اندی Marlette: که نیاز به بیماری های همه گیر که شما باید IP?

نظراندی Marlette Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:00 PM EDT آوریل 8 سال 2020اگر آن را احساس می کند مانند ابدیت

توسط NEWSSALAM در 20 اردیبهشت 1399

نظر

اگر آن را احساس می کند مانند ابدیت از coronavirus بحران گرفتار است زندگی در Escambia County, فقط تصور کنید که چگونه ماهی ضعیف در Perdido خلیج احساس پس از مسموم شدن توسط یک کارخانه کاغذ سازی برای نزدیک به 100 سال گذشته.

و یک بار دیگر با تشکر از اجرای مداوم شکست فلوریدا اداره حفاظت از محیط زیست و حیات وحش و آبراه Escambia County هستند در راه خود به آلوده بودن آن برای یک قرن. Coronavius? که نیاز به یک بیماری همه گیر که ما باید بسیار خود ما آلودگی-پمپاژ کاغذ آسیاب معلق در هوا مانند یک طاعون بر سلامت و اقتصاد شهروندان به طور متوسط در Escambia County?

هشدار جامعه ناظران مانند جکی خط و این تیم از جان Identità و ترزا هیل در استودیو 850 های TEPFER را Kevin Robinson هفته گذشته گزارش کرد که "بین المللی کاغذ و فلوریدا اداره حفاظت از محیط زیست اجرا شده جدید 'رضایت سفارش' به صورت بین المللی کاغذ اردوگاه آسیاب" — یک راه گریز قانونی و رویه شم که اساسا اجازه می دهد تا شرکت برای حفظ آلاینده Escambia County, حتی اگر آن را به طور مداوم موفق به دیدار با دولت فدرال و مقررات زیست محیطی.

► تحقیقی سری: بهشت حیف و میل: میراث آلودگی ثابت Escambia County

► آخرین اخبار: بین المللی کاغذ می شود سختگیرانه تر زیست محیطی دستورالعمل; منتقدان می گویند سخت نیست کافی

آن را فقط یک فصل در یکی از قدیمی ترین داستان در Escambia County است. کثیف آسیاب متعلق به یک شرکت بین المللی است که گزارش شده حدودا 22 میلیارد دلار درآمد در سال 2019 می شود درمان خاص از ایالت فلوریدا پس از آن می تواند در حفظ و بهره برداری از محلی شهروندان کم درآمد در Escambia County است. این بخش کمک می کند تا آنها آن را انجام دهد. فرماندار تبدیل یک چشم. حتی Escambia خود county کمیسیون باید خم شد و با توجه به میلیارد دلار شرکت معافیت های مالیاتی و شهروند-حمایت کمک های مالی-همه برای امتیاز جذب خود آلودگی سمی.

شما فکر می کنم دولت چین مشکوک است که آن را می آید به COVID-19?

همچنین فراموش نکنید که در مورد داخلی خود عوامفریبی سیاسی مانند کمیسیون Underhill, Bergosh و بندر است که به تازگی به نوشیدن آب شور و علنا ستایش IP به عنوان یک "جامعه خوب شریک" در رسمی خود را تلاش برای عمل به عنوان رابط دولت برای لحاظ تاریخی فاسد و مضر corporation.

خوش آمدید به فرهنگ مردم جمهوری Escambia County -- سلام این کمیسیون و چشم پوشی از مواد سرطان زا!

بله جدید به اصطلاح "رضایت سفارش" می آید با برخی از جریمه برای IP. رابینسون گزارش شده است که آن را نیاز به $190,000 در مجازات $1 میلیون زیست محیطی کاهش پروژه و $10,000 خوب هر بار IP نتواند خاص آب تست کیفیت. اما آیا مجازات خواهم که واقعا چیزی به آلوده کنندگان به ارمغان می آورد که در 22 میلیارد دلار در درآمد سالانه?

آنچه آنها واقعا برای پرداخت است که امتیاز به نگه داشتن آلاینده سرزمین آب و منابع طبیعی هستند که قرار است متعلق به شهروندان این شهرستان است. چه درس در اقتصاد محلی. چه IP ثابت شده است, بیش از سال است که Escambia County ارزان است — که مردم را می توان خاموش به منظور سم آبراه امروز که نوه های خود را مجبور به تمیز کردن در آینده است. درست شد چند دهه پیش. و غم انگیز به نظر می رسد درست باشد ،

به عنوان دکتر جکی لین نوشت: در تازه ترین دوستان Perdido خلیج عضویت در خبرنامه:

"از سال 1986 آسیاب در اردوگاه فلوریدا نه واقعا تا به حال درست است اجازه. این بوده است یک مجوز با رضایت به معنای کاغذ آسیاب هرگز نمی تواند در دیدار با فدرال و ایالتی قوانین زیست محیطی. ما همیشه با اشاره به خسارت و قوانین آنها شکستن. آنها همیشه به حال به انجام برخی اقدامات اصلاحی مشخص شده در رضایت سفارش. اما متاسفانه اقدامات اصلاحی مشغول به کار است. مشکلات که آسیاب بود و باعث شد misidentified. تولید در آسیاب افزایش; فرآیندهای تغییر کرده است. این نوع از مجوزها رفته و در. گاهی اوقات گسترش برای سال ها و سال - از سال 1994 تا 2004. سپس از سال 2015 تا سال 2020 است. مجوز تنها قرار است به 5 سال گذشته و پس از آن منقضی خواهد شد. آنها هرگز منقضی شده است. و مواد شیمیایی موجود در پساب را کشته اند زندگی در Perdido خلیج با هیچ جریمه و بسیار کمی در مراجعه ساکنان برای جلوگیری از تخریب. در همین حال ساکنان شده است موضوع را به همه انواع مواد شیمیایی موجود در آب و کاهش جمعیت حیات وحش است. آن است که یک تصویر زیبا. من مجموع مقررات زیست محیطی در Perdido بای - یک شکست است."

باید آن را غیر قانونی است. اما کسانی که این قوانین هستند که کمک به آن را به اتفاق می افتد.

آن را قطعا غیر اخلاقی است. اما چه خوب است که اخلاق زمانی که مقامات منتخب بیش از حد بزدلانه به تعریف درست و غلط ؟

بیشتر از اندی Marlette:

IP به نظر می رسد به شل آلودگی قوانین ... دوباره!

آیا آب کک پیدا کردن DEP watchdog

کوچک ذهن خانم بزرگتر معنای IP آلودگی Escambia County

کمیسیون رای برای آلوده کنندگان بیش از مردم

وداع آب فقیر کک کشته شده توسط IP! | Andy Marlette

فرماندار انجام نمی هر چیزی در مورد آن. قانونگذاران ایالتی مانند مایک هیل, Alex آندراده و داگ Broxson نیست برداشته انگشت به نمایندگی از شهروندان محلی. و شهرستان خود را در کمیسیون فقط نگه داشتن chugging آب شور و آزادسازی مالیات دهندگان بودجه کمک به چند میلیارد دلار غیر محلی در شرکت.

در ضمن کاغذ آسیاب آلودگی همچنان به صدمه زدن به اموال و ارزش اقتصادی بالقوه برای شهروندان به طور متوسط در Escambia County است. آسیاب فیزیکی حضور دائمی تومور در پتانسیل اردوگاه و مناطق اطراف آن است که می تواند منظره جوامع روستایی اگر آنها آزاد شدند از سمی مجاورت آسیاب. و دنباله آن از سمیت جنوبی اجرا می شود از طریق Beulah در نهایت باعث خرابی Perdido خلیج که باید بکر طبیعی و اقتصادی گنج غربی Escambia County است.

در عوض 24 میلیون گالن از پساب که آسیاب افسردگی روزانه به محلی آبراه کند ناپدید می شوند نیست. آن جریان می یابد. آن trickles. آن تراوش می کند و لکه ها. این سموم این محل برای آیندگان و تا زمانی که شما تقاضا در غیر این صورت مردم در اتهام خود را به دولت ثابت کرده اند با این "رضایت سفارش" که آنها را ادامه خواهد داد به اجازه دهید آن اتفاق می افتد در ابد.

بنابراین در حفظ و ایمن ماندن از coronavirus. اما زمانی که این بیماری همه گیر است که برای محافظت از این محل از آی پی و DEP?



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن