آسیایی/جزایر اقیانوس آرام بهداشت کمپین به دنبال برجسته کردن اختلافات دیرین

دانش آموزان در آسیا و اقیانوس آرام American Medical Student Association (APAMSA) در حال همکاری با چند فرهنگی ی

توسط NEWSSALAM در 29 اردیبهشت 1399

دانش آموزان در آسیا و اقیانوس آرام American Medical Student Association (APAMSA) در حال همکاری با چند فرهنگی یونانی سازمان لامبدا فی اپسیلون و سیگما Psi زتا و همچنین به عنوان مرکز برای تحقیقات بهداشتی و آموزش و پرورش (مراقبت) در دانشگاه استنفورد به منظور بالا بردن آگاهی برای مسائل مربوط به سلامت است که به طور نامتناسبی تحت تاثیر آسیایی/جزایر اقیانوس آرام (API) جامعه است. به آگاهی می گیرد در طول ماه مارس است که API ماه میراث.

کمپین راه اندازی شد چهار سال پیش با همکاری دانشگاه استنفورد تیم HBV استنفورد زنان در طب عجیب و غریب و آسیایی و گروه های دیگر در محوطه دانشگاه. جنبش میزبان رویدادهای به افزایش گفتمان در مورد API مسائل بهداشتی اعم از هپاتیت B به روانی و سلامت جنسی در علاوه بر این به بالا بردن بودجه برای سازمان های مختلف پرداختن به این مسائل است. در نور از COVID-19 گیر مبارزات انتخاباتی گرفته است به طور کامل صورت مجازی در Facebook with infographics, فیلم, هنر و زندگی آموزشی است که نماد سلامت بی عدالتی موثر بر API جامعه است.

در این سال انتخاباتی نیز شامل جمع آوری پول برای خدمات بهداشتی و درمانی (AHS) جامعه مرکز بهداشت کار با جوامع به حاشیه رانده شده در منطقه خلیج است. بودجه مطرح شده پرداخت خواهد شد به صورت ماسک و تجهیزات حفاظت شخصی (PPE) برای AHS کلینیک و همچنین از آن حمایت خود را از راه دور ارائه دهندگان با توجه به ساندرا کنگ '21 شرکت سرب از مبارزات انتخاباتی.

کنگ گفت که COVID-19 بحران باعث می شود در حال حاضر مناسب زمان به فشار کمپین رو به جلو است.

"ما واقعا با تمرکز بر چگونه این [گیر] است تأثیر API سلامت و تندرستی" کنگ گفت. "نه فقط در این معنا از اين بيماري فرد به طور مستقیم بلکه از نظر تاثیرات اجتماعی این بیماری است."

کمپین برجسته چگونه COVID-19 بحران شدت یافته API مسائل مربوط به سلامت روان از جمله از طریق افزایش ضد آسیایی احساسات در کشور و همچنین پتانسیل مشکلات پناه در خانه به عنوان عجیب و غریب, آسیایی, فردی.

"API برای جوامع هنوز کمی سخت به بحث در مورد عجیب و غریب به خصوص در خانه و گفت:" Vianno Vo '21 ارتباط دانش آموزان دانشگاه استنفورد (ASSU) مدیر بهداشت روانی و سلامتی در یکی از کمپین زندگی آموزشی "Quarantining در حالی که عجیب و غریب و آسیایی است."

علاوه بر این, آسیایی, بیماران کمتر احتمال دارد برای برقراری ارتباط با متخصصان پزشکی در مورد افسردگی و اضطراب و دیگر مسائل مربوط به سلامت روان با توجه به لین برایانت, داخلی, پزشکی, دکتر, سلامت جامعه متخصص و همکاری مدیر مراقبت در دانشگاه استنفورد.

این سد به دنبال کمک های حرفه ای برای مسائل مربوط به سلامت روان در API خانواده ها با توجه به Vo می تواند وجود داشته باشد با توجه به برخی از افراد اعتقاد که "این باید در درون خانواده است. چرا شما بیرون رفتن و صحبت کردن با یک غریبه در مورد آن؟"

در حالی که COVID-19 ممکن است آوردن نور به بسیاری از API مسائل بهداشت و سلامت "این چیزی است که ما تجربه شده است و نه فقط در این زمان, اما از آن است که در محل دهه" کنگ گفت.

لین گفت که تحقیقات بیشتری مورد نیاز است در این زمینه از API بهداشت با استناد به یک مطالعه که به کشف تنها 0.17% از NIH کمک های مالی اختصاص داده شده به سمت تحقیق در مورد API جامعه بیش از گذشته 26 سال.

"تنها در منطقه ما شاید در مقایسه با نسبت جمعیتی است که در [تعداد] پزشکان" Lin گفت.

هپاتیت B و معمولی-وزن, دیابت, سرطان کبد, غیر سیگاری به سرطان ریه, سرطان معده و تفاوت در روش برای درمان افسردگی در میان بسیاری از مسائل شده اند که به طور نامتناسبی تحت تأثیر آسیایی برای مدت زمان طولانی با توجه به لین.

"وجود دارد تن از مسائل و این ممکن است بسیاری از طول عمر پروژه," او گفت:.

در ضمن استنفورد API ماه آگاهی سلامت ارائه می دهد منابع مختلف به جامعه بیشتر با یک بسته بندی شده تقویم از جمله آینده COVID-19 جامعه مکالمات و همچنین "[email protected]" استنفورد پزشکی مجازی سری کنسرت co-میزبانی شده توسط Lin.

"این زمانی است که شما جدا از مردم از لحاظ جسمی نیاز برای اتصال همه مهم تر" Lin گفت. "موسیقی واقعا یک مشترک فرهنگی سنگ محک برای همه, آسیایی و غیر آسیایی. آن شگفت انگیز است که چگونه موسیقی می تواند ما را با هم در یک زمان از نزاع و بدست آورد."

کنگ امیدوار آنلاین مبارزات انتخاباتی خواهد شد که طولانی مدت اثرات در API سلامت جامعه است.

"عمدتا ما فقط می خواهید مردم را به توجه داشته باشید که این یک موجود منابع و نکته مهم این است که آن را فقط می توانید اقامت وجود دارد برای همیشه لطفا برای" او گفت:.

تماس با انجی لی در angielee 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب