هوش مصنوعی پیشرو به نام برای شرکت کارنگی سالانه بزرگ مهاجران لیست

شرکت کارنگی نیویورک به نام کرانه باختری مروارید صدراعظم استاد علوم کامپیوتر در دانشگاه UCLA Samueli دانشکده مه

توسط NEWSSALAM در 17 تیر 1399

شرکت کارنگی نیویورک به نام کرانه باختری مروارید صدراعظم استاد علوم کامپیوتر در دانشگاه UCLA Samueli دانشکده مهندسی به عنوان یک 2020 honoree از آن سالانه بزرگ مهاجران برنامه.

لیست منتشر شده توسط بنیاد بشردوستانه هر ماه جولای سال 2006 به رسمیت شناخته شده تابعیت شهروندان ایالات متحده که "را غنی و تقویت ملت ما و دموکراسی ما از طریق کمک های خود و اقدامات است."

در میان این سال 38 آفرین در حال صحبت کردن سران جبهه man David Byrne, نویسنده, Yaa Gyasi سی ان ان مفسر سیاسی آنا ناوارو-کردنس و Advanced Micro Devices, رئيس جمهور و مدیر عامل شرکت Lisa Su.

مروارید که متولد اسرائیل است و یکی از پیشگامان شبکه های بیزی و احتمالی رویکرد به هوش مصنوعی و یکی از اولین به mathematize علی مدلسازی در علوم تجربی. او همچنین کمک به فلسفه علم, دانش, نمایندگی شناخت انسان و یادگیری ماشین.

از سال 1970, مروارید شده است UCLA عضو هیات علمی و همچنین دارای یک قرار ملاقات در آمار. او دریافت کرده است بسیاری از سازمان های بین المللی افتخارات برای کار خود را از جمله 2011 A. M. Turing Award است که اغلب در نظر گرفته به جایزه نوبل از محاسبات از Association for Computing Machinery برای کار مهم او در پردازش اطلاعات تحت عدم قطعیت است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب