کارهای عقب افتاده بودجه کاهش و COVID-19 برچسبها بزرگ به عنوان NWFL دادگاه چشم بازگشت به محاکمه

Kevin Robinson Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jul 2, 2020محلی دادگاه کیفری طور آزما

توسط NEWSSALAM در 12 تیر 1399

محلی دادگاه کیفری طور آزمایشی در حال برنامه ریزی برای از سرگیری در 30 روز آینده, اما آن را می تواند یک سال یا بیشتر برای رسیدگی به یک پرونده از محاکمه با حضور هیئت منصفه است که ساخته شده است تا در طول COVID-19 بحران است.

برای کمک به کاهش سرعت گسترش COVID-19 همه کیفری و مدنی منصفه در فلوریدا بودند به حالت تعلیق در مارس 13 سفارش. در حال حاضر دسترسی به courthouses محدود است و اکثر دادگاه توابع در حال انجام از طریق نهفته.

در اواسط ماه ژوئن اولین قضایی مدار جانبه Escambia, Santa Rosa, Okaloosa و والتون استان ها — وارد فاز 2 آن در چهار فاز طرح بازگشایی معنی آن است آغاز کند و انتقال نسبت به برگزاری بیشتر رسیدگی در فرد است.

هنوز صدها و احتمالا هزاران نفر از موارد را به گردن بطری در طول بیماری همه گیر. رفتن به جلو دادگاه خواهد بود کار به مدیریت پرونده ها, در حالی که همچنین مقابله با له از موارد جدید این محدودیت های اجتماعی فاصله و قابل توجهی کاهش بودجه لازم توسط یک سرکوب اقتصاد است.

به تعویق افتاد: فلوریدا دادگاه به حالت تعلیق و محاکمه کند coronavirus تعویق انداختن نائومی جونز قتل محاکمه

زندانیان خواهد بود اولویت اول که محاکمه رزومه

John L. Miller قاضی از مدار برای اولین بار گفت که او پیش بینی جنایی محاکمه با حضور هیئت منصفه از سرگیری در سانتا رزا Okaloosa و والتون شهرستانهای جولای 27 و در Escambia County on Aug. 3. مدنی محاکمه به احتمال زیاد نمی خواهد از سر تا 2021.

"این است که در زمان استرس و عدم اطمینان است که حکومت قانون است نام بر" میلر گفت. "به همین دلیل ما این است که به قصد حفظ دادگاه سیستم عامل به حد کمال ممکن است سازگار با امنیت عمومی."

میلر تاکید کرد که حفاظت از سلامت و ایمنی شهروندان طرفین دعوا و دادگاه پرسنل خواهد بود اولویت است.

"وجود دارد بسیار دقیق پروتکل هایی است که ما باید به دنبال آن شده اند لازم الاجرا توسط (فلوریدا دیوان عالی کشور) رئیس دادگستری" میلر گفت. "ما باید به رعایت اجتماعی فاصله. هر کس به توان شش فوت از هم جدا. بنابراین ما در حال رفتن به رفتن در یک روند بسیار کند که در آن ما می تواند تنها اجازه می دهد تا یک تعداد معینی از طرفین دعوا و وکلای مدافع به ساختمان در یک زمان و یا در دادگاه در یک زمان."

مدار خواهد شد اولویت محاکمه زندانی افراد با جدی ترین جرائم رفتن قبل از هیئت منصفه ،

"راستش زمانی که این برای اولین بار آغاز شده در ماه مارس چیزی که من می ترسم بیشتر شد این زندان وجود دارد که می تواند شیوع در زندان" میلر گفت. "این امر می تواند بسیار دشوار باشد بنابراین ما باید تلاش بسیار سخت برای کاهش جمعیت زندان. در همان زمان ما باید به در نظر گرفتن امنیت عمومی و آزادی نیست هر کسی که ما فکر می کنیم یک تهدید برای جامعه است. من فکر می کنم قضات در جزائي باید به بررسی موارد و واقعا سعی کردم به خوبی اداره کند که در آن موارد آن را مناسب به دور از, و یا به پایین باند و یا به کمک مالی برخی از نوع پیش از محاکمه آزاد است."

میلر گفت: به طور کلی این نوع از جرائم که معمولا ادامه تمام راه را برای محاکمه کسانی هستند که مربوط به جرایم خشونت آمیز و یا همیشگی به سر می برند.

دفتر دادستان ایالتی شناسایی '20' موارد به احتمال زیاد برای محاکمه

دولت وکیل لایحه Eddins گفت: دفتر خود مشغول به کار شده است برای شناسایی این موارد هستند که به احتمال زیاد به قبل از هیئت منصفه — یک به اصطلاح "20" — و اطمینان حاصل شود که دادستان آماده به آمار زمین در حال اجرا هنگامی که محاکمه رزومه.

"همه در کنار ما انجام داده ایم قبل از محاکمه وظایف است که ما به طور معمول انجام دهید: انجام مصرف; تصمیم گیری چه اتهامات به فایل; ارائه, کشف, گزارش و شهود به دفاع وکلا; مصاحبه با شاهدان" Eddins گفت. "ما شده ایم گرفتن رسوبات جایی که ممکن است انجام شده است بسیاری از کسانی که از راه دور."

Eddins گفت: کل سیستم عدالت انجام داده است و بهترین آن می تواند تحت شرایطی به کار با هم و نگه داشتن موارد در حال حرکت رو به جلو اما این پرونده هنوز هم قابل توجه است.

"در Escambia County, انباشت شده است تا ساختمان در (جنایت division) در نرخ حدود 200 مورد در ماه" Eddins گفت. "ما حدود چهار ماه به آن, بنابراین ما 600 تا 800 موارد بیشتر در حال حاضر نسبت به زمانی که ما آغاز شده است. یکی از عوامل است که کمک کرده است که جامعه بود تعطیل نرخ جرم و جنایت کاهش یافت و در آنجا به طور معنیداری کمتر از دستگیری. بنابراین ما باید جمع شدن اما واقعیت این است که نرخ جرم و جنایت کاهش یافته است بنابراین به طور چشمگیری کمک کرده است."

هر دو Eddins و میلر برآورد شده آن را که در حدود 12 ماه به کار caseload بازگشت به سطح عادی و طبیعی فرض وجود دارد عمده موانع در ارتباط با ادامه بیماری همه گیر.

که دور از تضمین شده است.

COVID-19 است به احتمال زیاد به سرعت با سرعت قابل ملاحظه ای محاکمه

در هفته های اخیر فلوریدا بارها مجموعه رکورد تعداد, جدید, روزانه COVID-19 موارد باعث حدس و گمان های دولت ممکن بازگشایی شد خیلی زود و بدون به اندازه کافی سلامت پادمان در محل.

در پاسخ به شیوع بیماری: Courthouses اجرای اجباری, ماسک متوسط چک در پاسخ به COVID-19

در محلی courthouses مقامات اجرا جهانی پوشش در ساختمان های غربالگری سوالات و متوسط چک در ورودی و اجتماعی فاصله در طول امکانات خود را.

در حالی که این اقدامات کمک به محافظت از سلامت عمومی آنها را به سهم خود را از چالش های لجستیکی. اندازه داوران استخر را باید کاهش می یابد به عنوان تعدادی از وکلای مدافع و شهود و دادگاه پرسنل در هر مکان در هر زمان.

"این را به کند کردن روند قابل ملاحظه ای پایین" میلر گفت. "من فکر می کنم آنچه که اتفاق می افتد به جای تلاش چهار مورد در یک هفته, شما ممکن است سعی کنید دو شاید یک مورد

و انجام کارهای هر قاضی بداند کاملا لازم است که برای محاکمه چرخه."

در حالی که مدار برای اولین بار در آغوش نهفته — انجام 50 زوم جلسات در هر روز به طور متوسط 500 نفر از مجموع شرکت کنندگان در کیفری, مدنی, نوجوانان, بزهکاری نوجوانان, نوجوانان وابستگی به خانواده و مواد مخدر دادگاه — برخی از چیزهایی که اتفاق می افتد در فرد است.

بروس میلر مدافع برای اولین مدار گفت: یکی از اصول اساسی نظام عدالت کیفری است که شاکیان باید حق محاکمه قبل از هیئت منصفه از همسالان خود که هیئت منصفه می تواند منصفانه و بی طرفانه و بازتابی از جامعه است.

وجود خواهد داشت و تنش بین حقوق اساسی و عمومی بهداشت

در نمونه داوران انتخاب هیئت منصفه به نمایش در میآیند در بخشی از آنها چگونه, پاسخ به سوالات, اما همچنین از طریق زبان بدن و حالات چهره است. این مسائل که آیا آنها اخم و لبخند و یا بی طرف باقی می ماند زمانی که آنها را ببینید, چهره, نژاد, جنسیت و یا سن از متهم در دست نیست. این مسائل اگر آنها نشان می دهد هیجان و یا نشان دادن انزجار اشاره ای به مجازات اعدام و یا پلیس.

همه که نکات دقیق وظریف را در زیر ماسک صورت و گفت: مدافع.

او همچنین اشاره کرد که او را درک است که مردمی بیش از سن 65 سال و کسانی که با سیستم ایمنی بدن خواهد بود به طور خودکار معاف از داوران سرویس. او گفت: این موضوع پرسش در مورد اینکه آیا چنین داوران واقع می شود نماینده از جامعه و این که آیا با داشتن قضات وکلای متهمان و شاهدان همه پشت ماسک تاثیر می گذارد یکپارچگی رسیدگی است.

"وجود دارد رفتن به برخی از تنش میان مشتریان ما قانون اساسی-محافظت حقوق و سیاست حفاظت از عمومی ایمنی," او گفت:. "ما قصد داریم به برخی از تصمیم گیری وجود دارد و احتمالا رفتن به برخی از دادخواهی چگونه برخی از چیزهای که میخوام قرار می گیرند."

میلر گفت: کارکنان و وکلای مدافع در دفتر مدافع نیز مشغول به کار پشتکار برای حفظ و پردازش موارد و اقامت در تماس با مشتریان خود را در طول COVID-19 shutdown. اما او مطرح شده یکی دیگر متغیر است که تاثیر می گذارد دادگاه ظرفیت برای مدیریت پرونده ها: بودجه است.

کاهش بودجه: Escambia County رئیس می گوید county, چهره های نزدیک به 9 میلیون دلار کسری

کاهش بودجه چیست وکلای خواهد بود به انجام بیشتر با کمتر

دولت ها و سازمان ها در سراسر کشور شاهد کاهش شدید در فروش, خدمات, تلفن و گردشگری درآمد در حالی که بسیاری از اقتصاد بسته شد در ماه مارس آوریل و مه. این بازدید به احتمال زیاد در آینده نگه دارید پس از نرخ جدید COVID-19 مثبت سر به فلک کشید در ماه ژوئن.

برای سال مالی آینده Gov. ران DeSantis اعلام کرده است قصد دارد برای عقب نگه داشتن 1.5 درصد از بودجه برای هر دو دولت وکیل و مدافع دفاتر هر سه ماهه. این حرکت باید به تصویب قوه مقننه ایالتی که می تواند انتخاب کردن برای معکوس کردن یا تنظیم عقب نگه دارید. اما این بحث حتی نمی تواند شروع تا زمانی که قانون گذاران جمع آوری برای خود سازمانی جلسه در ماه نوامبر و یا احتمالا حتی خود را به طور منظم جلسه در ماه مارس است.

هر دو Eddins و مدافع میلر گفت: آنها سپاسگزار فرماندار تصویب 3 درصد افزایش حقوق برای کارکنان دولت که هر دو آنها درک ضرورت برگزاری پشت.

"COVID-19 به طور چشمگیری تغییر جهان که ما زندگی می کنند و هر کس تا به حال به تنظیمات" Eddins گفت. "بنابراین من قطعا درک و قبول این تصمیم توسط رژیم صهیونیستی. DeSantis."

و در حالی که به طور کلی بودجه کاهش 6% صدا ممکن است به یاد ماندنی در عبور از "دشوار است که تقریبا همه از آژانس خود را کل بودجه حقوق و دستمزد و حقوق و دستمزد" مدافع میلر گفت.

"در طول تاریخ وکلای ما همیشه انجام یک بالاتر توصیه می شود caseload," او گفت:. "این است که تنها راه ما همیشه با کمبود بودجه روبرو شده است و دادستانی است که واقعا در هیچ موقعیت های مختلف. وکلای آنها رسیدگی بسیار زیادی caseload به عنوان به خوبی. من حدس می زنم سوال این است که " چه کار می کنی ؟ آیا شما فراموش اخراج شود ؟ آیا شما فراموش furloughs? منظورم این است که مردم ما تابع در 100 ٪ -plus ظرفیت در حال حاضر, بنابراین واقعا وجود دارد هیچ چیز من می توانید سعی کنید برای صرفه جویی که از 6٪."

Eddins برآورد کل تاثیر به دفتر او خواهد بود در مورد $800,000. او گفت: برای کاهش هزینه ها وجود دارد خواهد بود یک توقف در حقوق و دستمزد تنظیم است که دفتر خود را پاک از بین بردن برخی از موقعیت های که در حال حاضر خالی و — تا حدی — ممکن است وجود داشته باشد ادامه داد: کاهش کارکنان.

"به عقب نگه دارید و در نتیجه نیروی کار کوچکتر بیشتر با وظایف و مسئولیت های قرار داده شده بر روی آنها به ویژه از نظر COVID-19 مشکلاتی که مانع دفتر ما از تلاش موارد" Eddins گفت.

هر دو دولت و وکیل مدافع با تمجید از تعهد خود مردم و در پایان روز آنها را در پیدا کردن یک راه برای گرفتن کار انجام می شود.

مدافع میلر اضافه شده است که بسیاری از مسائل هنوز نظری که از هم اکنون و اگر دولت شروع به کاهش در COVID-19 مورد برخی از چالش های ممکن است به عنوان بد به عنوان آنها ترس است.

"من فکر می کنم چیزهایی که هنوز کمی نامشخص است بنابراین من در تلاش برای مثبت باقی می ماند," او گفت: با اندکی خندیدن.

قاضی میلر گفت: در طول این بحران او شده است به طور مداوم تحت تاثیر تعهد و اخلاق کار از همه افراد مشغول به کار در اولین مدار. او گفت: یکی از چالش ها در پایان اطمینان است که مردم نمی سعی کنید به انجام بیش از حد و فراتر از رویه محدودیت های تعیین شده در آنها توسط دادگاه عالی فلوریدا.

"قضات همه می خواهم به انجام این کار خیلی بیشتر از ما در گذشته و در آنها اشتیاق زیادی برای شروع و به از سرگیری محاکمه با حضور هیئت منصفه و سعی کنید برای از سرگیری عملیات عادی در اسرع وقت" قاضی گفت. "من فکر می کنم دلیل است که آنها متوجه آنچه در حال رفتن به در عقب پایان. آنها متوجه جمع شدن که رفتن وجود داشته باشد."

Kevin Robinson می توان در رسید krobinson4@pnj.com یا 850-435-8527.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب