به عنوان استنفورد به نظر می رسد به سفت شدن بودجه برخی از رهبران باقی می ماند و کم حرف در مورد حقوق خود را

در مارس 2, کشيش Persis Drell اعلام کرد که او و رئیس جمهور مارک Tessier-لوین خواهد هر دو در نظر گرفتن 20% "داوط

توسط NEWSSALAM در 31 اردیبهشت 1399

در مارس 2, کشيش Persis Drell اعلام کرد که او و رئیس جمهور مارک Tessier-لوین خواهد هر دو در نظر گرفتن 20% "داوطلبانه پایه کاهش پرداخت" به عنوان بخشی از دانشگاه استنفورد در پاسخ به این COVID-19 بحران است. آنها همچنین خواسته اعضای دانشگاه ارشد رهبری از جمله کابینه خود را داوطلبانه پایه پرداخت کاهش 5 تا 10 درصد است.

اما معلوم نیست چگونه مدرسه را اجرایی رهبری در پاسخ به این درخواست حتی به عنوان استنفورد تجدید همه پرسی درباره هزینه های دیگر در آماده سازی برای یک رکود اقتصادی است.

دیگر از Drell و Tessier-لوین هشت نفر از 12 نفر از اعضای دانشگاه اجرایی کابینه را فاش نمی کند به روزانه که آیا آنها تا به حال انتخاب شده را داوطلبانه پرداخت کاهش. از چهار که تنها یک مشخص شده مقدار.

"وضعیت فعلی تحمیل سختی و نیاز به فداکاری از همه. من خوشحال هستم برای انجام بخشی از من" نوشت: موسسه هوور مدیر توماس Gilligan در یک ایمیل روزانه. او نوشت که او در زمان 10 درصد کاهش پرداخت.

اعضای کابینه استفان گراهام رئیس دانشکده علوم زمین, محیط زیست و انرژی دانشگاه علوم; لوید جزئی رئیس دانشکده پزشکی; و دبرا Satz, رئیس دانشکده علوم انسانی و علوم نیز گفت: روزانه است که هر یک از آنها در زمان داوطلبانه پرداخت کاهش اما هر یک از آنها کاهش یافته است برای مشخص کردن مقدار.

"در زمانی که بسیاری از مردم خواسته شده است که به فداکاری و گام به گام آن را کاملا مناسب برای دانشگاه رهبری به انجام همان" گفت: Satz که کاهش یافته است به تعیین اندازه کاهش در زمان او به منظور جلوگیری از "قرار دادن دیگر رؤسای در نقطه."

فراتر از کابینه استنفورد سخنگوی E. J. میراندا گفت: روزانه است که "بسیاری از اعضای دیگر از دانشگاه های رهبری مانند رؤسای, معاون رئیس جمهور, معاون provosts و دانشگاه دیگر رهبران" خواسته شد تا داوطلبانه برش — اما او کاهش یافته است به مشخص بود که پرسید. از 11 اضافی و غیر کابینه و مدیران ارشد روزانه رسیده به دو فاش کرد که آنها در زمان کاهش پرداخت.

رابرت والاس مدیر عامل شرکت استنفورد شرکت مدیریت داوطلب برای 20% پرداخت کاهش در اواسط ماه مارس گفت: روزانه است. او اضافه کرد که "بسیاری دیگر از دانشگاه استنفورد رهبران همین بود." مگان Pierson, رئیس ستاد به رئیس و دبیر هیئت امنا نیز گفت: او در زمان قطع اما نگفت چقدر.

میراندا گفت: روزانه است که او قادر به ارائه اطلاعات اضافی در مورد کسی که مورد توافق را پرداخت کاهش, و اگر چنین است چه مقدار از آنها کاهش می یابد خود را پرداخت.

در حالی که همه مدیران " حقوق در دسترس عموم, چهار اعضای کابینه گنجانده شده در دانشگاه 990 مالیاتی تشکیل پرونده از مرداد ماه سال 2018 که افشا گزارش غرامت از دانشگاه. Tessier-لوین پرداخت شد $1,112,306 و Drell بود $774,116 با توجه به این سند در حالی که جزئی بود $1,467,861 و معاون شهردار برای دوره کارشناسی آموزش و پرورش و هنر هری ایلام بود $575,025.

Drell درخواست برای ارشد رهبری به پرداخت کاهش می آید در میان یک دوره خاص موشکافی به امور مالی دانشگاه — نقد و چگونه این دانشگاه ساخته شده است که تصمیم گیری های مالی در اطراف پرداخت برای کارگران آن است.

دانشگاه انتظار دارد که 100 میلیون دلار کسری بودجه تا پایان این سال مالی و Drell است گفت: ارومیه به "آماده شدن برای بدترین" وقتی که می آید به برنامه ریزی بودجه برای سال مالی آینده. ادارات خواسته شده است به آمده تا با برنامه ای که شامل 15% کاهش در وقف پرداخت و 10 درصد کاهش کلی بودجه است.

در علاوه بر این به درخواست رهبری ارشد به کاهش پرداخت استنفورد مسدود کارکنان و استادان حقوق در اوایل ماه آوریل و دانشگاه را متوقف کرده است استخدام جدید هیات علمی و کارکنان.

استنفورد مالی عادات در طول همه گیر شده اند موضوع را به نقد بیش از دانشگاه ارتباط خود را با کارگران است.

این دانشگاه متعهد به پرداخت تمام کارکنان به طور منظم تا پایان بهار سه ماهه و گفت: این امر کار با پردیس پیمانکاران برای حفظ قرارداد کارکنان درآمد و مزایای بیش از مدت مشابه. اما نمایندگان اتحادیه ها باید پس از استدلال کرد که کسانی که وعده شد و گمراه کننده این ادعا که دانشگاه استنفورد تنها ارائه شده برای کمک به وادار سازد خدمات پیمانکار UG2 ارائه بیمه درمانی به کارکنان خود را بدون ارائه مزایای دیگر و ادامه پرداخت.

"این شرکت پشتیبانی خواهد شد در حفظ درآمد و مزایای کارکنان خود را از طریق 15 ژوئن" میراندا تصریح کرد در پاسخ به این ادعا.

استنفورد را وقف با ارزش است در $27.7 میلیارد از اوت سال 2019 تعداد که فعالان معمولا استناد به عنوان نشانه ای از دانشگاه توانایی پشتیبانی بهتر کارگران در این دوره بحران است.

"با توجه به این که دانشگاه استنفورد را وقف یکی از بزرگترین ها در این کشور بی وجدانی که این دانشگاه ارائه شده و کارگران آن همان پایه منافع" به عنوان نهادهای همکار استدلال یک طومار.

بهداشت و درمان کارگران در دانشگاه استنفورد مراقبت های بهداشتی و نیز شهروندان در برابر استنفورد سیاست های میان COVID-19. استنفورد مراقبت های بهداشتی موقت نیروی کار و تنظیم برنامه — تصویب به عنوان یک نتیجه از فشارهای مالی از این بیماری همه گیر با توجه به بیمارستان سخنگویان — نیروهای کارکنان به انتخاب بین مصرف پرداخت می شود, زمان تعطیلات و یا یک 20 درصد کاهش پرداخت از مارس 27 ژوئیه 4. اگر آنها نمی تواند مرخصی آنها می توانید انتخاب کردند.

خط مقدم کارگران اعتراض تنظیمات در مارس 7, تنها چند روز قبل از استنفورد مراقبت های بهداشتی اهدا شد 102 میلیون دلار از مراقبت عمل می کنند و از سر ترین روش های به تاخیر افتاد. هجوم بودجه و درآمد را تحت تاثیر قرار نمی برنامه. استنفورد مراقبت های بهداشتی سخنگوی جولی Grecius مدعی است که این برنامه لازم است "برای کمک به ما برای جلوگیری از هزینه های اضافی کاهش اقدامات است که می تواند تاثیر کارکنان بیشتر به طور قابل توجهی."

این مقاله ممکن است به روز رسانی اگر اطلاعات بیشتر در مورد مدیران' کاهش پرداخت می شود در دسترس است.

تماس با برایان Contreras در brianc42 'در' stanford.edu و جولیا اینگرام در jmingram 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن