به عنوان بادها فشار پنج مایل باتلاق آتش جنوب ساکنان بازگشت به پیدا کردن سوخته و خانه و زمین

آنی شاهد Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 6:55 PM EDT مه 7 سال 2020پنج مایل باتلاق آتش ادامه حملات خود در سانتا

توسط NEWSSALAM در 19 اردیبهشت 1399

پنج مایل باتلاق آتش ادامه حملات خود در سانتا رزا شهرستان پنج شنبه, سوزش طریق مایل از جنگل و به خطر انداختن صدها خانه به آتش نشانان و رهبران سیاسی از سراسر کشور فرود بر میلتون به شروع ارزیابی خسارت و چیدن چه قطعات آنها می تواند.

به باد دادند و آتش جنوب به سمت Escambia خلیج برخی از 1100 نفر که گفته شد به تخلیه چهار بعد از ظهر شد و به تدریج مجاز به بازگشت به خواص خود را برای شروع ارزیابی آسیب. آتش نابود حداقل 17 سازه های آسیب دیده و ده ها مطلب هر چند مقامات هنوز در حال حرکت از طریق این منطقه به ارزیابی آسیب و مطمئن شوید که مردم از راه آسیب است.

"ما فقط در زمان یک تور با (رژیم صهیونیستی. ران DeSantis) و من می توانم به شما بگویم که چگونه بسیاری از خانه ها سوخته بود به این بنیاد گفت:" سانتا رزا County Sheriff باب جانسون در سخنرانی خود در یک منطقه عملیات در یک کلیسا فقط در لبه آتش. "هنگامی که شما یک معاون و یا کسی در خانه خود گفت:" ترک این زمان برای رفتن " ما در حال بازی در اطراف این یک حرکت سریع آتش و ما نمی خواهیم به از دست دادن زندگی است."

سانتا رزا شهرستان اضطراری مدیریت مدیر براد بیکر گفت که حداقل 13 از ساختارهای بودند که نابود شدند و خانه های, اما این تعداد به احتمال زیاد رشد به عنوان مقامات شناسایی بیشتر سازه.

"ما در حال ادامه کار است که تعداد و انجام ارزیابی آسیب," بیکر گفت. "بنابراین شما می دانید کسانی که 13 نفر احتمالا نیاز به یک کمی طولانی پناه. ما حتی به نقطه ای از, آیا شما بیمه یا نه و یا حتی توانایی برای شرکت های بیمه به در آمده و در حال حاضر نگاه ما را به ادامه کار با ما شهروندان است."

ساکنان جنوب مریم آشپزخانه جاده در Avalon بلوار و پسر بچه پادو نقطه جاده و در سمت غرب از آوالون مجاز بودند به بازگشت به خانه های خود را تا اواسط روز پنج شنبه. با هشدار به آماده به ترک در یک لحظه متوجه خیلی از ساکنان که در خانه زندگی می کنند از شاخه فرعی رودخانه به مریم آشپزخانه جاده ها است.

به 366 خوابگاه شرق Avalon, جنوب بزرگراه میان ایالتی 10 و شمال مریم آشپزخانه در منطقه از بسیاری از نگرانی ها و خواسته به ادامه تخلیه.

به روز رسانی: فروغ 40 درصد شامل 17 ساختارهای تخریب شده و یا آسیب دیده

"ما فقط نیاز به برخی از درجه است.' خشک, پیش بینی آب و هوا ممکن است صدمه دیده و مبارزه با پنج مایل باتلاق آتش

آسیب دیدن از پنج مایل باتلاق آتش

در زمین سوخته آتش در پشت سمت چپ پنجشنبه مایل و مایل از درختان کاج تبدیل شد به ترد خلال دندان و باقی مانده از سوختن در آتش سوزی هنوز در حال سوختن است.

آتش نشانان از سراسر کشور وارد پنجشنبه برای کمک به خاموش کردن باقی مانده آتش کوچک به عنوان جنگلداری خدمه مشغول به کار شامل 2000 هکتار فروغ بود که تحت فشار قرار دادند جنوبی توسط باد.

برخی از خانه ها سوخته بود فراتر از به رسمیت شناختن پشت سر گذاشتن تنها یک پایه بتنی و یک یا دو در حیاط. دیگران در امان بودند و تنها اینچ با آتش نشانان توقف برخی از آتش سوزی فقط به عنوان شعله های آتش شوربا را در برابر درهای جلو و نوسانات ایوان.

"این فقط یک بسیار خشک و وضعیت. شما تا به حال بسیار خشک و شرایط زمین شما تا به حال بادها که بودند باور نکردنی قوی" گفت: Todd شرودر سخنگوی فلوریدا خدمات جنگل ایستاده در مقابل یک بنیاد است که تا به حال شده است یک خانه فقط 24 ساعت قبل از آن. "پس آن دو چیز ترکیب کمک به رشد این آتش سوزی در یک دوره بسیار کوتاه از زمان از چیزی است که آغاز شده و با 250 هکتار (چهار شنبه) صبح به آنچه که در حال حاضر 2000 هکتار و شمارش."

آتش سوزی در Escambia: هرست امام جواد آتش در Escambia County رشد می کند به 1000 هکتار هنوز هم انتظار برای رایت کردن

نامنظم آتش که از روز دوشنبه شروع به عنوان یک فرار کنترل سوختگی و ballooned شنبه به بیش از 2000 هکتار سوخت بود رطوبت کم و متوسط gusts باد پنج شنبه. آن 35% موجود شنبه شب هر چند مقامات هشدار داده اند که آن می تواند مدت زمان طولانی قبل از اینکه آتش به طور کامل موجود است.

"از آن خواهد شد بسیاری از روز — هفته — قبل از (آن را به طور کامل)," بیکر گفت. "ما انتظار هیچ گونه توجهی بارش بنابراین امیدوارم ما را دریافت کنید کمی (جمعه) در شب یا شب بعد بسیار کمی اما هر چیزی کمک خواهد کرد. و ما احتمالا باید یک روز استراحت و پس از آن خواهیم دنده تا برای هر بعدی آب و محیط زیست ما به ارمغان می آورد."

فلوریدا رئیس امور مالی و دولت آتش مارشال جیمی Patronis تور خسارت پنج شنبه و DeSantis و کشاورزی کمیسر نیکی سرخ شده نیز به این شهرستان برای دیدار با مقامات محلی و دریافت به روز رسانی در آتش است.

بیش از 60 خدمات جنگل آتش نشانان آورده شده است از سراسر کشور از جمله مکان هایی مانند سنت جان Flagler و خاک رس استان ها برای کمک به محلی خدمه مبارزه با آتش فلوریدا خدمات جنگل مدیر ارین آلبری گفت.

ایالات متحده وزارت امنیت داخلی فدرال مدیریت اضطراری آژانس در روز پنج شنبه مجاز فدرال بودجه به بازپرداخت هزینه ها به فلوریدا برای مبارزه با آتش.

این مجوز باعث می شود FEMA اعطای کمک های مالی در دسترس برای بازپرداخت 75 درصد از واجد شرایط آتش نشانی هزینه برای مدیریت کاهش و کنترل آتش سوزی. واجد شرایط هزینه ها می تواند شامل کار, لوازم و تجهیزات مورد استفاده برای مبارزه با آتش و هزینه ها برای کار های اضطراری مانند تخلیه و پناه پلیس barricading و کنترل ترافیک.

فلوریدا گشت بزرگراه Sgt. Ron Livingston گفت: بسته بخشهایی از I-10 از خروج 22 به خروج 31 بسته باقی خواهد ماند تا زمانی که خدمات جنگل تصمیم می گیرد لازم است.

"در نقطه ای که آنها بر این باورند که ما می توانیم باز ایالتی که زمانی که ما آن را باز کنید" لیوینگستون گفت.

ترافیک همچنان به agonizingly آهسته در مسیر انحرافی را طی مسیرهای اطراف بزرگراه میان ایالتی بسته همراه ایالات متحده 90 ایالات متحده 98 و آوالون بلوار ساکنان گزارش شده است.

با خانه در خاکستر برخی از شروع به انتخاب کنید تا قطعات

اگر چه آتش است که به مراتب بیش از این کابوس برای برخی از ساکنان این است که فقط شروع به آنها بازگشت به خانه های خود و خواص و پیدا کردن آنچه که از دست داده بود و آنچه که می تواند نجات داد.

صلیب سرخ آمریکا در این عملیات اورژانس مرکز در روز پنج شنبه برای کمک به خانواده هایی که آواره شدند, ارائه, پول غذا و هتل گزینه برای کسانی که خانه های خود را گم یا که خانه هایشان آسیب دیده است.

دانیل Felder زندگی در خانه خود را مالک اموال کردن پسر بچه پادو نقطه جاده ها است. او گفت: او را بر اموال بعد از ظهر چهارشنبه و دیدم دود و سپس در عرض چند دقیقه آتش سوزی که در اطراف ملک.

"این بود تمام زمین های کشاورزی. نرده ها هنوز هم سوزش پایین صاحبخانه (جیم اسکینر) تا به حال اردک در یک قلم و آنها فقط رفته سوخته به یک ترد" Felder گفت. "همه جوجه ها و اردک ها خوب هستند با همان گاو است."

Felder گفت که او قادر به فرار اموال در زمان پس از او برداشت خود گربه Bowser خود و شروع به پریدن کرد به یک برکه در اموال.

"من قرار داده و من گربه در یک قایق رانی و او و من فقط در برکه در حالی که آتش سوخته در اطراف ما," او گفت:.

اسکینر خود صاحبخانه در بیمارستان بستری شد با دود استنشاق است و انتظار می رود خوب است. Felder و Bowser خود در حال اقامت در خانه یکی از دوستان در حالی که آنها را انتخاب کنید تا قطعات و کشف کردن چه باید بکنید بعد.

دو خانه در ملک سوخته اما نابود نمی, در حالی که زمین های کشاورزی و یک انبار شد و همه نابود شده است. ملک هنوز در دسترس نیست و این آتش سوزی همچنان به سوزاندن اطراف آن است.

Felder, مبارزه با اشک گفت: او فقط "بی حس" از تجربه.

"من واقعا هرگز از طریق چیزی شبیه به این. من از طریق طوفان و چیزهای دیگر," او گفت:. "فقط امن انجام آنچه شما می توانید برای کمک به همه. ما در یک جامعه است. ما باید به هم بچسبند."

آنی جاهای خالی را می توان در رسید ablanks@pnj.com یا 850-435-8632.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن