قبل از بازگشایی مدارس, معلمان, اتحادیه می گوید تغییرات عمده مورد نیاز

جان کندی سرمایه ادارهمنتشر شده 5:18 PM EDT Jun 2, 2020تالاهاسی – اجتماعی فاصله در اتوبوس مدرسه, برخی از کلاسها

توسط NEWSSALAM در 14 خرداد 1399

تالاهاسی – اجتماعی فاصله در اتوبوس مدرسه, برخی از کلاسهای آموزش از راه دور و حفاظت شخصی دنده برای آموزش و حمایت از کارکنان و دست-ضد عفونی کننده در همه جا هستند و فقط برخی از توصیه ها از دولت بزرگترین اتحادیه معلمان برای شروع مجدد از مدرسه برای سقوط مدت است.

در حالی که مقامات دولتی هنوز گذاشته برنامه های فلوریدا انجمن آموزش و پرورش رونمایی سه شنبه یک جارو 10-صفحه لیستی از اقداماتی که رهبران گفت: باید در جایی که مدارس شروع دوباره در ماه اوت است.

"ما در حال درخواست قانونگذاران ما به جدی گرفتن و رفتن به طوری که ما می توانیم باز با همان شوق و شور است که ما همیشه باید گفت: FEA جمهور Fedrick Ingram. "ما نمی خواهید برای رفتن به مدرسه سال با علامت سوال با مردم تعجب که چگونه آنها در حال رفتن به امن و سالم بماند."

اینگرام گفت: این اتحادیه خواهد پشتیبانی تست اجباری از دانش آموزان و کارکنان و بازدید کنندگان به مدرسه و دانشگاه. سلامت غربالگری و ردیابی هر دانشجو یا کارمند که تست مثبت برای coronavirus نیز باید یک نیاز FEA رهبران گفت.

"ما می رویم با علم است. که به پول هزینه. اما باید وجود داشته باشد بدون شک در ذهن ما در مورد نگه داشتن مردم امن" Ingram اضافه شده است.

اتحادیه توصیه های بنیادی از 25 عضو نیروی کار FEA سازمان به نگاه بازگشایی است که فقط کمی بیش از دو ماه دور.

رژیم صهیونیستی. ران DeSantis و فلوریدا وزارت آموزش و پرورش در حال بررسی بسیاری از مسائل مشابه پیش از بازگشت دانش آموزان به دانشگاه اما تا کنون گفته اند کمی در مورد آنچه انتظار می رود.

"ما می دانیم که فلوریدا تنها می تواند آمار اقتصادی آن گام اگر مدارس باز هستند" گفت: Taryn Fenske یک سخنگوی سازمان حفاظت محیط زیست. "همین دلیل است که این مهم را یک گام به گام مرحله به مرحله در رویکرد به بازگشایی فلوریدا مدارس."

"ما همچنان به استقبال هر و همه بازخورد و ما قطعا به طور کامل بررسی FEA توصیه های ما به معنای واقعی کلمه با هر سازمان و توصیه هایی که ما دریافت می کنیم," او اضافه شده است.

FEA مشخص شده در طیف گسترده ای از طرح های پیشنهادی.

همراه با تست و غربالگری آنها شامل تمیز کردن مدارس فاصله محدود کردن جمعیت و تنظیم مجدد دانشگاه – احتمالا داشتن دانش آموزان هر یک ناهار در کلاس های درس, مثلا و یا معلم و نه دانش آموزان از کلاس به کلاس در طول روز در مدرسه.

FEA همچنین با اشاره به همه گیر و اثر آن به عنوان یک دلیل برای از بین بردن اجباری دانشجویی تست برای 2020-21 سال تحصیلی – مبارزه اتحادیه شده است راه انداختن برای مدت طولانی قبل از این ویروس فرستاده دانش آموزان خانه در ماه مارس است.

این تست استفاده می شود برای ارزیابی دانش آموزان و مدارس در فلوریدا و همچنين کمک به تعیین معلم حقوق طولانی در یک نقطه از اصطکاک بین اتحادیه و دولت رهبران جمهوری خواه.

دانش آموزان به خصوص از کم درآمد و یا تلاش خانواده ها بدون دسترسی به اینترنت برای تکمیل طرح درس احتمال بیشتری نیاز درمانی توجه برای سال بعد. به طور مشابه, دانش آموزان در خانه که در آن زبان انگلیسی است که زبان اصلی ممکن است در برخی از ابتلا تا زمانی که آنها بازگشت به کلاس درس و مربیان گفت.

مدرسه

شما با دبیرستان ارشد فارغ التحصیل است ؟ آزمایشی لیست به تعویق افتاد و تاریخ فارغ التحصیلی

Pensacola سالمندان رسیدن به پایان خط در مسیر مسابقه منحصر به فرد فارغ التحصیلی

جدید فارغ التحصیلی سنت: خلیج فارس نسیم بالا سالمندان رنگ 7-تن دال از پنساکولا پل خلیج

این FEA نیز توصیه شده تعلیق زمان مورد نیاز برای آتش دریل فعال تیرانداز دریل و دیگر اورژانس رویدادهای آموزشی که می توانید در قرعه کشی همراه گروه زیادی از دانش آموزان و کارکنان.

این اتحادیه گفته است که با تشویق های اضافی بودجه دولت و کارکنان بهداشت روانی و مشاوره و دیگر تلاش ها برای کمک به دانش آموزان با خواسته های عاطفی ناشی از کروناویروس که بی ربط سال تحصیلی به پایان رسید و فقط هنگام ورود دوباره بر روی محوطه دانشگاه.

مشاوره وروان درمانی همواره بدست کوتاهی در مدارس, رهبران, گفت: اما این نیاز در حال حاضر بیشتر از همیشه.

"این یک مشکل قبل از همه گیر بنابراین من می خواهم بگویم ایالت تماس بوده و برای سال ها ما نیاز به توان بیشتر صادقانه در مورد خدمات بهداشت روان ما نیاز به ارائه برای دانش آموزان ما گفت:" کارول ساطور یک Escambia County معلم.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب