استفاده از نخبگان مدارس: 5 چیزهایی که هر جانباز باید بدانید

1. شما لازم نیست به یک نابغه است. جایگاه ویژه ای در قلب من برای افرادی که می گویند "من نه فقط ریاضی/علوم/درس

توسط NEWSSALAM در 16 اردیبهشت 1399

1. شما لازم نیست به یک نابغه است.

جایگاه ویژه ای در قلب من برای افرادی که می گویند "من نه فقط ریاضی/علوم/درس خوان/علمی/ورزشی/مردم/خروجی فرد" و این محل درست در زیر افرادی که نمی نکته را خدمت. اگر شما خوب در بسکتبال این دلیل است که شما شات پرتال تخصصی اولی ها در شب و تعطیلات آخر هفته. اگر شما می توانید نیمکت 300 پوند به این دلیل است که شما آغاز شده با یک نوار خالی و به تدریج با افزایش وزن بیش از ماه و سال در حالی که رانندگی شما را دیوانه هم اتاقی خود را با پودر پروتئین farts. که چه دانشگاهیان است منهای گاز بمب.

من هرگز فکر نمی کردم من یک ریاضی یا شخص تا زمانی که در 26 من آغاز شده به دنبال کالج به عنوان یک پشتیبان برای یک نظامی حرفه ای است که بر روی یخ نازک. من می خواهم به صرف 30 دقیقه هر روز در میز من می خواهم scavenged از کار تماشای یوتیوب ریاضی ویدئوها و تند راه حل در پشت مشاوره من ورق که من هرگز به نظر می رسید برای اجرا از. در حال حاضر زمانی که من به مردم بگویید من انجام یک ریاضی عمده من از شنیدن برخی از تغییرات, "اوه,, بنابراین شما طبیعی" یا "من آرزو می کنم ریاضی و آمد آسان است برای من" اما آن را به کل تلخه. وجود دارد هیچ naturals; شما خوب در آنچه که شما تمرین.

2. شما لازم نیست به یک قهرمان جنگ.

شما می دانید که من صحبت کردن در مورد: آنهایی که سوار Tyrannosaurus rexes به عمل عضله دوسر امده اسلحه Gatling در باسن خود را به آینده را با مبارزه با درس های که شما می توانید درخواست برای کسب و کار خود و تناسب اندام و یا عشق به زندگی. آنها پشته از روبان که شبیه به قفسه های یک فروشگاه آب نبات و داستان های خود را شروع با "بنابراین وجود من بود زانو در پین نارنجک..."

مشکل با آن روایت این است که بسیاری از ما جانبازان هستند فقط مردم برای آنها نظامی کاملا آنچه ما انتظار می رود. شاید ما شاهد برخی مسائل شاید ما نیست; شاید ما خوردند و مداد رنگی و شاید ما نوشید Kool-Aid; شاید ما تحت درمان قرار گرفتند ضعیف شاید ما امیدوار به انجام چیزی بیشتر معنی دار است. ما دودی یک کاسه در روز دریافت کردیم ما DD214 و شروع به رشد یک ریش (یا هر دختر که معادل) بلافاصله. شاید شروع یک کانال یوتیوب, کیرمصنوعی, big tits, به تناسب اندام, در ادامه برخی از عجیب تلاش و امیدوارم اجتناب اعتیاد به VA مسکن و یا اعصاب و روان.

بنابراین آنچه که از چپ به گفتن یک کمیته پذیرش? به خوبی خود را زشت, no bull, این-است-چه-من-رو-در اینجا داستان. آیا شما بی اراده سازمان دیده بان دریایی مرگ در مقابل شما هنگامی که شما قرار بود به او را نجات دهد ؟ به آنها بگویید. آیا شما گریه زمانی که شما به عنوان خوانده شده به ملاله یوسفزی کتاب در مورد گرفتن شات در سر تلاش برای رفتن به مدرسه ؟ به آنها بگویید. دنیا به یک فرقه مطرح خارج از کشور و یادگیری نیست, تکامل, تا زمانی که شما بودند 25 از تماشای "هستی؟" به آنها بگویید که بیش از حد.

آنها هزاران نفر از متقاضیان لیست خود ویولن شیوه های خارج از کشور داوطلب سفر و راه اندازی آنها در تاسیس دبیرستان. آنها می خواهند بدانند که شما انعطاف پذیر و خود آگاه و چیزی برای کمک به مکالمه تا آنها را به درشت شن و ماسه شن دار از تجارب شما و آنچه شما را از آنها یاد گرفته. به آنها بگویید کاری را هم فراموش کردن.

3. شما نمی نیاز به یک شجره نامه.

یکی دیگر از اسطوره می شود که اطراف پرتاب شده است که تنها افرادی که از رفتن به مدارس نخبگان هستند که زندگی در حومه قلعه با حیاط خلوت استخر که پدر و مادر می تواند کمک یک قایق بادبانی یا دو تا تیم قایقرانی. نگاه دو همکار من در نقل و انتقالات صرف زمان در زندان — یکی از آنها را برای 11 سال دیگر نشسته بر روی کوه با یک تفنگ و یک بطری قرص برای دو هفته دیگر صرف یک هفته در یک psych بخش دیگر رها شده بود توسط پدر و مادر خود را مجبور به زندگی مخفیانه در خانه های قدیمی و انجام مشق شب خود را و شمع. آیا این صدا درجه یک به شما ؟

در برخی از نقطه, یکی از ما sergeants یا نیزه corporals یا خرده افسران یا — چه نیروی هوایی استفاده کنید ؟ — به ما گفت که همه ما نیاز به انجام به موفقیت در خدمت نظامی است که در جای مناسب در زمان مناسب با حق. همان قوانین اینجا. و جهان از جان گذشته است برای کسانی که نمی. به گفته یکی از استادان من "اگر شما فقط می تواند نشان می دهد تا در زمان و نیاز به حداقل مدیریت شما بهتر از 95 درصد از افرادی که درخواست به شرکت من است."

4. شما باید منابع است.

به عنوان خدمات اعضای ما اغلب تدریس می گویند "من این رو" — رد پیشنهاد کمک به slights در برابر توانایی ما برای انجام. اما واقعا این است که از آن می شود خوب است. با وجود آنچه که شما ممکن است شنیده ام در سرویس کهنه جامعه است قوی در سراسر کشور وجود دارد و خطوط از مردم و سازمان ها انتظار به ما کمک کند. سرویس به مدرسه غیر انتفاعی که به من کمک کرد. شما ثبت نام برای یک پروفایل شخصی و زوج با یک مربی که به شما کمک می کند تا حرکت به پیچیده روند درخواست و خود را اصلاح مقاله استراتژی. من در حال حاضر یکی از آنها است. جنگجو محقق پروژه دیگری است جامد یکی به عنوان استنفورد را کهنه شتاب دهنده.

چیز دیگری که مهم است به یاد داشته باشید این است که برای بسیاری از این ردیف بالا مدارس, شما واجد شرایط برای کامل کمک های مالی. اگر شما از یک کم درآمد پس زمینه (که اجازه دهید صادقانه بگویم بسیاری از ما هستند) به شما کمک درسی پوشش داده شده و شاید مسکن و ناهار خوری را برای شما همسر و فرزندان خود را اگر شما هر گونه. این بدان معناست که شما می توانید خود را ذخیره کنید G. I. لایحه که برای دکتری در سبد بافی شما بوده ام به خواب در مورد, و یا اگر شما یک رذل و از دست برخی از خود و آموزش و پرورش, امتیازات شما هنوز هم می توانید مدرک خود را بدون رفتن به بدهی.

5. شما این رو.

البته همه این منابع تنها می تواند شما را راهنمایی و تشویق شما. آنها گوشه ای پسران خود را در مسابقه بوکس — پاشش آب را در دهان خود مالش شانه های خود را لکه دار وازلین بر روی صورت خود و برگزاری بو نمک در زیر بینی خود را, اما در پایان روز آن را به شما که در مرکز حلقه و به فاصله. نخبگان مدارس برای همه نیست. چگونه بسیاری از ساعت ما صرف مطالعه هر شب ؟ همه آنها. که چگونه بسیاری از سال ها ما زودتر از موعد پیری ؟ همه آنها. چگونه بسیاری از مردم از زندگی گذشته ما فکر می کنم ما در حال دیوانه ؟ همه آنها. پس چرا رفتن را از طریق تمام است که زمانی که شما می توانید همان دانش با نیمی از بدون هیچ زحمتی در صدها نفر از دیگر کالج ها و دانشگاه ؟

قبل از من در اینجا به این دلیل ساده بود: من می خواهم به چالش کشیدن خودم. در حال حاضر که من در اینجا آن را حتی ساده تر: این کشور عبور دونده که با 15 برادران در مادر خود را در کنار و 14 روز پدر; این دختر که فارغ التحصیل دبیرستان در 16 و زندگی خود را به یادگیری برنامه نویسی; آن مرد که به یک غیر انتفاعی در شهر خود به خوراک و مربی در خطر است.

من احاطه شده در هر روز توسط کنجکاو, درخشان و متفکر افرادی که مراقبت عمیقا در مورد جوامع خود و به طور مداوم در حال هل دادن یکدیگر به انجام بیشتر و بهتر است. و من می توانید ببینید در حال حاضر چه افرادی که در حال تنظیم سیاست کنترل صنعت و تعریف سرگرمی امروز بودند درست مثل ما 20 سال پیش. این کشور از جان گذشته برای شهروندان با یک درایو به خدمت و تمایل به یادگیری که در حال حاضر به انجام این کار سخت است که عمدتا می رود, ن و دور بماند. اما به عنوان داوطلب خدمت سربازی, جانبازان, ما همه خیلی به آن استفاده می شود ندارد.

تماس با نستور والترز در waltersx 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن