یک نمای کلی از سال 2020 انتخابات سوم-نامزدهای حزب

در این سال از لحاظ تاریخی آرایه متنوع از نامزدهای دموکرات — و سه سفید جمهوریخواه مردانی که بدون توضیح فکر آنها

توسط NEWSSALAM در 25 اردیبهشت 1399

در این سال از لحاظ تاریخی آرایه متنوع از نامزدهای دموکرات — و سه سفید جمهوریخواه مردانی که بدون توضیح فکر آنها می خواهم نامزد بیش از رئيس جمهور وقت — تمام کاهش یافته است به ترک جو بایدن و دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان احزاب presumptive نامزد. که میلیون ها نفر از دموکرات ها و جمهوری خواهان به طور یکسان احساس سرخورده خود را نامزد مستقل و کسانی که به نمایندگی از اشخاص ثالث در حال برداشت تا با وعده های آنها به هیچ وجه قادر به انجام. در اینجا چند.

کوچکتر جو بایدن

(عکس ویرایش: LANA TLEIMAT/استنفورد روزانه)

به عنوان کوچکتر حزب دموکرات نامزد کوچکتر جو بایدن پشتیبانی از تمام همان سیاست ها به عنوان یک استاندارد شماره, جو بایدن, اما با دیدگاه کمی متفاوت است. اگر شما از دست رفته او در آخرین بحث این است که تیم خود را فراموش کرده و به یک گام مدفوع.

Coronavirus

(عکس: مراکز کنترل و پیشگیری بیماری)

نامزد دریافت جایزه توسط هیچ کس (یا یک آزمایشگاه در ووهان اگر شما یکی از کسانی که مردم) coronavirus تا به حال یک نمایی موفق مردمی کمپین با وجود اعلام هیچ سیاست یا رسمی پلت فرم. و آن را بزرگ کردم به رسمیت شناختن نام.

فیل کالینز (که نه یکی)

(عکس: philcollins4president.weebly.com)

فیل کالینز یک مرد است که مهمترین آنها نه خواننده و ترانه سرا مسئول در هوا امشب یک شخص واقعی است. او نشان دهنده ممنوعیت حزب که ظاهرا هنوز هم وجود دارد. به من اجازه تکرار این یکی واقعی است. بروید بررسی کنید که.

که سطل ابزار خود پدر است اما لمس نمی در حداقل چهار سال

(عکس: LANA TLEIMAT/استنفورد روزانه)

چرا وجود دو چکش در یک کیسه پلاستیکی? از کجا این همه سست باتری آمده است ؟ چه چیزی می تواند آنها احتمالا می شود ؟ به عنوان یک مسئول رای دهندگان شما احتمالا خودتان این سوالات مشابه. این سطل از ابزارهای در حال اجرا به عنوان یک کشور مستقل می خواهد به شما اطمینان دهم که هر آنچه در آن است آنها می توانند احتمالا رفع آن بدون تماس با یک مکانیک یا لوله کش پس از قرار دادن تلفن در دور جولیا.

نصب ورق

(عکس: ANDIE712B/فلیکر)

این سست شمع از پارچه های در حال اجرا برای بزرگ پنبه لابی, پارتی, وعده را بریزید تحت هر مقدار از فشار است. آیا شما تا کنون سعی به برابر یک ورق نصب شده? غیر ممکن است.

میشل اوباما

(رسمی کاخ سفید عکس لارنس جکسون)

هاها! فقط شوخی! شما می خواهید.

محجبه عارف

(عکس: Pikrepo)

این محجبه عارف صرف چهار سال گذشته خدمت در خانه به عنوان نماینده برای روح بی قرار از باتلاق که از آنها پدید آمده است. در آخرین مناظره محجبه عارف را اولین حضور در تلویزیون پس از اعلام نامزدی خود را, آنها صرف تمام زمان فقط تنفس به شدت به میکروفون بدون نشان دادن چهره خود را. قطعا یک نامزد به مراقب است.

چهار سوار آخرالزمان

(Vasnetsov ویکتور. چهار سوار آخرالزمان. 1887)

آه. خوب است که حس می کند. همه چیز داده شده. به عنوان نامزد الهی پایان بار, پارتی, چهار سوار در حال یورتمه رفتن بر روی پلت فرم که در آن همه بیش از همه از آن ستمکاران خواهد رنج می برند و برای گناهان خود.

پس از آن جو بایدن دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و یا یکی از این بچه ها. رای دهندگان آمریکایی در حال مواجهه با یک تصمیم است که پتانسیل اساسا تغییر راه ما حکومت خودمان را. اجازه دهید آن را یکی از ما نمی خواهد پشیمانی.

یادداشت سردبیر: این مقاله صرفا طنز و ساختگی است. تمام اسناد در این مقاله هستند نه واقعی و این داستان باید خوانده شود در زمینه سرگرمی های خالص تنها.

تماس با لانا Tleimat در ltleimat 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن