در مقابل به تأخیر انداختن 2020-21 سال تحصیلی

به تازگی دانشکده سنا در نظر گرفته شده در میان دیگر برنامه های به تاخیر انداختن شروع 2020-21 سال تحصیلی به ژانو

توسط NEWSSALAM در 16 اردیبهشت 1399

به تازگی دانشکده سنا در نظر گرفته شده در میان دیگر برنامه های به تاخیر انداختن شروع 2020-21 سال تحصیلی به ژانویه و در کلاس های تابستانی 2021. من تشخیص می دهم که هیچ تصمیم گیری در مورد سقوط سه ماهه هنوز ساخته شده است و من می دانم که بسیار استوار چگونه گسترش coronavirus و تست و ردیابی وضعیت در کالیفرنیا تغییرات در طول تابستان است. با این وجود بدون در نظر گرفتن چگونه COVID-19 توسعه من به شدت بر این باورند که با شروع سال تحصیلی باید تحت فشار قرار دادند به ماه ژانویه است. به جای آن کلاس باید رزومه در زمان, آیا حاضر در شخص و یا ترکیبی از هر دو. این است که چرا:

نامتناسب آسیب به افزایش جوانان و سالمندان مشاغل

من یک rising ارشد. تابستان امسال بود که در تابستان گذشته که من کلاس می تواند کامل کامل-زمان کارآموزی قبل از ما فارغ التحصیل بدون وقفه علمی ما برنامه. بسیاری از کارفرمایان مراقبت عمیقا در مورد آنچه شما انجام تابستان قبل از اینکه شما فارغ التحصیل شد و اگر شما یک شکاف در رزومه تان را در تابستان قبل از اینکه شما فارغ التحصیل آنها حتی نمی خواهد به نظر شما برای یک کار تمام وقت است.

من کارآموزی برای تابستان امسال لغو شد و من پشتیبان تابستان کارورزی در خود نگه دارد. فقط در بین آوریل 20-22 من خوانده ام متعدد LinkedIn پست از افزایش نوجوانان و سالمندان که کارآموزی در شرکت های خصوصی لغو شد در همان لحظه ای که اکثر شرکت ها در حال اجرا استخدام یخ.

در حالی که کارآموزی لغو تاثیر منفی همه دانشجویان آنها اثرات مخربی در کلاس 2021 و 2022. بسیاری از ما می خواهید را برای ما از دست تابستان با انجام کارآموزی در تابستان سال 2021 و یا نیاز به یک تابستان 2021 کارآموزی برای شروع در حرفه خود است. در حال حاضر آن است که ممکن است به فاصله سه ماهه در تابستان آینده و فارغ التحصیل یک ربع بعد. اما من خوشبین نیست که سازمان تنظیم خود را تمام وقت استخدام جدول زمانی به جای مدارس است که باید تغییر برنامه خود را برای زمستان-بهار-تابستان چرخه. موسسات مانند هاروارد و پرینستون, UC Berkeley, UCLA و UC سن دیگو در حال حاضر اعلام کرد که آنها لغو می گیرند. بسیاری دیگر در سراسر این کشور قصد رزومه نوعی از آموزش این سقوط. چرا باید سازمان را یک استثنا برای دانش آموزان دانشگاه استنفورد? آنها در حال حاضر به اندازه کافی واجد شرایط نامزدها از قرعه کشی.

بیشتر از آن قانع دانش آموزان را تا پاییز سال 2020 با در نظر گرفتن کلاس در تابستان سال 2021 را به خطر اندازد استنفورد-اجرای برنامه های تابستانی مانند سیگنال بورس, هاس بورس استنفورد جهانی مطالعات کارآموزی BOSP خارج از کشور برنامه های کارآموزی دانشگاه استنفورد دانه و برنامه های پژوهشی از قبیل زیستی-X, تابستان, تحقیقات, دانشکده, Chappell-Lougee بورسیه و UAR عمده کمک های مالی. این تجارب بحرانی شده است و شکل گیری, برای دانش آموزان به دنبال به سمت خدمات عمومی بین المللی مشاغل و تحقیقات مشاغل. به خطر انداختن این فرصت محدود خواهد شد و دانشجويان شانس به اکتشاف منافع خود را در یک موسسه که در آن بسیاری از در حال حاضر احساس فشار برای رفتن به مشاوره سرمایه گذاری و یا بزرگ با تکنولوژی. و آن را از خط خارج مشاغل از دانشجویان برای آنها این فرصت منحصر به فرد — همه از آن شما می توانید پیدا کردن در خارج از دانشگاه استنفورد — می تواند درهای باز.

سلامت روان عواقب

در سه هفته بین دانشجویان که به خانه فرستاد و بهار شروع کلاس های من تقریبا دیوانه رفت. من سعی کردم خودم را مشغول نگه داشتن با همه نوع از همه چیز — کار بر روی یک داستان کوتاه ترجمه برخی از موسیقی روسیه تماس تصویری با دوستان من است. اما به ناچار من صرف بیشتر از روز "doomscrolling" از طریق رسانه های اجتماعی. در نهایت این سه هفته از تنبلی در میان یک بحران جهانی صدمه زدن به سلامت روان. فقط در حال حاضر حل و فصل به فصل چهارم معمول من شروع به دست آوردن مجدد من روانی خونسردی.

من نمی توانم تصور کنید چه اتفاقی خواهد افتاد اگر من به صرف 10 هفته بیشتر نشستن در خانه و تماشای جهان سوختگی و خراش در اطراف راه هایی برای ماندن مشغول است. این نشان داده شده است که در زمان استرس, انسان روانی, مقابله با توسعه یک روال و ماندن را اشغال کردند. وجود دارد راه هایی برای درگیر شدن در یک جامعه در حالی که در قرنطینه صفحه اصلی: تحویل مواد غذایی, دوختن, ماسک داوطلب در بانک مواد غذایی. اما این گزینه ها بسیار محدود هستند و بسیاری از آنها ممکن است برای دانش آموزان است که دوخت لوازم در خانه و یا نمی تواند خطر گسترش این ویروس به افراد مسن و یا ضعف سيستم ايمنی اعضای خانواده.

البته آنچه با این نسخهها کار برای من سلامت روحی و روانی کار می کنند نه برای همه. بسیاری از دانش آموزان بهره مند از یک استراحت از ترم در پاییز. با این وجود دولت را نادرست به انصراف از سقوط به نام سلامت روان — one-size-fits-all روش به ندرت به کار بر روی چیزی به عنوان پیچیده و منحصر به فرد به عنوان سلامت روان. بدون شک دانش آموزان که می دانم که آنها نیاز به زمان باید اجازه داده شود تا به فاصله سه ماهه رایگان از این نگرانی که ممکن است صدمه دیده خود را کمک های مالی و یا تحصیلی ایستاده است. اما کسانی که سلامت روان بستگی به پیدا کردن یک روال و ماندن را اشغال کردند همچنین باید این گزینه از گرفتن کلاس در دانشگاه استنفورد بدون نیاز به طور موقت انتقال به یکی دیگر از دانشگاه و یا تلاش برای قطعه با هم دیگر معمول است.

در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو و دانشکده حقوق صاحبان سهام

استدلال به نفع دانش آموز انتخاب و معرفی مشکل از سهام. به عنوان ASSU هیئت اجرایی گفت: با توجه به این بهار را درجه بندی گزینه "هر سیاست اختیاری است که به ناچار تا پایان نامتناسب با بهره گیری از دانش آموزانی که تجربه نسبی امتیاز است." اگر استنفورد به ارمغان می آورد به عقب سقوط کلاس و سپس بدون توجه به آنچه اتفاق می افتد FLI دانش آموزان صدمه دیده خواهد شد — کلاس های آنلاین بالا بردن مشکل دسترسی در حالی که در کلاس های حضوری ممکن است دانش آموزانی که نمی توانیم به سه ماهه به طور نامتناسبی قرار دادن خود در معرض خطر است. علاوه بر سوال از درجه بندی سهام خواهد عقب سر آن اگر کلاس ها به طور کامل آنلاین با مخاطرات و حتی بالاتر به دلیل ساخت یک سه ماهه دوم S/NC تهدید می تواند به دقت از دانشگاه استنفورد دانشگاهیان.

این نابرابری واقعی هستند و آنها یک مشکل عمده. اما لغو سقوط کلاس نمی خواهد از بین بردن این بی عدالتی خواهد بود و به جای ایجاد یک مجموعه جدید. برای یک, تاثیر بر کار و استخدام کارآموزی به طور نامتناسبی تحت تاثیر قرار FLI و دیگر دانش آموزانی که نیاز به دست آوردن استقلال مالی و یا شروع به حمایت از خانواده خود را به عنوان به زودی به عنوان امکان پذیر است. برای آنها گرفتن کار یک ربع زودتر یک تفاوت بزرگ را. علاوه بر این در نظر گرفتن شش دوره متوالی — زمستان-بهار-تابستان به دنبال یک سنتی سال تحصیلی در 2021-22 — تولید ممکن است سلامت روانی عوارض برای دانش آموزانی که نیاز به نیروی تازه یافتن. این عوارض تعلق خواهد نامتناسب به دانش آموزانی که نیاز به یک کار به عنوان به زودی به عنوان امکان پذیر است.

مهم منابع دانشگاه حمایت مالی را نیز به خطر است. در حال حاضر کمک های مالی دفتر تامین مسکن و زندگی در حمایت از دانش آموزان ثبت نام شده در کلاس. اما یک برگه اطلاعات بر روی وب سایت خود می گوید که آنها قادر به ارائه هر گونه حمایت دیگر از کاردینال مراقبت کمک هزینه تحصیلی به دانش آموزان در برگ نبود. اگر دانش آموزان نمی توانند در کلاس های این سقوط پس از آن که آیا این دفتر کمک های مالی می تواند ادامه زندگی ارائه پشتیبانی نامشخص است — بی رحمانه طنز در زمانی که دانش آموزان نیاز به حمایت های مالی بیشتر است.

لغو سقوط سه ماهه نه تنها مشکلات مطرح برای دانشجویان — آن را نیز قرار داده و موقعیت های مالی از آموزش اعضای هیات علمی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی در خطر است. من اقتصاد هسته استادان و معلمان زبان تمام وقت استادان است. از آنجایی که آنها نمی انجام تحقیقات خود اشتغال بستگی دارد به طور کامل در توانایی خود را به یاد. اگر سقوط کلاس ها لغو می توانید به من اعتماد استنفورد به کردند و آنها را با پرداخت کامل و منافع ؟ شاید اما من پیدا کردن آن سخت به اعتماد نهادی است که سرسختانه حاضر به حمایت از آن کارگران خدمات از طریق این بحران است. حتی اگر کلاس ها همه حاضر و پس از آن حداقل ما آموزش دانشکده می توانید مطمئن باشید به نگه داشتن برخی از آنها حقوق و مزایا از طریق سقوط. که تمام می شود نامشخص است اگر کلاس ها به طور کامل لغو شود.

به همین ترتیب بسیاری از دانشجویان فارغ التحصیل بودجه بستگی به توانایی خود را به کار به عنوان دستیار آموزش. چه اتفاقی می افتد به بودجه خود را اگر وجود دارد هیچ کلاس برای TA? دانشگاه استنفورد در حال حاضر به شدت underpaid دانش آموزان فارغ التحصیل زمانی که اقتصاد در حال رشد بود. در حال حاضر این بیماری همه گیر قرار داده و دانشگاهی در بازار کار به آشفتگی و حذف منابع قابل توجهی از تابستان درآمد برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی. من نه خوش بینانه است که دانشگاه استنفورد را تضمین کند همان سطح از حمایت مالی برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی اگر TAships حذف این سقوط. حتی اگر برای برگزاری کلاس های آنلاین در این پاییز حداقل تحصیلات تکمیلی دانشجویان این شانس را به نگه داشتن خود را TAships و نگه دارید و به بریدن از یقین در میان یک بحران اقتصادی ویرانگر.

من نمی دانم آنچه که عادلانه ترین راه حل است. هر راه حل ممکن از به طور کامل در کلاس های حضوری به هیچ کلاس در تمام خواهد شد به تولید ترکیب مختلف از بی عدالتی. اما استنفورد نباید خود را احمق را به فکر که لغو سقوط کلاس خواهد حل مشکل نابرابری. اگر سقوط کلاس ها لغو شد و سپس به دانشگاه نیاز به متعهد به حفاظت از معیشت استادان و دانشجویان تحصیلات تکمیلی و خدمات کارگران نه به ذکر است اطمینان حاصل شود که دانشجویان می توانند در حفظ و دریافت حمایت مالی. استنفورد است به درک که آن را نمی تواند فرار این unequalizer است که این بیماری همه گیر.

راه حل های پایدار

محققان می گویند فیزیکی فاصله احتمالا نیاز به ادامه در برخی از ظرفیت تا سال 2021 و یا حتی 2022. اگر ما انصراف از سقوط سه ماهه برای مثال به این امید که ما می توانیم همه را در محوطه دانشگاه توسط بهار, پس چه طرح اگر جسمی فاصله اقدامات هنوز در محل زمستان ؟ ما می رویم به عقب براند کلاس برای یکی دیگر از سه ماهه? ما می رویم به عقب براند کلاس به طور نامحدود تا زمانی که فاصله فیزیکی اقدامات برداشته است ؟

هل دادن به عقب کلاس است و نه پایدار در دراز مدت راه حل برای این موضوع چگونه مسکونی کالج ها در حال رفتن برای مقابله در سن فیزیکی فاصله. "زوم دانشگاه" است که تا حد زیادی پایین تر از کامل مسکونی تجربه از دانشگاه استنفورد اما هیچ دانشگاه در همه است که هنوز هم بدتر از زوم دانشگاه. اگر ما عقب راندن سقوط کلاس چهارم فقط برای سه ماهه زمستان برگزار می شود, آنلاین و یا بسیار قابل تنظیم به هر حال پس از آن چه خواهد بود نقطه از لغو می گیرند ؟

آن را سخت به پیشنهاد بتن جایگزین در حال حاضر از آنجا که هیچ کس می داند آنچه را که گسترش ویروس و یا تست وضعیت شبیه به این خواهد سقوط. به اعتبار آن که دولت در حال حرکت است با احتیاط. اگر چه رئیس جمهور مارک Tessier-Levigne است نه تایید و یا انکار کرد که سقوط می تواند به لغو در مجموع او اشاره کرد که در سه ماهه پاییز طیف وسیعی از گزینه های به طور کامل در فرد به طور کامل کلاس های آنلاین. من سپاسگزار است که دولت با توجه به همه گزینه ها در دانشگاه استنفورد را در اختیار.

صرف نظر از آنچه اتفاق می افتد, من فکر می کنم آن است که معقول و منطقی به بپرسید که دانشگاه استنفورد به دانش آموزان این گزینه را به کلاس در پاییز. من درک می کنم که اجازه می دهد تا برای این احتمال که ممکن است ما دیگر آنلاین-تنها سه ماهه با لانه خود را از مشکلات. اما coronavirus است و نه دور از هر زمان به زودی. اگر دولت طول می کشد همه-یا-هیچ چیز رویکرد به دانشگاه استنفورد تجربه ما تقریبا قطعا با هیچ چیز باقی مانده.

اگر استنفورد می خواهد برای تشویق دانش آموزان به سه ماهه پاییز کردن آنها می توانید انجام دهید تا به طور کامل و بدون لغو سقوط دوره. کلاس ها را می توان اضافه شده به 2021 تابستان جلسه با کمک های مالی گسترده به پوشش کلاس های تابستان و از بین بردن تابستان کمک برای 2021. افتخارات برنامه می توانید تجدید نظر جدول زمانی به طوری که سالمندان گم شده سقوط سه ماهه هنوز هم می تواند تکمیل پایان نامه خود را در سه چهارم. و دانش آموزان باید با توجه به تمدید زمان را در نظر بگیرید که آیا به یک فاصله سه ماهه و تضمین شده است که خود را از کمک های مالی را به ماندن با آنها را اگر آنها را به سقوط کردن. اما کسانی که نیاز دارید و یا ترجیح می دهند به شرکت در کلاسهای این سقوط باید قادر به ادامه تحصیل خود را. تا آنجا که من دوست دارم و گرامی مسکونی بخشی از یک استنفورد, آموزش و پرورش, من باور نمی کنم ما باید قربانی علمی تداوم اکتشاف شغلی یا سلامت روان دانشجويان در ضعف امیدوار است که به طور کامل مسکونی آموزش و پرورش ممکن است از سر در زمستان 2021. من التماس استنفورد به انجام بخشی خود را و حداقل نه تشدید عوارض در حال حاضر وارد شده توسط ویروس.

تماس با تیفانی زو در tzhu10 'در' stanford.edu

روزانه متعهد به انتشار یک تنوع از op-eds و نامه به سردبیر. ما دوست دارم به گوش افکار خود را. ایمیل و نامه به سردبیر به [email protected] op-ed ارسالی به [email protected]

به دنبال روزانه در Facebook, Twitter و Instagram.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب