بهترین hip-hop/rap آلبوم از سه ماهه 2 سال 2020 (آوریل تا ژوئن)

در پرتو این ملت حساب با خشونت پلیس و نژادی و بی عدالتی من می خواهم به مقدمه این مقاله با شناخت و ایستاده در هم

توسط NEWSSALAM در 5 تیر 1399

در پرتو این ملت حساب با خشونت پلیس و نژادی و بی عدالتی من می خواهم به مقدمه این مقاله با شناخت و ایستاده در همبستگی با سیاه زندگی مهم جنبش است. سیاه و سفید آمریکایی به مدت طولانی به حال قابل توجه و مهم نفوذ در فرهنگ و هنر در ایالات متحده است. سیاه امریکا نهفته است و توسعه یافته تقریبا هر نوع موسیقی در کشور ما و هیپ هاپ/رپ موسیقی یکی از بزرگترین نمونه هایی از این. به منظور حمایت از یک نوع مانند رپ, مهم است که به طور کامل پشتیبانی از آمریکایی های سیاه و سفید و به طور فعال آدرس و مبارزه با نژادپرستی نظاممند شده است که در حال حاضر در ایالات متحده برای بیش از حد طولانی است. این لینک می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای دسترسی به یک لیست از دادخواست پایه برای کمک به, شماره تلفن به متن و تماس و دیگر منابع برای کمک به حمایت از سیاه و سفید زندگی مهم جنبش است. آگاهی از مسائل اساسی نژادی و نابرابری در آمریکای مدرن تمایل به آموزش بیشتر و اقدامات برای مبارزه با سازه که نقطه ضعف سیاه آمریکایی ها حیاتی هستند اولین گام در حال پیشرفت است. لطفا نظر شرکت و کمک به این علل در هر راه شما می توانید.

سه ماهه دوم از سال 2020 ادامه به ارائه کیفیت منتشر سراسر رپ صحنه. به عنوان اولین نیمی از سال می آید به یک نتیجه گیری یک تعداد انگشت شماری از مشخصات بالا رپرهای در حال حاضر پیش بینی منتشر شده است. در طول نیمه دوم سال و حتی بیشتر بالا مشخصات منتشر شده انتظار می رود. همانطور که در حال حاضر در اینجا برخی از مورد علاقه من, hip-hop/rap آلبوم که منتشر شد در سه ماهه دوم سال 2020 (آوریل تا ژوئن):

Freddie Gibbs & کیمیاگر: "آلفردو" (29 مه سال 2020)

Freddie Gibbs قطعا تبدیل به یکی از underrated ترین و یکی از بهترین زمان های رپ. کمتر از یک سال بعد از فوق العاده 2019 آلبوم "Bandana," فردی بازگشت با یکی دیگر از آزادی است که یکی از بهترین و در کل نوع تا کنون این سال است. با تولید به کار گرفته شده به طور انحصاری توسط کیمیاگر شیمی در "آلفردو" است که در نزدیکی-همگام سازی کامل از جلو به عقب. روح jazzy تاریک و جوی این آلبوم را فراهم می کند یک علامت تجاری پروژه برای discographies از هر دو گیبس و کیمیاگر. در "آلفردو" گیبس در ادامه به نمایش گذاشتن نخبگان جریان و قابلیت های فنی که تعداد بسیار کمی از خواننده های رپ می توانید مقایسه.

آهنگ های مورد علاقه: "فرانک لوکاس" "خدا کامل است" "چیزی به رپ درباره"

اجرای جواهرات: "RTJ4" (3 ژوئن 2020)

اجرای جواهرات — رپ اواز یا موسیقی دو نفری متشکل از Killer Mike and El-P — تحویل چهارم خود ادامه eponymous سری با زمان و موفقیت است. در وسط مشکل بار در امریکا این دو ارائه یک آلبوم است که به عنوان ماهر آن را به عنوان روشنگری. یک آلبوم پرداختن به مسائل تلخ مانند نژادی و نابرابری خشونت پلیس و رسانه ها تعصب "RTJ4" قطعا نمی خجالتی و دور از حقایق ناراحت کننده در مورد اجتماعی و نظم سیاسی است که آمریکایی ها روبرو هستند. شیمی بین دو رپرهای فوق العاده است مثل همیشه و تولید نوآورانه و با طراوت در سراسر. "RTJ4" یک سرود است که در خدمت به عنوان یک زمان برای دولت فعلی آمریکا است.

آهنگ های مورد علاقه: "JU$T" "یانکی و شجاع (ep. 4)," "خارج از دید"

Westside Gunn: "دعا برای پاریس" (17 آوریل سال 2020)

Westside Gunn این Griselda عضو و افتخار بوفالو, نیویورک, بومی, تحویل یک آلبوم که برجسته گذشته خود نقاط قوت در حالی که به طور همزمان در حال گسترش به فضاهای هنری. Westside Gunn صدای قطعا تبدیل به شناخته شده به عنوان یکی از ساده ترین راه برای تشخیص, در, رپ, اما او شده است بسیار نوآورانه در حال گسترش خود را به طور کلی صدا با استادانه درست شده انتخاب و تولید برای پروژه های اخیر. در سراسر این آلبوم Westside تفنگت را صدا تولید انتخاب و انتخاب ویژگی برای کمک به ایجاد یک اتمسفر گوش دادن. فوق العاده تولید در سراسر "دعا برای پاریس" در خدمت بخش بزرگی از آنچه باعث می شود این آلبوم چنین جذاب گوش دادن و قوی علاوه بر این به یک قوی در اجرای پروژه های اخیر از Griselda رپ.

آهنگ های مورد علاقه: "جورج Bondo," "$500 اونس" "327"

کتا دوست: "همه چیز" (22 مه سال 2020)

در کنتراست شدید به احساس و تم فوق در پروژه های کتا دوستان "همه چیز" را فراهم می کند تسکین دهنده و آسان گوش دادن پروژه است که بسیار "فصل تابستان" احساس به آن. آرامش بخش, ضربه, درونگرا, شعر و احساس آرامش بخش در آمده اند به کالاهای اساسی از کوتا موسیقی. اگر چه این آلبوم ممکن نوآورانه ترین و یا از لحاظ فنی عمیقی انتشار آن هنوز فراهم می کند مجموعه ای از موسیقی بزرگ است که به طور گسترده ای لذت بخش و به خوبی اجرا شده است. "همه چیز" به سادگی ارائه می دهد یک آلبوم با پرنیان بزرگ است که باعث می شود آن را سخت برای لبخند نیست در حالی که گوش دادن.

 آهنگ های مورد علاقه: "B. A. E" "دور پارک," "مراکش" ""همیشه"

اینجا را کلیک کنید برای یک لیست پخش Spotify در برخی از مورد علاقه من, hip-hop و r&b آهنگ های 2020 تا کنون (حتی در خارج از این لیست آلبوم ها)!

تماس با نیک Sligh در nick1019 'در' stanford.edu.

آخرین مطالب