آتش سوزی کشته Escambia County خانه آتش دو بار در دو روز

کالین وارن-هیکس Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 5:05 PM EDT Jun 22, 2020آتش مارشال افتتاح شد آتش سوزی بررسی بیش

توسط NEWSSALAM در 3 تیر 1399

آتش مارشال افتتاح شد آتش سوزی بررسی بیش از آخر هفته پس از Escambia County آتش نشانان نامیده می شدند به دو آتش سوزی در یک واحد اقامت در عرض دو روز.

موقت رئیس آتش نشانی برای Escambia County Fire Rescue, Paul Williams, آتش نشان گفت: شواهدی در خانه واقع در 1500 جلوگیری از شکوفه های دنباله دار بود که "مشکوک در طبیعت" پس از ساختار آتش در هر دو روز جمعه و شنبه.

روز جمعه چهار Escambia County خدمه آتش اعزام شدند به یک خانه آتش در شکوفه دنباله خانه و قادر به خاموش کردن آتش قبل از خانه نابود شد.

آتشنشانان متوجه شدند که خانه دو ساکنین آنجا بوده است که آتش آغاز شد اما تا به حال شده است قادر به با خیال راحت فرار از شعله های آتش ویلیامز گفت. از آنجا که خانه آسیب دیده بود از کارکنان انتظار می رود که به طور موقت آواره.

این دومین آتش سوزی رخ داده است که در خانه در روز شنبه منجر به یک "کل از دست دادن" از خانه ویلیامز گفت.

آتش نشانان اعزام شدند به خانه برای دومین بار در مدت کوتاهی قبل از نیمه شب روز شنبه و در ادامه به مبارزه با آتش به ساعات اولیه صبح روز یکشنبه اما قادر به ذخیره سازی.

هیچ کس به خانه دوم و به آتش کشیدند.

Escambia County Fire پرسنل امداد و نجات تماس گرفته فلوریدا آتش مارشال به بررسی "مشکوک" شواهد موجود در صحنه.

ویلیامز نمی خواهد با ارائه جزئیات بیشتر در مورد شواهد از آنجا که این تحقیقات باز مانده است و هیچ هزینه شده است واصل در ارتباط به این حادثه.

کالین وارن-هیکس را می توان در رسید colinwarrenhicks@pnj.com یا 850-435-8680.

آخرین مطالب