بتسی DeVos نگران آن است که اکثر دبیرستان grads فاقد مهارت را به درستی اجرا هرمی

ابراز نگرانی در مورد چگونگی آماده کلاس 2020 است برای دنیای واقعی آمریکا, وزیر آموزش و پرورش بتسی DeVos اعلام ک

توسط NEWSSALAM در 17 اردیبهشت 1399

ابراز نگرانی در مورد چگونگی آماده کلاس 2020 است برای دنیای واقعی آمریکا, وزیر آموزش و پرورش بتسی DeVos اعلام کرد که اکثریت قریب به اتفاق از دبیرستان فارغ التحصیلان فاقد مهارت را به درستی اجرا یک طرح هرمی است. در یک کنفرانس ویدئویی با مربیان سراسر کشور DeVos مدارس خواست برای بهتر آماده شدن دانش آموزان خود را برای پست-coronavirus اقتصاد توسط آنها آموزش اصول درنده چند سطح بازاریابی شمس و کار بهره برداری.

"ما نمی توانیم اجازه انتقال به یک محیط یادگیری آنلاین فشار بچه های ما بیشتر در بتواند مفاهیم اصلی مانند جبر و یا یک مدل کسب و کار است که متکی به غیر از حقوق و مزایای کارگران به فروش محصولات و به شدت جذب دیگران به فروش این محصولات در نظر آماری غیر قابل تحمل به شیوه ای" گفت: DeVos, که منعکس شده در چگونه او را میلیاردر خانواده ثروت از اموی Amway پارسیان تعلق گرفت در طول دوران گذشته که در آن دقیق تحصیل بر اهمیت نیاز اکثر فروشندگان به از دست دادن پول برای بخش کوچکی در بالا به جمع آوری زشت و ناپسند و ثروت است.

DeVos نیز اشاره شده یک مطالعه انجام شده توسط وزارت آموزش و پرورش در این زمینه اعلام کرد که که حتی بالای دانش آموزان در حال محزون می خوانی ناتوان از برخورد با سختی ها مانند یک unsupportive رئیس یا 56 میلیون دلار حل و فصل یک دعوی در دادگاه اقدام کلاس ادعا تقلب, racketeering و غیر قانونی هرمی در عملیات.

"نگاه کنید این یک چیز را به یاد بگیرند که چگونه به راه اندازی یک شرکت مانند اموی در امن محیط کلاس درس" توضیح DeVos که در نظر دارد به رول جدید فدرال از راه دور-آموزش دستورالعمل در هفته آینده. "این بسیار متفاوت از چیزی به می دانم که چگونه به انجام این کار در دنیای واقعی و با موفقیت اجتناب از هر زمان زندان و یا آسیب جدی به ارزش خالص خود را."

"و حتی نمی گرفتن من شروع شکننده فارغ التحصیلان در خود فضای امن' این روزها," او اضافه شده است. "چگونه می توانم به شما فکر می کنم شما در حال رفتن به پیدا کردن یک شغل اگر شما حتی نمی توانید گزاف گویی از یک کمیسیون تجارت فدرال تحقیقات که خود شرکت گناه از تثبیت قیمت و اغراق آمیز درآمد ادعا می کند ؟ من استراحت بدهد."

DeVos, نتیجه جلسه مجازی با تاکید بر این که این بیماری همه گیر است که تنها افشای آنچه در حال حاضر شکسته در سیستم آموزش و پرورش ما.

یادداشت سردبیر: این مقاله صرفا طنز و ساختگی است. تمام اسناد در این مقاله هستند نه واقعی و این داستان باید خوانده شود در زمینه سرگرمی های خالص تنها.

تماس با Prateek جوشی در pjoshi2 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن