فراتر از جنسیت اد: Unapologetically انسان

هر سه ماهه Brianna غرفه مدیر مثبت تمایلات جنسی می آموزد یک کلاس که در آن دانش آموزان صحبت در مورد رابطه جنسی,

توسط NEWSSALAM در 2 تیر 1399

هر سه ماهه Brianna غرفه مدیر مثبت تمایلات جنسی می آموزد یک کلاس که در آن دانش آموزان صحبت در مورد رابطه جنسی, تمایلات جنسی, صمیمیت و روابط با گفتن داستان خود را دارند. داستان فاش کردن واقعیت از یک فرهنگ که در آن دانش آموزان, مراقبت زیادی. دانش آموزان باید با unexpressed احساسات, سکوت, خواسته های کار, عشق, درد و سوزاننده غم. این سری اختصاص داده شده به اشتراک گذاری این واقعیت با هم خواهیم ساخت صمیمی تر جهان است. خواندن مقدمه ای بر سری در اینجا.

"زندگی با صدای بلند برای ما در مورد نمایندگی. آن را در مورد داشتن امکان مدل و داشتن امید است بخشی از میراث ما را در این دنیا بیش از حد." – کیم کاترین میلان

به عنوان من همچنان به گوش دادن به این بحث TED اختصاص داده شده برای مشق شب من احساس لرز پایین ستون فقرات من به عنوان من غرق به من سرد چوبی صندلی در میز من در دوران کودکی من در اتاق خواب. من هرگز در نظر گرفته شده که از راه دور کلاس تدریس بیش از زوم می تواند رسیدن و در کنار من عمیق ترین ناامنی نسبت به نور وحی است.

به عنوان عجیب و غریب تغییر جنسیت زن رنگ من مدیریت یک مبارزه هرگز پایان با تمایل به احساس نشان داده شده است. پس از حضور همه پسران اکثریت سفید مدرسه برای بسیاری از زندگی من قطعا کمک نمی کند که, اما حتی فراتر از این بود هیچ کس وجود دارد که نگاه من به نگاه کردن به در جریان اصلی امریکا است.

من وانمود که جامعه می بیند من به عنوان شایسته و انسانی و در عین حال من می دانستم که در اعماق میلیون ها نفر از مردم ترجیح من وجود ندارد چون از من چه کسی هستم. افرادی مثل من وجود ندارد در جامعه و در نتیجه من یک داستان ارزش گفتن.

که من نشستن در هفته اول StoryCraft یک دست در کلاس برای ساخت داستان های شخصی و به اشتراک گذاری آنها را در مقابل مخاطبان زنده Brianna غرفه و کین ژا مربی و TA به ترتيب به اشتراک گذاری داستان های خود را در تمایلات جنسی و صمیمیت. من در از دست دادن برای کلمات. آنها داستان خود را با چنین اعتقاد چنین حقیقت چنین آسیب پذیری. من می خواهم به مانند آنها. هنوز من شک دارم که من تا به حال به یک نقطه مانند آن. من اصلا یک داستان برای گفتن به هر حال اجازه دهید به تنهایی یک مخاطب که همیشه می خواهم به گوش دادن به من.

دو هفته می آید و من کشیده به تمرین در کلاس با آتش سریع به سوالات. من جواب سوالاتی مانند: چه تجربه خود را با دل شکستگی? چه تنهایی بود برای شما ؟ چگونه می توانم شما احساس می کنید برهنه ؟ چه تجربه خود را با گفتن "من شما را دوست دارم؟" من احشایی در واکنش به این پرسش شروع به وضوح به تمام تجربیات من: شاید من یک داستان برای گفتن.

به عنوان هفته پاس من شروع به قرار دادن با هم یک داستان است. من خودم در صحنه "دانشجوی سال اول پاییز الکسا," نامشخص است اگر مردم واقعا باور من یک زن آسیب پذیر به تغذیه کردن هر گونه توجه مردم به من زنانگی و افتادن به دام اولویت مردم چگونه دیدن من جنسیتی بدن بیش از چگونه آنها را ببینید من ذاتی بشریت است.

حتی تا پایان سه ماهه هر چند همه چیز هنوز هم نمی کلیک کردن درون من. من ناراضی هستم چرا که من داستان نمی کند و انتقال های ظریف از زندگی من اما از همه مهمتر, من هنوز هم واقعا بر این باورند که داستان من بی ربط است. من queerness است دافعه به توده ها — که همیشه می خواهید به شنیدن این داستان ؟ من ممکن است در مورد مراقبت از آن, اما چرا هر کس دیگری ؟

قبل از نهایی عملکرد Brianna می فرستد نهایی e-mail. در پایین او می گوید: "این نه مسئولیت خود را برای مدیریت آنچه که شنونده را به فکر می کنم و یا احساس می کنید. مسئولیت خود را به صحبت می کنند و خود حقیقت است."

این کلمات تشویق تلنگر دیدگاه من. هر دو در داخل داستان من و تلاش من برای گفتن داستان من من تثبیت شده در اثبات خودم به دیگران به جای درست بودن خودم. من بازخوانی Brianna پیام ده ها بار. صرف نظر از آنچه که مردم دیگر را به دور از آنچه که من می گویند من وجود دارد و من یک حقیقت صحبت می کنند.

من گام به مجازی موردتوجه وتماشای عموم. سردرگمی که من به آرامی pieced با هم از طریق من سه ماهه جامد به پنج دقیقه طولانی, روح تحمل غلیان احساسات من عمیق ترین حقایق است. من بیان بشریت در کلمات من هرگز فکر نمی کردم من می توانم. دوستان و غریبه ها به طور یکسان کف زدن در زوم پنجره چت است آب گرفتگی با پیام. اگر فقط هفته ای یکی الکسا می توانید ببینید من در حال حاضر!

در 10 هفته من آموخته اند که به خودم اعتماد به دیدن زیبایی در آسیب پذیری به احساس قدرت راستگو داستان. به خنده به گریه برای همدردی به گوش دادن. به احساس می کنم مثل من سزاوار به فضا است. و به خودم اجازه می دهد برای انجام درست آن.

داستان مثل من مهم نیست — من حاضر به نگه داشتن معدن سکوت دیگر هیچ. این مسائل برای من سفید عجیب و غریب دوستان که تجربه نکرده این تقاطع از نژاد و جنسیت است که من. آن مسائل به transphobic افرادی که هنوز هم می تواند اذعان مشترک بشریت با من. در زمان انقلاب تغییر اجتماعی پیشگام Black Lives Matter جنبش فراجنسیتی صدای رنگ مهم در propogating تغییر دهید.

و مهمتر از آن مسائل به جوان عجیب و غریب ترانس زن از رنگ است که من یک بار بود که بسیاری دیگر در حال از دست رفته در تاریکی بدون نور هدایت.

تماس با الکسا Ramachandran در arama 'در' stanford.edu.

این چهارمین در چند قسمت سری. خواندن مقدمه در اینجا.

روزانه متعهد به انتشار یک تنوع از op-eds و نامه به سردبیر. ما دوست دارم به گوش افکار خود را. ایمیل و نامه به سردبیر به eic 'در' stanforddaily.com و op-ed ارسالی به نظرات 'در' stanforddaily.com.

به دنبال روزانه در Facebook, Twitter و Instagram.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن