هنر در قرنطینه: پیکاسو پرتره از Francoise Gilot

من در سراسر یک سری پیکاسو نقاشی های خود را, عاشق, Francoise Gilot و پرچ شده بود توسط پرتکاپو جهان از زندگی خود

توسط NEWSSALAM در 9 خرداد 1399

من در سراسر یک سری پیکاسو نقاشی های خود را, عاشق, Francoise Gilot و پرچ شده بود توسط پرتکاپو جهان از زندگی خود را پشت سر او تشکیل شده نما. در حالی که چهره او است که به سادگی رندر مو انفجار در اطراف آن با مدوزا را تطمیع. او است marvelously خوش تیپ, جذاب صراحت دستگیر که زاویه بینی. پیکاسو ماهرانه با استفاده از دو راست بروسقو خطوط به صورت جهت و برای جمع آوری آن جسارت آن هیبت و آن را لمس نجابت به یک نقطه. که piquantly قوسی ابرو تنها معاشقه عطر و طعم مورد او مستغرق در زیر آرام افسرده نگرش است. چشم او در حال شاید خسته, شاید, استعفا داد و در عین حال هرگز فاقد یک ناظر با کیفیت برای آنها به ارمغان می آورد که او را به زندگی است. بالاتر از همه, مو قابل توجه است. مو (!) جارو خروش سیم پیچ با رشته های نیمه, به عنوان اگر آنها در حال conniving با یک دیگر نیمی زخم indulgently با رئالیسم جادویی در این غیر این صورت هوشیار نقشه کشی. درهم سکته مغزی مداد لاس زدن با تخیل.

زیبایی او را به عنوان اسیر در نقاشی است که از یک نوع که باز می شود قلب من حتی در زمان دولت از سلول.

Francoise Gilot 21 بود که او ملاقات 61 ساله پیکاسو در یک کافه در پاریس. نشستن در یک میز دیگر با خود به زودی-به-توان-دور انداخته عاشق دورا مار پیکاسو بود بلافاصله کشیده شده به Gilot. او معروف آمد به جدول خود را با یک کاسه گیلاس و خود را معرفی کرد. برای تقریبا 10 سال با هم زندگی می کردند در حومه شهر بود و دو فرزند اگر چه آنها هرگز ازدواج. او تنها زن برای همیشه ترک پیکاسو تأمل در خود امر به عنوان یک "فاجعه من نمی خواهید برای جلوگیری از."

او بیش از حد بود و هنوز هم قابل توجه است نقاش. پیکاسو اظهار نظر که او بیش از حد زیبا به یک نقاش پس از اولین جلسه خود را در کافه; Gilot اگر چه کار او را تحت تاثیر قرار بود توسط پیکاسو همیشه ترجیح داده ماتیس سبک بیش از پیکاسو. مسلما من احساس گناه برای شناسایی او به عنوان "پیکاسو عاشق" به عنوان مهمترین نوشتن در مورد او است پس او کاملا جذاب آثار مفصل جدا از او پرتره از او با من تماس نگرفته ،

پرتره از Francoise, 1946

داشتن به شدت رفته از طریق فرایند انتزاع را بین این رسم و یکی از قبلی پیکاسو با این وجود حفظ Francoise هوا از رمز و راز در زیر او تکان دهنده صداقت. او می گوید که قوسی ابرو و بینی و حتی ظریف شکاف در چانه اش. با ویژگی های مشخص شده در شیوه ای مشابه اصلی قانون انتزاع است که در مو و گردن است. به جای موج با پرده. همراه با دراز و مستطیل شکل گردن کشی آشکار عمودی به او ارائه ظرافت بیشتر قابل توجه است.

یک حلقه پیچیده شده در اطراف سر او طول می کشد در وحشی با کیفیت از مو به عنوان یک بی بند لحظه تحت تاثیر قرار دهد. آن را به یاد می آورد یونانی-رومی زیبایی شناسی است و یکی از بسیاری از آثار کلاسیک تاثیر پیکاسو کار می کند. شاید با توجه به آموزش های خود را در کلاسیکگرایی او نشان داده مهارت های قوی در نقاشی پس از سن جوان که اجازه می دهد تا او را به تصویر کشیدن صورت انسان با چنین effortlessness به عنوان دیده می شود در این نقاشی.

La Femme-fleur, 1946

پس از بازدید از ماتیس که کار Gilot ترین تحسین به عنوان یک جوان هنرمند پیکاسو این نقاشی پرتره از خود. حسادت ماتیس را شرح چگونه او را مجسم Gilot در آبی-سبز پالت, پیکاسو در آن رنگ-طرح رنگ خود را. زرد-آبی-سبز ترکیب خواهد بود منحصر به فرد اختصاص داده شده به او از. با برگ های اطراف صورت خود را بالای یک ساقه-مانند شکل او دستخوش یک مطلق دگردیسی به یک گل. پیکاسو می کند با استفاده از رنگ با همان اشباع که ماتیس را داشته باشد. این irksomely رنگ زرد حمایت از او نور آبی بدن آشنایی به Gilot سرد فاصله است که در حال حاضر تا حدودی در حال حاضر در دو نقشه های قبلی. اثیری هوا هنوز مردد در قالب precariously انباشته بلند و باریک مثلث که شناور به سمت بالا با سبک سری. این جادویی تزریق همچنان در برگ های سبز تیره فریم چهره او است که بیشتر از وزن در نقاشی. شبیه به او دوقلوزایی در اولین نقشه کشی و حلقه گل قرار دادن در دوم برگ' رشد پویا در تمام جهات enraptures من و باعث به خوبی احساس در درون من. سبز را گاه به گاه غوطه وری را به سیاه و دارای بی نهایت رمز و راز است که تساوی به من نزدیک تر است.

تعادل ظرافت و خونسردی که veers به سمت سردی Gilot بی وقفه تخیلی شخصیت برس از طریق آتشین سحر و جادو.

تماس با بتی او در hebetty 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن