کودک shorebirds گرفته اند بیش از 2 پارکینگ در جزایر خلیج فارس. آنها نمی بازگشایی در حال حاضر.

آنی شاهد Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:00 PM EDT مه 7 سال 2020در غیاب انسان همگرا در پارکینگ و دسترسی به سا

توسط NEWSSALAM در 19 اردیبهشت 1399

در غیاب انسان همگرا در پارکینگ و دسترسی به ساحل مناطق در جزایر خلیج فارس ملی ساحل دریا در ماه گذشته با توجه به COVID-19 اورژانس محافظت نوزاد shorebirds گرفته اند بیش از دو پارکینگ در آمریکا 399, منظره بزرگراه اتصال Pensacola Beach به نابارا ساحل.

یک گله حداقل الگوهای گرفته اند بیش از پارکینگ 33A (نزدیک به Pensacola Beach انتهای جاده) به همسر لانه و بالا بردن جوان خود را در طول تابستان جزایر خلیج فارس ملی ساحل دریا سخنگوی برنت Everitt گفت: اخبار و مجله. در انتهای دیگر در پارکینگ 36A (نزدیک به نابارا, ساحل) سیاه کفگیر مستعمره گرفته است که بسیار غیر معمول Everitt گفت.

"ما واقعا دریافت که بسیاری از سیاه کفگیر مستعمرات به جز معمولا بیشتر پایین مانند در نورر جاده," Everitt گفت. "این واقعا غیر معمول برای ما یک وجود دارد."

حفظ حیات وحش امن: Shorebird تودرتو فصل است بر ما. در اینجا چگونه شما می توانید کمک به جوجه های ایمن بمانید:

در هر ایالتی و فدرال قانون کسانی که دو پارکینگ بسته خواهد شد باقی مانده از فصل بنابراین محافظت shorebird گونه می توانید لانه در صلح تا زمانی که آنها دور پرواز در پاییز.

Shorebirds تودرتو و در نزدیکی جزایر خلیج فارس ملی ساحل دریا چیزی جدید است. زیست شناسان به طور منظم نظارت بر منطقه حفاظت شده گونه های پرنده و محدودیت سرعت برای کل بزرگراه باقی مانده است در 25 مایل در ساعت این ماشین نمی رسید پرندگان به عنوان آنها پرواز در سراسر خیابان.

Top 10: جزایر خلیج فارس ملی ساحل دریا است که در بالا 10 بیشترین بازدید پارک ملی خدمات سایت در آمریکا

اما با جاده ها بسته بودن در شش هفته گذشته به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس پرندگان گرفته اند بیش از نقاط که در آن آنها نیست معمولا خال خال — نقاط که معمولا قاچاق انسان است.

"آن کس باز, تخت, فضاهای مناسب برای دسترسی به ساحل, اما آنها همچنین مناسب برای shorebird تودرتو" Everitt گفت. "به عنوان به زودی به عنوان آنها را انتخاب کنید به راه اندازی لانه های خود جایی آنها نوع ادعا می کنند که منطقه و ما باید به آنها این فرصت را به همسر و به کسانی که جوجه یک فرصت برای لانه. کسانی که انتقادی گونه است."

زیست شناسان کشف جدید پرنده مستعمرات روز دوشنبه هنگامی که آنها شروع به کار دوباره آمریکا 399. جاده رسما افتتاح شد و برگشت تا روز چهارشنبه.

پارکینگ 32A اولین پارکینگ نزدیک به Portofino جزیره رفت و آمد مکرر در Pensacola Beach, باز است, آغاز روز شنبه به عنوان به خوبی به عنوان دو پارکینگ در خلیج طرف در عقیق ساحل و یکی در soundside عقیق در ساحل. دستشویی در عقیق ساحل هنوز باز است.

یک راهنمای جامع به ساحل دهانه: این ساحل باز ؟ راهنمای شما برای تکدی از سواحل شهر پاناما به Pensacola Beach

باقی مانده از پارکینگ در جزایر خلیج فارس (به استثنای 33A و 36A که در آن پرندگان هستند) را باز کنید به آرامی در طول چند هفته آینده.

Pensacola Beach باز است از 30 دقیقه قبل از طلوع آفتاب تا 30 دقیقه پس از غروب آفتاب و نابارا, ساحل, است, باز, بدون محدودیت زمان.

آنی جاهای خالی را می توان در رسید ablanks@pnj.com یا 850-435-8632.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن