زمينه و هدف: حیوانات در تحقیقات و تدریس در دانشگاه UCLA

UCLA پشتیبانی از تحقیقات پزشکی در یک تلاش مداوم برای دانش است که مزایای سلامت و رفاه انسان و حیوانات. تحقیقات

توسط NEWSSALAM در 8 خرداد 1399

UCLA پشتیبانی از تحقیقات پزشکی در یک تلاش مداوم برای دانش است که مزایای سلامت و رفاه انسان و حیوانات. تحقیقات پزشکی شامل انسانی استفاده از حیوانات و هر جا که ممکن است جایگزین استفاده از حیوانات مانند مدل سازی کامپیوتری و سلول ها در ظروف پتری.

در UCLA تحقیقات مربوط به حیوانات آزمایشگاهی منوط به بررسی جامع توسط صدراعظم حیوانات کمیته تحقیقات (ARC). قوس توسط یک کمیته مستقل از دانشمندان دامپزشکان و اعضای عمومی که بررسی تعیین علمی ضرورت پیشنهادی تحقیق کفایت از حیوانات امکانات مناسب و یا پرسنل آموزش و بالاتر از همه چیز تضمین استانداردهای بالای رفاهی برای تحقیقات حیوانات.

علاوه بر این, ما, استفاده از حیوانات برای تحقیقات انجام شده در انطباق دقیق با نظارت از فدرال و سازمان های دولتی. UCLA است که بیشتر موضوع به استانداردهای اضافی که در بالا و فراتر از الزامات قانونی مورد نیاز از موسسات معتبر توسط AAALAC بین المللی, یک سازمان غیر انتفاعی است که به ترویج انسانی درمان حیوانات در علم است. UCLA شده است به طور مداوم معتبر توسط AAALAC از سال 1976 و دانشگاه کالیفرنیا موظف است مجوز رسمی از همه از آن دانشگاه از سال 1984.

با استفاده از حیوانات در تحقیقات نیز می آید مسئولیت برای مراقبت از خود. UCLA متعهد به بالاترین استانداردهای مراقبت از حیوانات با استفاده از هزاران نفر از مردم از جمله مراقبت از حیوانات کارکنان دامپزشکان و محققان است که به ارائه مواد غذایی و مراقبت های دامپزشکی و مسکن و بهداشت و دیگر خدمات است که کمک به سلامت و رفاه حیوانات ما. دانشگاه صرف میلیون ها دلار در هر سال به ارائه بالاترین کیفیت مراقبت از حیوانات در دسترس است.

تحقیقات حیوانی باعث افزایش درک ما از چگونگی انسان و حیوانات بیماری و معلولیت و چگونه به طور موثر درمان آنها. در انسان آن منجر به توسعه روش های نجات بخش و دارو — در میان آنها پرتو درمانی و دیگر درمان سرطان, باز عمل جراحی قلب جنين و سلامت گردش خون درمان پيوند روانی بهداشت درمان و واکسن. در حال حاضر محققان UCLA در حال بررسی راه های که در آن حیوانات ممکن است کمک به ما برای پیدا کردن درمان و واکسن برای مبارزه با کروناویروس که باعث COVID-19.

پیشرفت های پزشکی در زمینه سرطان و ایدز و بیماری های قلبی و بیماری های دیگر به سادگی امکان پذیر نبوده و بدون تحقیقات حیوانی. از طریق مسئول استفاده از حیوانات برای تحقیقات UCLA ادامه خواهد داد برای شکستن زمین جدید در پیدا کردن درمان و درمان است که پیشبرد سلامت انسان و حیوان.

منابع اضافی:



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب