استخر پیش ساخته - داستان

از بازیهای مفرح شهربازی شماره دو ارم میتوان سورتمه، جایرسوئینگ، اسکیت هوایی، آفتاب و مهتاب، دیسکو کاستر، اسب

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

از بازیهای مفرح شهربازی شماره دو ارم میتوان سورتمه، جایرسوئینگ، اسکیت هوایی، آفتاب و مهتاب، دیسکو کاستر، اسب گردان، قطار شادی، استخر توپ، کاترپیلار، آکروجت، کشتی امیر، ماشین پرنده، چرخ و فلک، مونوریل، ترن هوایی کودک، ماشین برقی بزرگسالان، فیلیپر، ماشین برقی کودک، رالی کودکان، استخر قو، سفینه، تشک بادی، بوستر، موتورکوبنده برقی، تونل وحشت، تاب پرنده، پاراتاور، تله سیژ، قطار شادی کودک، زیپ لاین، تاپ اسپین، سینما هفت و چهار بعدی، عینک سهبعدی، ترن چرخشی، ترن جنگلی، جامپینگ و سقوط آزاد را نام برد. در شهربازی شماره یک ارم، بازیهایی چون قوی گردان، اسب گردان، آستروجت، استخر توپ، مینی جت، سورتمه، فریزبی بزرگسالان، تاپ اسپین، تاور گردان، جت اسکی، آبشار، تشک بادی، بیلینو مکانیکی، تاب کودک، ماشین برقی بزرگسالان، ماشین دریفت ترایک، ماشین پرنده، اسکیت هوایی، ترن شادی، تاب زنجیری، تله سیژ، رالی کودکان، یوفو، یورو بانجی، سینما چهار بعدی، فان اسپریت، کشتی کودک، کشتی صبا، کلایمکس، فریزبی کودک، کریزی دنس، سافاری و ستاره گردان وجود دارد. شهربازی سرپوشیده قلعه شادی نیز بازیهای مفرحی چون اسب گردان، ماشین برقی و سفینه دارد. را دارد که میتوان به عنوان استخر آموزش شنا نیز ازین محصول بسیار پر کاربرد استفاده نمود . استخر های فایبرگلاس عایقی بسیار مناسب برای رطوبت و دما میبشند.

در مرحله بعدی مهندسین مدرن استخر، فاز یک که همان جانمایی نقشه استخرُ می باشد را مورد بررسی قرار می دهند و سپس نقشه های فاز دو آماده می شود که به این نقشه ها، نقشه های اجرایی می گویند. 1. اولین مرحله اجرای استخرهای فایبرگلاس انجام بازدید از محل پروژه و بررسی موارد مورد اهمیت مانند : ابعاد استخر، جانمایی استخر، جانمایی تاسیسات، بررسی شرایط جاگذاری استخر با جرثقیل و غیره است. ترمیم و تعمیرات به وسیله چسب قطره ای اصلی اینتکس با وصله مخصوص در هنگام صدمه دیدن. نزدیکترین ایستگاه مترو به پارک ارم تهران، ایستگاه ارم سبز در خط چهار و پنج مترو، است. در پارک ارم خدمات جانبی از جمله سرویسهای بهداشتی، غرفههای عرضه مواد غذایی، صنایع دستی، اسباببازی، کافیشاپ، رستوران سنتی و رستوران جزیره و چندین پارکینگ خودرو و موتور سیکلت با حدود ۱۰ هکتار مساحت نیز در اختیار بازدیدکنندگان قرار میگیرد. در حدود ۱۵۹۰ میلادی، قلعه استخر بنا به گزارشها هنوز وضعیت خوبی داشت و مسکونی بود. از این ایستگاه با حدود پنج دقیقه پیادهروی میتوانید خود را به پارک ارم تهران برسانید.

در صورتی که مراحل بنایی استخر با فاصله انجام شود استقامت کلی سازه با ایراد مواجه میگردد و کل سیستم هیدرولیکی استخر با مشکل مواجه خواهد شد که کمترین آسیب آن میتواند نشست کردن استخر و ترک خوردن دیواره و کف استخر بعلت قطع شدن های مکرر در طی روند عمرانی در آینده باشد . نکتهای که در این مرحله حائز اهمیت است تراز بودن سطح کف استخر است. در این مرحله پس از ریگلاژ کردن سطح، عملیات بتن ریزی کف استخر را به اندازه 20 سانتیمتر انجام میدهیم. در این مرحله پس از چک کردن کدهای ارتفاعی کف استخر و اطمینان از تراز بودن سطح، جرثقیل استخر را در داخل گود جاگذاری میکند. ترکیب این سیستمها در این مجموعه ضمن احساس مطلوب هم دمایی بدن، حین تماس با سرامیک کف و عدم احساس سرما موجب افزایش قابل توجه کیفیت هوای استخر شده و در حالیکه استفاده کنندگان احساس رضایتمندی از دمای محیط استخر دارند، میزان رطوبت نیز در بهترین رنج مورد نیاز تثبیت میگردد.

استخرهای فایبرگلاس با گذشت زمان کمترین هزینه مالکیت را دارند. استخر پیش ساخته فایبرگلاس، جزو جدیدترین محصولات در حوزه استخر، سونا و جکوزی در کشور است که در چند سال اخیر جای خود را در بازار کشور پیدا کرده است. وبسایت اورجینال لند یکی از بزرگترین فروشگاههای اینترنتی در زمینه فروش استخر پیش ساخته محسوب میشود. 3. پس از مرحله گودبرداری به یکی از مهمترین مراحل نصب استخرهای فایبرگلاس یعنی مرحله کف سازی میرسیم. یکی از محدودیتهای استخر فایبرگلاس در کنار همه مزیتهایی که دارد محدود بودن ابعاد و طرحهای این استخرها است. 2. مرحله بعدی گودبرداری استخر است که با توجه به ابعاد استخر و (توکار، روکار و نیمه دفنی) بودن آن انجام میشود. این شهربازی که با نام لونای یک شهرت دارد، قدیمیترین و اولین بخش پارک ارم محسوب میشود و در ضلع شمال غربی مجموعه قرار دارد. باغ وحش ارم با پنج هکتار وسعت در سال ۱۳۶۹ در ضلع جنوبی پارک ارم احداث و در سال ۱۳۷۱ با عنوان باغ وحش تهران افتتاح شد. شهربازی شماره دو یا لونای دو در ضلع جنوبی مجموعه و کنار دریاچه بزرگ قرار گرفته است و طیف وسیعی از بازیهای هیجانی ویژه بزرگسالان در آن وجود دارد. Po​st h᠎as  be᠎en cre ated with GSA Conte​nt Generator D emover​si on.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن