آمریکایی ها با مسائل مربوط به مالیات نیست خود coronavirus محرک چک. آنها گمان می کنند که نمایندگان با تاخیر در پرداخت

مایکل کالینز ایالات متحده آمریکا امروزمنتشر شده 11:07 AM EDT مارس 15 سال 2020واشنگتن – کیمبرلی دایر شد روی او

توسط NEWSSALAM در 28 اردیبهشت 1399

واشنگتن – کیمبرلی دایر شد روی او حساب $1,700 محرک بررسی برای کمک به پرداخت صورتحساب خود بعد از ساعت کار کاهش می یابد و حقوق و دستمزد او را بود در نیمه قطع به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

اما بررسی نشده وارد, حتی اگر این سرویس درآمد داخلی را "دریافت و پرداخت" برنامه ردیابی می گوید او را واجد شرایط.

نه $5,129 بازپرداخت مالیات او بدهکار است. IRS اعلام کرده است که او 2019 اظهارنامه مالیاتی تحت بررسی است.

Dyer, یک مادر و یک مددکار اجتماعی, مظنون این دو گم شده چک متصل هستند. صدها نفر از اعضای یک Facebook گروه او ایجاد شده برای افرادی که بدست خود محرک چک کنید به زودی متوجه آنها چیز دیگری مشترک است. آنها هم باید اظهارنامه مالیاتی هستند که تحت حسابرسی یا بررسی.

"این چیزی است که ما را متوجه این است که چرا ما بدست ما محرک چک کنید و در عین حال گفت: دایر بهار Hill, Tenn.

محرک برای مرده: Coronavirus محرک چک فرستاده شده به مردم مرده باید از طریق پست به IRS خزانه داری می گوید:

بیش از 130 میلیون نفر را از دریافت محرک چک با مجموع بیش از $200 میلیارد از دولت شروع توزیع پرداخت تحت مراقبت های قانون جدید, قانون فدرال طراحی شده برای تقویت اقتصاد در میان coronavirus همه گیر IRS گفت: در هفته گذشته. بیش از 150 میلیون دلار پرداخت خواهد شد و در نهایت ارسال می شود این آژانس گفت.

افرادی که واجد شرایط هستند یک محرک بررسی هستند و قرار است به دریافت پول حتی اگر آنها مدیون مالیات بازگشت. IRS می گوید در وب سایت خود را که محرک پرداخت نمی شود کاهش می یابد و یا جبران زیرا گیرنده مدیون فدرال و یا بدهی های دولت به جز در موارد مربوط به گذشته به علت حمایت از کودکان. وب سایت نمی گویند آیا محرک چک به تعویق خواهد افتاد تا مسائل را با یک گیرنده مالیات حل و فصل شده است.

وزارت خزانه داری است که نظارت بر توزیع چک نمی پاسخ به درخواست های متعدد برای اظهار نظر در مورد اینکه آیا نمایندگان با تاخیر در برخی از چک به دلیل مسائل حل نشده با یک گیرنده گذشته اظهارنامه مالیاتی.

در حالی که شده اند وجود دارد گزارش های متعدد از اشکالات جلوگیری از برخی از دریافت کنندگان از دریافت یک محرک بررسی کارشناسان مالیاتی گفت: آنها شنیده نشده از چک که با تاخیر به دلیل موضوع را با یک گیرنده گذشته اظهارنامه مالیاتی.

ریاست جمهوری پیام: 'من همکار آمریکایی': دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن نامه به محرک بررسی گیرنده را افزایش می دهد اعتراض

آن را ممکن است محرک های پرداخت برگزار می شود تا آنجا که IRS کشف یک ناهنجاری مانند شماره امنیت اجتماعی است که نمی مطابقت با آن سوابق یا اختلاف در یک کودک اعتبار مالیاتی ادعا می کنند که آن را پردازش یک فرد اظهارنامه مالیاتی گفت: Howard یا سوء استفاده " gleckman یک عضو ارشد در موسسه شهری را سیاست های مالیاتی مرکز.

همه اظهارنامه مالیاتی از طریق یک سری از فیلتر است که بررسی برای شناسایی سرقت بازپرداخت تقلب و یا مسائل دیگر مانند مشکوک است و ادعا می کند از اعتبار مالیات بر درآمد به دست آورده و یا متورم withholdings گفت: نینا اولسون مدیر اجرایی و بنیانگذار مرکز حقوق مالیات دهندگان و مالیات دهندگان سابق مدافع در IRS.

"در هر نقطه در طول مسیر بازگشت می تواند متوقف شود یکی از کسانی که فیلتر" اولسون گفت.

اما ضد تقلب فیلتر شده اند بسیار نادرست است. نزدیک به سه چهارم از بازده فیلترهای متوقف شده در سال گذشته تبدیل به مشروع اولسون گفت.

فاقد شرایط لازم: نه هر کس است یک $1,200 coronavirus محرک را بررسی کنید. در اینجا خواهد شد که از سمت چپ.

معمولا کسی که اظهارنامه مالیاتی شده اند پرچم توسط یکی از این فیلتر می تواند تبدیل به یک مالیات دهندگان حامی برای کمک به. اما IRS مالیات دهندگان کمک مراکز به طور موقت بسته و دیگر خدمات محدود هستند چرا که از coronavirus بحران ساختن آن دشوار برای مالیات دهندگان برای دریافت پاسخ خود را در مورد از دست رفته اظهارنامه مالیاتی و تاخیر محرک چک.

"آن را تشدید" گفت: Aspen جرالد از Fayetteville, N. C., یک مادر دو که انتظار است در $8,700 دولت مدیون خود را از طریق مالیات بر بازپرداخت و محرک پرداخت.

جرالد گفت: او یک نامه از IRS در ماه فوریه گفت: اظهارنامه مالیاتی او تا به حال ثبت یک ماه قبل تحت بررسی است. او در زمینه اصلاحیه در ماه مارس برای تصحیح خطا اما دو هفته بعد او متوجه است که او بازگشت شد و در حال حسابرسی است. پس از آن او گفت که او شنیده است هیچ چیز در مورد او بازپرداخت و یا محرک را بررسی کنید.

"همه چیز را در خود نگه دارد," او گفت:. "من می توانم هر چیزی را انجام دهید."

آنتونی Mailloux دالاس بدهکار است $10,177 در بازپرداخت مالیات و محرک. او با ارسال مدارک به IRS در ماه فوریه برای حل و فصل برخی از مسائل در اظهارنامه مالیاتی او ثبت کرده است. IRS در حال حاضر خود را پرداخت مستقیم اطلاعات از جایی که او قبلا ثبت مالیات خود را به طوری که او خود را به عهده گرفت محرک بررسی نشان می دهد تا زمانی که دولت شروع به ارسال آنها در ماه آوریل است.

آن را نمی. نه اظهارنامه مالیاتی خود را. او رفت و به IRS سایت و دوباره وارد اطلاعات خود را. هنوز هیچ بازپرداخت مالیات یا محرک است.

Mailloux یک دانش آموز با دو فرزند خود را آغاز کرده است یک درخواست آنلاین است که او در نظر دارد به ارسال به IRS برای جلب توجه به مشکل. Mailloux گفت که او و همسرش در حال تلاش برای پایان می رسد دیدار در حالی که او منتظر دولت به ارسال پول خود را.

"هفته به هفته ما در حال تماشای خودمان را به منفی کمی عمیق تر و عمیق تر," او گفت:.

هیچ محرک: در میان کسانی که نمی خواهد یک coronavirus را بررسی کنید: مسن آمریکایی ادعا کرد به عنوان وابستگان

دایر گفت: بسیاری از 1,800 مردم در Facebook گروه او ایجاد شده نیز در حال مبارزه آنها به عنوان منتظر دولت به ارسال بررسی خود را. یک زن است که در انتظار یک کودک در پایان ممکن است. دیگری که با این نسخهها کار به عنوان یک پیمانکار دارای هشت فرزند شده است و از کار از مارس. در عین حال یکی دیگر نوشت که او فقط 73 سنت به نام او و نمی داند که چگونه او را برای رفتن به زنده ماندن.

"آنها احتمالا سوخته از طریق پس انداز خود را مانند من و ما نمی دانیم هنگامی که ما در حال رفتن به دیدن بیکاری مالیاتی بازپرداخت و یا محرک چک," او گفت:.

دیر موفق به پرداخت اجاره بها در آوریل و مه. اما "حرکت رو به جلو من مطمئن هستم که این پول در حال رفتن به آمده است," او گفت:. "آن چه من پرداخت اجاره و یا پرداخت کنم همه از آب و برق. من نمی دانم که چگونه من قصد دارم به انجام این کار نشده است."

استفانی دان یک مادر از سه از Millsboro دلاور گفت: او در تماس است IRS چندین بار در مورد 6000 $در مالیات و هزینه $3,900 محرک بررسی او و همسرش بدهکار هستند. یک عامل گفت: گم شده محرک بررسی هیچ ربطی به شوهرش مسائل مالیاتی. یکی دیگر از پیشنهاد مخالف و گفت: برگزاری مالیات خود را می تواند در واقع به تأخیر انداختن خود محرک.

"ما حتی نمی دانند آنچه که حقیقت واقعی است چرا که ما شده ایم گرفتن از اطلاعات مختلف متفاوت عوامل," او گفت:. "این مسخره است. آنها نیاز به کشف کردن آنچه در جریان است."

مایکل کالینز را پوشش می دهد کاخ سفید است. رسیدن به او را در توییتر @mcollinsNEWS.

بیشتر چک?: دموکراتها از 3 تریلیون coronavirus محرک پیشنهاد شامل $1,200 چک پول برای دولت و دولت های محلی



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن