVID-19 طول می کشد یکی دیگر از جنگ جهانی دوم کهنه "ما از دست دادن بخشی از تاریخ'

'این زمان به هیچ چیز': داوطلبان خطر زندگی می کند به ارائه مواد غذایی به نیازمندان

به امید یک معجزه

در مراقبت های بهداشتی مقابل آن بسیار مهم است به رسمیت شناختن است که COVID-19 است که به عنوان دانشگاه میشیگان اپیدمیولوژی آرنولد Monto قرار می دهد و آن را "بسیار عجیب و غریب است. virus."

منشاء آن و انتقال علائم و آسیب باقی می ماند پازل. و آینده خود را به نظر می رسد به زودی مدل سازی کامپیوتری. از آنجا که کارشناسان شروع هر مکالمه با هشدار داد که موج اول است که هنوز هم cresting و پیش بینی آینده از coronavirus یک احمق را بازی.

"اگر شما نمی ابراز شک و تردید در مورد آنچه اتفاق می افتد, شما واقعا انجام نداده و کار خود را" اشاره کرد Monto که مشورت برای سازمان بهداشت جهانی و مراکز کنترل بیماری. "برداشت من این است که شما باید برای نگه داشتن ذهن باز و آماده شدن برای تمام eventualities."

Monto و دیگران اشاره کرد که COVID-19 تهدید می تواند blunted با توسعه یک واکسن یا درمان.

اما بسیاری از اپيدميولوژيستها به اشتراک نظر Anthony Fauci, ملت را بالا بیماری های عفونی, متخصص که شهادت در کنگره شنوایی سهشنبه: "ایده داشتن درمان های در دسترس و یا واکسن به منظور تسهیل در هنگام ورود دوباره از دانش آموزان به سقوط مدت خواهد بود چیزی است که می تواند یک بیت از یک پل خیلی دور است."

در میان coronavirus: AP آزمون آنلاین رفت و تا به حال tech مشکلات. کالج هیئت مدیره می گوید آن را بررسی.

در غیاب یک نوش دارو و کارشناسان بهداشت عمومی می گویند تست جامع است, راه حل فوری. آن را اجازه می دهد بیماری ردیابی و قرنطينه به طور قابل توجهی کسل کننده دوم COVID-19 سنبله. بسیاری استدلال می کنند که تست و ردیابی است که مهم ترین گام در کنترل این بیماری است. اما آنها همچنین ادعا کسانی که تلاش شده است یک مجسمه در ایالات متحده تا کنون.

"ما هنوز بدست ما با هم عمل می کنند" گفت: اروین Redlener مدیر مرکز ملی برای آمادگی در دانشگاه کلمبیا. "من فکر می کنم آن را اجتناب ناپذیر است که ما در حال رفتن به یک دوم اگر نه یک سوم موج" از آنجا که از ملت "نامنظم و آشفته سیاست."

"بزرگترین تک عدم بود و عدم تست در این کشور" توافق اریک تونر ارشد محقق با دانشگاه جانز هاپکینز مرکز سلامت و امنیت. "است که تحت تاثیر هر چیز دیگر که اشتباه رفته است. ... و ما هنوز هم مشکلات در تست."

تا زمانی که این بیماری را می توان تحت نظارت و کنترل تونر هشدار داد: "ما باید واقعا مراقب باشید در مورد شماره گیری اجتماعی فاصله. از آن شده است بطرز شگفت انگیزی موفق – موثر تر از من فکر کردم آن خواهد بود."

Monto بزرگ ترس یک تجدید حیات COVID-19 همزمان با کشنده آنفولانزا شیوع طاقت فرسا و بیمارستان و کارکنان مراقبت های بهداشتی و سیستم های تامین. "اگر همه آنها همزمان ممکن است واقعا شکستن," او گفت:. "به من که بدترین سناریو.

من فکر نمی کنم ما در حال حاضر آماده."

لوازم پزشکی: ناشناخته بزرگ

بدون یک واکسن یا درمان با تست مشکل بیمارستان آمادگی بافندگی مهم است.

اما سوال در مورد لوازم پزشکی منجر به یک بن بست. روشن نیست که چگونه بسیاری از هواکش و یا حفاظت شخصی لباس مورد نیاز خواهد بود که چگونه بسیاری از در حال حاضر در انبار و یا چگونه بسیاری از ممکن است تولید شده توسط یک ramped تا سیستم تولید در ماه های آینده.

در اواسط ماه آوریل تونر برآورد عرضه و تقاضا در ایالات متحده برای 100 روز افزایش COVID-19: 4 میلیارد و دستکش و 321 میلیون لباس و 179 میلیون medical-grade ماسک. اما تعداد کسانی که دیگر اعتبار ندارد, او گفت:, و نیاز واقعی نامشخص است.

حتی اگر تعداد دقیق در دسترس بود وجود دارد هیچ موجودی ملی نشان دادن حجم منابع در دست است.

و نه وجود دارد یک محاسبه در سراسر جهان تولید را افزایش می دهد در میان بحران است که می تواند برآورده تقاضا.

در یک طرح اقدام ملی برای پزشکی آمادگی صادر شده در این ماه تونر و سایر محققان در دانشگاه جانز هاپکینز به تصویر بکشد مراقبت های بهداشتی ایالات متحده سیستم تقریبا مانند یک بخش مراقبت های بیمار که خونریزی خارج به شدت نیاز به تزریق پول به restock لوازم و تقویت نیروی انسانی.

در حالی که فدرال کمک مالی لایحه را فراهم می کند $175 میلیارد دلار برای پوشش ضرر و زیان گزارش می گوید که نزدیک به اندازه کافی.

در حالی که قیمت بالا است و نویسندگان به این نتیجه رسیدند: "این قطعا هزینه کمتر از تریلیون ها در حال حاضر در حال صرف صرف زیرا ما بهداشت عمومی و سیستم مراقبت های بهداشتی آماده نشده بود و یا مجهز برای این بیماری همه گیر."

اقتصاد: بهبود و یا خراب است ؟

در اخیر op-ed برای نیویورک تایمز Romer و همکار اقتصاددان آلن Garber نوشت: در مورد دوئل تهدید coronavirus شمار به امریکا در بهداشت عمومی و رفاه مالی. در حالی که خاموش شدن ناگهانی ممکن است اجازه می دهد برخی از مردم برای زنده ماندن آنها به این نتیجه رسیدند "این است که اقتصاد ما خواهد شد که مرده است."

در یک مصاحبه Romer گفت که آیا COVID-19 باقی می ماند و در آن دوره در حال حاضر و یا اببس و موج ملت چهره نرخ بیکاری 30% و در عین حال مردم به نظر می رسد فکر می کنم آن را فقط به دور اجازه می دهد زندگی به سر به عنوان قبل از.

"تاپیک خوش بینانه این تعصب و یک مقدار مشخصی از انکار" او گفت:. "با هیچ تغییری در سیاست آنها فقط رفتن به آن شغل و ... وجود دارد یک فرصت خوب برای کسانی که شغل نمی شود وجود دارد."

مگر اینکه یا تا زمانی که یک واکسن است توسعه یافته, Romer گفت: تنها امید یک هفته ای دوبار تست مورد نیاز برای همه کسانی که این بیماری از رفتن به انزوا.

یک جایگزین انتخاب شود اقتصاد بیش از ایمنی. اما رومر گفت که برد غم انگیز یک سوال: "آیا ما حاضر به قبول از 2000 تن در روز برای ماه ها در پایان؟"

"دیگر آن می رود بیشتر از آن را برای رفتن به این مفهوم را میرسانند ما نه تنها در حال بازگشت به همان محل" توافق کن روگوف, استاد اقتصاد در دانشگاه هاروارد و اقتصاددان ارشد سابق برای صندوق بین المللی پول.

در حالی که کاهش به ملت نامه ای کلاس برای آمادگی روگوف گفت COVID-19 تضعیف شده است بسیاری از این سیاره را در ساختار اقتصادی است. به عنوان یک مثال او گفت: "ما قصد داریم برای دیدن فقط یک فروپاشی تجارت جهانی. ممکن است ما در یک جهان که در آن (ملت) ... تبدیل شدن به بیشتر شبیه به قلعه."

روگوف ستایش "اقدامات شدید" گرفته تا کنون در ایالات متحده برای مبارزه با این بیماری همه گیر از جمله بزرگ امداد تخصیص. اما چنین تاکتیک نمی تواند پایدار, او گفت:, و رهبران در واشنگتن دی سی به نظر می رسد unequipped برای ویروسی طولانی مدت امواج. "مشکل این است که اقتصاد رويم؟" روگوف گفت. "آنها از نظر ذهنی آماده برای که ؟ من شک دارم. ... این آسان نخواهد بود به این دلیل که نظام سیاسی است که واقعا شکننده است."

Colin F. Camerer, استاد رفتاری امور مالی و اقتصاد در موسسه فناوری کالیفرنیا در پاسادنا گفت: COVID-19 may نیاز شدید درد کوتاه مدت برای رسیدن به یک دراز مدت به دست آورید. او و دیگران اشاره کرد به کره جنوبی به عنوان یک مدل کشوری است که با استفاده از تست جامع و دقیق اجتماعی فاصله به آب و طوفان اقتصادی در حالی که محدود کردن عفونت. در مقابل ایتالیا و ایالات متحده – که آهسته به آزمون و یا اقدامات احتیاطی – دچار تلفات سنگین و آسیب های اقتصادی.

"شماره 1 چیزی که به موج اول و سپس آماده شدن برای یک ثانیه" Camerer گفت.

بازمانده یک ضربه روانی

تقریبا همه چیز در مورد زندگی در آمریکا تغییر کرده است: مشاغل و مدارس و خانه ها و کلیساها و سرگرمی.

روانی نشریات تان شدیدا از مقالات در خودکشی و مشکلات روحی و روانی باعث ترس و تباهی مالی و انزوای اجتماعی. در حال حاضر قطبی نظام سیاسی به نظر می رسد کاملا askew با دوئل نسخه از واقعیت است. و اینترنت خروجی از تئوری های توطئه نهفته است و سند چشم انداز آخرالزمانی رفته در استروئید.

جانسون نگر در دانشگاه ایالتی آریزونا گفت: این هنوز روشن نیست که چگونه ما در حال دست زدن به اولین فلک از coronavirus اجازه دهید به تنهایی اضافی امواج. اما تحول در حال آمدن است.

پس از 9/11 حملات جانسون اشاره کرد وجود دارد تغییرات – از جارو ضد ترور قانون نسبتا چیزهای کوچک مثل کفش: "ما نرمال مصرف کردن کفش های ما در فرودگاه."

در حالی که جانسون ترجیح می دهد به تمرکز بر روی انسان تابآوری او اذعان روز قیامت سند چشم انداز بخشی از این حرفه است. با COVID-19 گفت: راه وجود دارد از نگاه کردن به این بی ثباتی که در آن نه restablize."

توماس فری یک نگر و بنیانگذار داوینچی موسسه در کلرادو گفت: همه گیر ممکن است "انفجاری ترین بحران در تمام تاریخ جهان" – یک پتانسیل تغییر پارادایم نه تنها از لحاظ اقتصادی بلکه از نظر فرهنگی.

اساسی حرکات مانند دست دادن به احتمال زیاد به نابودی و یا تغییر دهید.

هنوز فری همچنین سوال که آیا در سراسر جهان "هیستری" بیش از این بیماری است منطقی و او پیشنهاد کرد که بستن یک کشور ممکن است overreactive مگر اینکه مرگ و میر مرز 1 میلیون.

"این عجیب و غریب عمل تعادل ما در حال تلاش برای مانور," او گفت:. "من فکر می کنم عاطفی ما آمادگی – اجتماعی آمادگی – من می خواهم که درجه عدم. من در واقع نمی بینید ما با داشتن اراده سیاسی را از طریق این دوباره."

نانسی Berlinger یک پژوهش محقق با Hastings, مرکز غیر حزبی اخلاق زیستی موسسه در نیویورک گفت: روشن است آمریکا آماده است برای یک ثانیه ویروسی اوج "از آنجا که ما آماده شد برای اولین بار."

Berlinger زندگی می کند که در یکی از سخت ترین ضربه جوامع صحبت می کند با انجیلی شور و شوق در مورد نمایش فضائل در طول فاجعه بار: شفقت. Open-mindedness. Unselfishness.

در حالی که همه گیر شده غم انگیز هیجانی برای رهبران, او گفت:, روزانه, شخصی تصمیم گیری های اجتماعی مانند فاصله نیز افتد در داخل منشور اخلاقی و خودخواهی ممکن است توانمند سازی یک بیماری همه گیر به زندگی بیشتر باعث درد و رنج است.

"این در مورد اخلاقی انتخاب هر یک از ما را" Berlinger گفت. "من امیدوارم که ما را در هر راه ممکن است یک حس قوی تر از کسی که همسایه ما است که ما همکار شهروند است."

کمک: ارین منسفیلد



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن