به عنوان جورج فلوید تظاهرات خشم در سراسر کشور Pensacola سوگواری آن خود افتاده

Kevin Robinson Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:54 PM EDT مه 30 سال 2020پس از مصرف به خیابان ها جمعه در اعتراض

توسط NEWSSALAM در 11 خرداد 1399

پس از مصرف به خیابان ها جمعه در اعتراض به خشونت پلیس علیه سیاه آمریکایی ها در سراسر کشور Pensacola تظاهرکنندگان جمع شده بودند دوباره شنبه برای ادای احترام به کشته شدن در حیاط خلوت خود را.

این هفته را مشخص 29th, تولد Tymar کرافورد یک مرد سیاه پوست که به ضرب گلوله کشته شد در جریان درگیری با Pensacola پلیس در جولای 5, 2019.

دوستان و خانواده و همسایگان و عدالت اجتماعی طرفداران تشکیل یک کاروان و سوار را از طریق Pensacola در شنبه وسایل نقلیه خود را آراسته با نشانه خواستار عدالت است.

"ما می خواهیم برای آبکاری جامعه و به آنها یادآوری کنید که عدالت بوده است در خدمت" گفت: سارا Brummett یک عضو مدنی, وکالت, گروه, رویای مدافعان.

جمعه شب زنده داری: صدها نفر از تظاهرکنندگان "ایستاده برای عدالت" در نقاشی های دیواری پل در روز جمعه

این رویداد آمد در محلی تجمع جمعه و روز از تظاهرات سراسر کشور مشتعل از مرگ مینه سوتا مرد جورج فلوید. تصویری پدید آمده در این هفته از سفید مینیاپولیس افسر پلیس زانو در Floyd گردن برای بیش از هشت دقیقه است. چهار افسر به مرگ از کار اخراج شدند از جمله متخلف افسر درک چوین که در حال حاضر چهره سوم-قتل درجه و طرح اتهامات.

شهرستانها در سراسر کشور دیده می شود تظاهرات علیه خشونت در سیاه و سفید آمریکایی از جمله Pensacola. در روز جمعه وجود دارد یک گردهمایی مسالمت آمیز از 300-400 مردم در نقاشی های دیواری پل که به اوج خود رسید با یک مارس به سروانتس خیابان.

Brummett گفت: این نوع از خشونت که ادعا فلوید و کرافورد زندگی است که همه بیش از حد معمول است و در حال حاضر بیشتر از همیشه "این مهم است برای Pensacola به گام تا برای یکی از خود ما" و به دنبال عدالت است.

در جولای 5, 2019, یک Pensacola افسر پلیس اقدام به آغاز یک توقف ترافیک در کرافورد اما کرافورد ادامه داد: رانندگی خود را در نزدیکی خانه. کرافورد scuffled با ماموران در محل اقامت گزارش گرفتن دست خود را بر روی یک افسر بی حس کردن تفنگ و یک افسر را به هلاکت رسانیدند.

افسر دانیل Siemen کار اخراج شد برای نقض Pensacola اداره پلیس را به استفاده از نیروی مرگبار سیاست اما هیات منصفه مشخص است که وجود دارد نه به اندازه کافی شواهد به حکم اتهامات جنایی.

بیشتر: جورج فلوید اعتراض به روز رسانی: مینه سوتا مقامات به ساکنان خانه بمانند سرزنش خارج از آشوبگران برای خشونت

اعتراض جمع شده بودند روز شنبه در نزدیکی خانه که در آن تیراندازی اتفاق افتاده است.

بری مانوئل گفت: در این گردهمایی که از آن پایین رفت چند درب از مادر خود را در خانه.

"این پلیس قتل شده اند از دست, دهه, اما این واقعا نزدیک به خانه" مانوئل گفت. "این می توانست مرا (و به عنوان یک مرد سیاه و سفید) این فرصت را به شما هر روز صبح شما را از خواب."

چارلز ویلیامز با پسر جوان خود را برای پیوستن به این کاروان برای کرافورد.

"ما فراموش نکرده اند در مورد او به خاطر او از دست داده بود و خانواده اش هرگز او را" ویلیامز گفت. "همراه با همه چیز در رفتن در سراسر کشور ما همدردی با آنها به خاطر این اتفاق درست در حیاط خلوت خود ما."

ویلیامز گفت: امید است در زمان پسر او یک فرد بزرگسال جهان خواهد بود انسانی تر محل با سطح میدان بازی برای مردمی بدون در نظر گرفتن پس زمینه خود را.

Kevin Robinson می توان در رسید krobinson4@pnj.com یا 850-435-8527.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب