در سراسر جهان حیاتی شکاف در حمایت در برابر تبعیض کاری

ملت های دنیا + جامعه UCLA مطالعه: 51 درصد از کشورها نمی محافظت از کارگران که گزارش رفتار تبعیض آمیز بر اساس

توسط NEWSSALAM در 20 تیر 1399
ملت های دنیا + جامعه

UCLA مطالعه: 51 درصد از کشورها نمی محافظت از کارگران که گزارش رفتار تبعیض آمیز بر اساس نژاد و یا قومیت

به عنوان جمعیت کثیری از مردم در سراسر جهان در همبستگی با معترضان آمریکایی خواستار پایان دادن به نژادی و بی عدالتی گسترده مطالعه از 193 کشور توسط UCLA جهان سیاست و تحلیل مرکز نشان می دهد بحرانی شکاف در حمایتهای قانونی علیه تبعیض در کار است.

نزدیک به یک در چهار کشور ادامه داشته و هیچ حمایت قانونی از تبعیض در محل کار بر اساس نژاد و قومیت بر اساس این مطالعه که در مجله برابری و تنوع و شمول است.

محققان دریافتند که 28 درصد از کشورهای با درآمد بالا انجام هر گونه حمایت در مقایسه با 19 درصد از کشورهای کم درآمد و 23 درصد از کشورهای با درآمد متوسط.

حتی در کشورهایی که منع تبعیض شکاف قابل توجهی در حمایت های حقوقی وجود داشته باشد. در سطح جهانی و 51 درصد از کشور را بدون حفاظت از اقدامات تلافی جویانه در برابر کارگران که گزارش رفتار تبعیض آمیز بر اساس نژاد و یا قومیت جلوگیری از افراد را از دسترسی به عدالت این مطالعه نشان داد.

"تبعیض در محل کار در سراسر کشور همچنان ادامه دارد اما قدرتمند است شواهدی وجود دارد که قوانین ضد تبعیض می تواند تفاوت گفت:" جودی Heymann بنیانگذار مرکز جهانی و UCLA استاد برجسته حوزه عمومی سیاست سلامت, سیاست و مدیریت پزشکی. "همه کشورهای جهان توافق کرده اند که برای رسیدگی به نابرابری بارها و بارها در سازمان ملل این را نمی توان بدون ارائه تضمین حقوقی به عدم تبعیض در محل کار برای همه مردم است."

خواندن کامل در انتشار اخبار.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب