هنر عمل ارشد, هنرمند, Langston Wesley می میرد

Langston Wesley '20 فوت کرد در سن خوزه در مارس 4, با توجه به بیانیه ای از معاون شهردار دانشجویی سوزی Brubaker-

توسط NEWSSALAM در 19 اردیبهشت 1399

Langston Wesley '20 فوت کرد در سن خوزه در مارس 4, با توجه به بیانیه ای از معاون شهردار دانشجویی سوزی Brubaker-کول در روز سه شنبه. وسلی شد 31.

"ما خوش شانس بودند او تصمیم گرفت استنفورد و حضور خود را تا حد زیادی از دست رفته" Brubaker-کول نوشت.

در زمان مرگ او وسلی زندگی خارج از محوطه دانشگاه با توجه به Brubaker-کول. هنر عمل عمده و عضو Kappa Alpha Psi برادری Wesley آغاز شده در دانشگاه استنفورد در سال 2006 قبل از مصرف چند برگ از غیبت در سال 2009. بازگشت او به دانشگاه استنفورد در سال 2017.

وسلی بود "شیرین و مهربان روح" خانواده او نوشت: در بیانیه مشترک توسط Brubaker-کول. "او عاشق خانواده اش از صمیم قلب و لذت گذراندن وقت با آنها. او کاملا یک شخصیت و خواهد نور تا یک اتاق هنگامی که او وارد شده است. با یک عفونی لبخند و سرکش انرژی او سوار بر یک مسیر از بسیاری از دستاوردهای علم و هنر و نوشتن و موسیقی است."

دوستان و جوامع در حال برنامه ریزی برای افتخار Wesley حافظه در راه های مختلفی. Kappa Alpha Psi است ایجاد یک هنر کمک هزینه تحصیلی برای دانش آموزان از رنگ در Langston نام با توجه به برادری را, معاون رئیس جمهور, شان هوارد '20 M. S. '21. این گروه همچنین سازماندهی یک "یادبود مجازی چالش" برای دانش آموزان به ارائه خلاق رسانه ای به ویژه در کنار وسلی آثار هنری در دانشگاه استنفورد را MINT magazine.

"به عنوان Langston کسی بود که تلاش کرد با مسائل مربوط به سلامت روان ما امیدواریم که برای باز کردن بحث و گفتگو در افزایش سلامت روان پشتیبانی برای دانش آموزان سیاه پوست در دانشگاه" هوارد نوشت: در بیانیه ای به روزانه.

در حال رشد در شیکاگو Wesley فارغ التحصیل از مورگان پارک دبیرستان به عنوان اولین آفریقایی آمریکایی valedictorian در 90 سال سابقه.

در محوطه دانشگاه وسلی یاد شده برای خروجی طبیعت و پررونق خنده.

"این آسان برای شما برای شروع به خنده با او هر زمان که او شروع به خنده و حتی اگر وجود دارد هیچ چیز در مورد خنده" گفت: Kevin Dumolga '09. "او کسی است که شما همیشه می تواند به خنده و یا یک زمان خوب ،

"من در ابتدا ملاقات Langston زمانی که من در حال حرکت بود به ... Ujamaa در پاییز سال 2007" نوشت هارون Grayson '11 در بیانیه ای به روزانه. "من frosh هم اتاقی و من نامید و از این طریق با برخی از او دانشجوی سال دوم همکلاسی و با صدای بلند گفت:" به طوری که در اتاق؟!' و معرفی خود به عنوان Langston Wesley ... او تا به حال یک لبخند بزرگ بر روی صورت خود را و می خواستم تا مطمئن شوید که ما احساس استقبال به دانشگاه استنفورد."

"من تا به حال یک شانس دوباره به هم متصل با Langston در سال 2017, او هنوز هم تا به حال که همان پررونق خنده, لبخند بزرگ و واقعی کنجکاوی مردم جهان و هنر" گریسون اضافه شده است. "من آرزو می کنم بیشتر از جامعه یک فرصت برای تجربه درخشندگی خود را و عشق به افراد دیگر."

یک هنرمند با استعداد وسلی مشغول به کار در نقاشی و تولید موسیقی. او زندگی می کردند در اوهایو در طول زمان خود را دور از دانشگاه استنفورد بود و خود را در آثار هنری به نمایش گذاشته شده در کورکوران هنرهای زیبا کلیولند گالری هنری است.

"هر کسی می گذرد جوان آن را غم انگیز و بی, اما من فکر می کنم برای Langston آن را حتی بیشتر چون همه ما فقط پیش بینی خود را پر انرژی روح زندگی در و در و در" Dumolga گفت.

تماس با دانیل وو در dwu21 'در' stanford.edu.

پشتیبانی در دسترس است برای دانش آموزان از طریق استنفورد را مشاوره و خدمات روانشناختی (کلاه) در (650) 498-2336. فارغ التحصیل دفتر زندگی (GLO) در دسترس است 24/7 از طریق استنفورد اپراتور در (650) 723-7288 پیجر 25085 و در طول ساعات اداری در (650) 736-7078. پل همکار مرکز مشاوره ارائه مشاوره توسط دانش آموزان آموزش دیده 24/7 در (650) 723-3392. دانشکده کمک کارکنان مرکز واقع در Kingscote باغ ارائه می دهد محرمانه برای کمک به دانشگاه استنفورد علمی و کارکنان.



tinyurlis.gdu.nuclck.rushrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن