ASSU داوطلبان بايد با مجازی مبارزات

در طول هفته گذشته ، نامزدها برای ارتباط دانش آموزان دانشگاه استنفورد (ASSU) شده اند سخت در کار ساخت خود را در

توسط NEWSSALAM در 30 اردیبهشت 1399

در طول هفته گذشته ، نامزدها برای ارتباط دانش آموزان دانشگاه استنفورد (ASSU) شده اند سخت در کار ساخت خود را در مورد انتخابات.

اما در این سال برای اولین بار توسعه شده است به طور کامل مجازی. آیا مبارزات درگیر خواهد شد دانش آموزان به اندازه کافی برای مطابقت با مشارکت مردم در سطوح قبلی انتخابات باقی مانده است دیده می شود.

به تصرف دانشجويان توجه در طول یک مجازی انتخابات فصل ASSU کمیسیون انتخابات تاکید کرد نیاز به نامزدها به خلاق.

"خلاق بودن است که واقعا سرد در راه رفتن بالا و فراتر از آن" کمیسر مسیحی Giadolor '21 گفت: روزانه است. "این کمک را تشویق به بدن دانش آموز و مشارکت در روند انتخابات."

مجازی مبارزه تکنیک شامل پادکست سفارشی زوم زمینه های اجتماعی و رسانه های گرافیکی دانش آموزان می توانید استفاده کنید برای نوشتن و به اشتراک گذاری خود را در حمایت از نامزد های مختلف.

"من دیده ام واقعا برخی از ایده های شگفت انگیز و شگفت آور نزدیک" Giadolor گفت. "من می توانم صحبت می کنند به افتخار من هستم از نامزدها تا کنون و چگونه تحت تاثیر قرار من با کیفیت, صلاحیت عقل در این سال نامزد."

سیستم عامل رسانه های اجتماعی از جمله Facebook, Instagram و توییتر محبوب ترین مبارزه سالن. دانش آموزان باید با استفاده از هر دو خود را در پروفایل شخصی و مبارزه-وابسته پروفایل به مبارزات انتخاباتی. Instagram شده است محبوب ترین پلت فرم با توجه به روزانه نظر سنجی از نامزدها.

سناتور منیر Alimire '22 و ASSU اجرایی عضو کابینه Vianna Vo '21 — تنها تخته سنگ هنوز هم در مسابقه برای ASSU اجرایی پس از سناتور مارتین آلتنبورگ '21 و Jennalei لویی '21 کاهش یافته است — باید خود را به اشتراک گذاشته صفحات رسانه های اجتماعی از طریق ایمیل به چندین پردیس listservs و به اشتراک گذاری آنها را با دوستان خود به حساب های شخصی. هر یک از رسانه های اجتماعی خود سیستم عامل حدود 100 پیروان شماره Alimire تماس "بسیار جامد نامزدی."

این ASSU ارائه شده است متمرکز سیستم عامل برای نامزدها به ارسال پیام های خود را. این ASSU Facebook صفحه آنه نامزدهای داستان و ASSU کمپین صفحات باقی مانده اند و جایی برای نامزد اظهارات.

در علاوه بر این به ASSU سایت برخی از نامزدها را ایجاد خود را سفارشی صفحات وب برای انتقال جزئیات سیاست. زمان سناتور مایکل براون '22 و افراد حزبی یک تخته سنگ از 10 نامزد رنگ برای مقطع کارشناسی سنا باید با استفاده از Google Docs مربوط به خود را Instagram حساب به انتشار سیستم عامل خود را.

با هدف تشویق بیشتر نامزد-دانشجو تعامل ASSU کمیسیون انتخابات نیز موظف است که هر نامزد انجام حداقل یک کمپین رویداد بیش از زوم.

مردم حزبی برگزار شد یکی مانند "رالی" بیش از زوم در روز شنبه که گرفت از دانش آموزان رنگ ائتلاف (د) تجمع به طور معمول برگزار شد در پلازا. این تجمع برجسته سخنرانی کوتاه توسط هر یک از افراد حزبی نامزد و همچنین Alimire و Vo. اما این تجمع بود "زوم-بمباران" توسط یک گروه از افراد که گفت و نوشت و جلب نژادپرستانه تهمت ها و تصاویر در سراسر صفحه نمایش به اشتراک گذاشته شده. این تجمع به پایان رسید تا انجام به عنوان یک کنفرانس تلفنی.

به جای صرفا با تکیه بر دانش آموزان در سراسر صفحات خود بسیاری از نامزدها نیز رسیدن به طور مستقیم به دانش آموزان از طریق ایمیل و چت گروهی. انتخابات کمیسیون ارائه شده نامزدها با آدرس پردیس listservs در تلاش به سطح پتانسیل نابرابری در دسترسی به لیست ایمیل.

پیش از آن در سه ماهه نگرانی خود را از بی عدالتی در آنلاین رسیدن باعث ASSU به در نظر گرفتن تاخیر در انتخابات به سقوط. این کمیسیون در ابتدا استدلال که در مبارزه میکند مانند tabling در پلازا و ارسال آگهی های اطراف دانشگاه بود به همان اندازه قابل دسترس برای همه نامزدها. بدون این فرم های استاندارد از مبارزات انتخاباتی یک نامزد دسترسی به پردیس listservs و اندازه رسانه های اجتماعی خود را دنبال می outsized نفوذ در توانایی خود را برای رسیدن به رای دهندگان.

قبل از دیجیتال انتخابات اعلام شد Vo نگران بود که این انتخابات به طور موثر می تواند تبدیل به "یک مسابقه محبوبیت." پس از مبارزه Vo می گوید: او از نزدیک دیده است که رسانه آنلاین منفی نهفته است انتخابات با توجه به مبارزات' وابستگی به رسانه های اجتماعی. دیگر ASSU نامزدها ابراز نگرانی های مشابه.

"من اعتقاد ندارم که اکثریت کارشناسی بدن است که رسیده به دلیل محدودیت ها مانند رسانه های اجتماعی استفاده کنید و یا عدم متمرکز ارتباطات در انتخابات مهم" نوشت: مریم خلیل '23 نامزد برای مقطع کارشناسی سنا در یک ایمیل روزانه. "من فکر می کنم که این کمپین این است که عمدتا [sic] است مؤثر دانش آموزانی که به طور فعال با استفاده از رسانه های اجتماعی است."

کاندیدای سنا گابریلا گارسیا '23 نیز نگران آن است که ارائه لیست ایمیل نشده اند کافی است و مبارزه بستگی به محبوبیت.

"من آرزو می کنم [انتخابات کمیسیون] کمک خواهد کرد ما را در ارائه دسترسی ما را به لیست ایمیل" گارسیا نوشت: روزانه. "از آنجا که ما بیشتر محدود به رسانه های اجتماعی و سپس آن را تبدیل به یک مسابقه محبوبیت که بیشتر پیروان طوری که دورترین برسد."

کاندیدای سنا امیلی Guo '23 مورد بحث منزوی طبیعت مجازی کمپین در بیانیه ای به روزانه.

"شما محدود به مردم شما با دوستان و مردم خود را دوستان دوستان با (و در)" نوشت: Guo. "من قطعا فکر می کنم رای دهندگان مراقبت در مورد هر یک از نامزد, سیستم عامل, اما آن را نیز یک موضوع که سیستم عامل حتی در سراسر رادار خود."

عدم در مبارزه میکند همچنین مانع از نامزدها از انجام کمک رسانی فوری خود را فراتر از حوزه اجتماعی. Alimire با تاکید بر دشواری رسیدن به دانشجویان تحصیلات تکمیلی.

"شما باید واقعا به طور فعال درگیر و یا مانند به طور فعال درگیر شدن با افرادی که بخشی از جوامع مختلف و یا بخشی از حباب های مختلف مانند گراد دانشجو کمک رسانی دانا [چه تنظیمات] گراد دانش آموزان رخ می دهد خیلی بیشتر" Alimire گفت.

نامزدها نیز نا امید که آنها نمی تواند ارتباط برقرار کردن با رای دهندگان در سطح شخصی. مبارزات آنلاین است که عمدتا یک طرفه امر با نامزدها پخش پیام های خود را به مخاطبان ناشناخته.

"به طور کلی معتبر, تجربیات شخصی از مبارزات انتخاباتی محدود هستند" نوشت: مجلس سنا نامزد Michaela پهن '23 به روزانه.

"یک نقطه ضعف بزرگ [برای مجازی مبارزه] این است که ما لزوما نمی دانند که ما در حال رسیدن" نوشت آلینا ویلسون '23, نامزد دیگری برای مقطع کارشناسی سنا. "ما فقط پست چیز امید کسی است که گوش دادن."

در پاسخ به این نامزدها' اظهارات Giadolor اشاره به ASSU Facebook صفحه و وب سایت به عنوان متمرکز سیستم عامل برای نامزدها و حفظ آن مبارزه کرده است و نه دور به طور کامل در ارتباطات اجتماعی.

"ما می خواهم به عقب راندن بر این تصور است که این انتخابات شده است یک مسابقه محبوبیت به دلیل آن است نه" Giadolor نوشت: در بیانیه ای که از طرف کمیسیون انتخابات. "نامزدهای رفته بالا و فراتر از آن و به منظور کاهش تلاش های خود را به که صفحات رسانه های اجتماعی تا به حال پیروان بیشتر است نادرست و ناعادلانه است."

Giadolor همچنین توضیح داد که چرا لیست ایمیل این کمیسیون ارائه شده محدود بود.

"در ابتدا ما می خواستیم برای ارائه ایمیل listservs به نامزدهای," او نوشت. "همانطور که ما متوجه است که برخی از این ایمیل ها ارائه ورود به فضای امن برای مردم محروم و آسیب پذیر جوامع ما تصمیم گرفتیم که های listservs نامناسب خواهد بود."

برخی از داوطلبان معتقدند که مبارزه حاضر بوده است نه یک نقطه ضعف.

"در طول پناهگاه در محل و اجتماعی فاصله مردم خود را در چک کردن حساب های رسانه های اجتماعی بیشتر از آنها به طور معمول خواهد بود" نوشت: مجلس سنا نامزد لنی دفو '21. "بنابراین من معتقدم که بیشتر مردم از دیدن و تعامل با همه نامزدها چرا که آنها باید زمان بیشتر و در دسترس بودن به انجام این کار است."

این نامزدها بر این باورند که رسانه های اجتماعی درگیر مخاطبان بیشتر از دانش آموزان از می تواند به طور معمول رسیده است.

"من واقعا در تلاش برای رسیدن به بسیاری از مردم با ابزار من قادر به استفاده از, و من احساس می کنم مثل من در یک نقطه ضعف با این شکل از مبارزه" نوشت سنا نامزد گابریل کلاهبرداران '23.

نامزدها باید تلاش چندین رسانه را به تلاش برای تعامل با دانش آموزان, اما سوال این ابهام که آیا از آن خواهد شد به اندازه کافی به دانش آموزان برای رای دادن. Giadolor می گوید که دانشگاه استنفورد است "در طول تاریخ تا به حال مسائل را با مردم در انتخابات." در تنها 34 درصد کل میزان مشارکت انتخابات سال گذشته شاهد تنها نیمی از دانشجویان شرکت کننده و تنها 22 درصد از فارغ التحصیل جمعیت دانشجویی — اعداد پایین تر از سال گذشته 57 درصد و 34 درصد بود.

اما Giadolor می گوید که او را تحت تاثیر قرار نامزدی او دیده می شود از دانش آموزان این سال است.

"ما در حال رفتن به ببینید که چگونه مجازی انتخابات اتفاق می افتد," او گفت:. "من امیدوار هستم که ما می توانیم مردم در انتخابات است که منطبق بر آنچه که ما در سال گذشته بود و شاید حتی بیش از سال گذشته است."

تماس با راوی اسمیت در ravi22 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن