آلاباما نرم افزار مهندس محکوم به زندان به سرقت اسرار تجاری از پنساکولا شرکت

کالین وارن-هیکس Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 5:25 PM EDT Jun 25, 2020آلاباما نرم افزار مهندس محکوم شد و به ز

توسط NEWSSALAM در 6 تیر 1399

آلاباما نرم افزار مهندس محکوم شد و به زندان فدرال بعد از ظهر چهارشنبه برای سرقت اسرار تجاری از یک Pensacola مبتنی بر شرکت و اخاذی محلی شرکت صاحبان.

Timothy J. Smith, 43, از, Mobile, آلاباما, شد, محکوم به یک سال و نیم در زندان فدرال توسط ایالات متحده منطقه قاضی M. کیسی راجرز با توجه به آزادی مطبوعات توسط لارنس Keefe, U. s. دادستان برای منطقه شمال فلوریدا.

بین ماه های آوریل و نوامبر 2018 اسمیت به دست آمده از اطلاعات خصوصی به ارزش صدها هزار دلار از StrikeLines یک Pensacola بر اساس شرکت است که با استفاده از تجاری side scan sonar تجهیزات برای قرار دادن ماهیگیری صخره در خلیج مکزیک به فروش می رساند صخره' مختصات و فراهم می کند با برخی از مختصات مارک ارزشمند نقاط ماهیگیری در خلیج فارس به صورت رایگان.

درایو-توسط: ECSO: پنج شنبه درایو توسط تیراندازی مرتبط با عکسبرداری از پنساکولا رپر 'Frozonee'

اسمیت با استفاده از "پیچیده سایبری تکنیک های به منظور به دست آوردن اسرار تجاری و رمزگشایی اطلاعات این شرکت از وب سایت خود را" Keefe نوشت.

در همین دوره بود که او سرقت اسرار اسمیت همچنین تلاش برای گرفتن دو صاحبان StrikeLines برای اطلاعات بیشتر با ارزش.

"فدرال و دولت در اجرای قانون قادر به ردیابی تمام اعمال مجرمانه به اسمیت در تلفن همراه که در آن او مرتکب سرقت اینترنتی در برابر Pensacola شرکت" Keefe نوشت.

قاضی که محکوم اسمیت راجرز گفت: در روز شنبه جلسه دادگاه بود که به نظر او که اسمیت بر اساس اقدامات خود را در "وجود" و "تکبر."

کالین وارن-هیکس را می توان در رسید colinwarrenhicks@pnj.com یا 850-435-8680.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن