سیاه و رهبران کسب و کار در پنساکولا دیدن بیشتر بهره امید حمایت همچنان

مدیسون آرنولد Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jun 15, 2020وقتی نوازش هادسون آغاز شده

توسط NEWSSALAM در 26 خرداد 1399

وقتی نوازش هادسون آغاز شده Henny Penny را Patisserie دو سال پیش او مطمئن نیستید که چگونه جامعه دریافت می کند او به عنوان یک زن سیاه و سفید و صاحب کسب و کار.

"من مطمئن هستم که اگر من قرار بود برای دریافت شود. من مطمئن نیستم که مردم باز کردن درب آنها در راه رفتن و دیدن این قهوه ای چهره و قفل و کمی کرک شده بچه ها و شوهرم, اگر آنها می رویم به دریافت من است. من فقط نبود" هادسون گفت. "اما که مخالف دقیق و ممنون میشم که."

هنوز هادسون گفت داستان او نیست همان برای تمام سیاه و سفید و یا اقلیت متعلق به کسب و کار. همین دلیل است که او و دیگر منطقه رهبران کسب و کار هستند و امیدوار به گسترش در سطح ملی و محلی به بهره در حمایت از سیاه و سفید متعلق به کسب و کار پس از کشتن جورج فلوید در اواخر ماه گذشته و در نتیجه تظاهرات برای حمایت از سیاه و سفید زندگی می کند موضوع و محکوم کردن خشونت پلیس.

بیشتر: در شب جورج فلوید مراسم تشییع جنازه, نقاشی های دیواری, پل اعتراض افتخارات زندگی خود را با شب زنده داری

هادسون درگیر شده است با تظاهرات اخیر و عضو رویای مدافعان. او گفت: در حالی که شوهرش است و تحصیل طول می کشد مراقبت از اعضای خانواده است و هرگز دچار مشکل با اجرای قانون او را نگران هر روز هنگامی که او پیاده روی از درب است که کسی نمی خواهد به او یک فرصت عادلانه.

"من خسته هستم چون روان تروما" هادسون گفت. "تمام چیزهایی که در حال نشان داده شده در ویدئو این چیز جدیدی برای من است. این چیز جدیدی برای من است. این یک شوک به من. این است زندگی. آن را فقط (که) آن را در ویدئو. قبل از زمانی که این گریه ها و چیزهایی که قرار است در خارج وجود دارد, مردم باور نمی بودند و یا بسیار بی اعتنا. بسیار بی اعتنا."

BantuCola یک سازمان مشغول به کار برای ساخت یک مرفه تر جامعه سیاه و سفید در پنساکولا دیده است یک چشم انداز مثبت از مردم به دنبال سیاه و سفید متعلق به کسب و کار در آن Northwest Florida, دایرکتوری, در هفته های اخیر. این سازمان که راه اندازی در سال 2019 است که به طور مداوم با اضافه کردن کسب و کار بیشتر به این فهرست آنلاین در bantucola.com.

"وجود دارد یک نوع اعتراض ملی از 'چگونه ما حمایت جامعه سیاه و سفید بهتر است؟'" گفت: Kristopher Hendricks, بنیانگذار BantuCola. "نه تنها در سراسر کشور بلکه در میان محلی از دوستان من که لزوما سیاه که کار می کردم در گذشته که من می دانم که کسب و کار رسیده اند حتی نمی دانستند که من این دایرکتوری."

Hendricks گفت که با شناسایی آن کسب و کار سیاه و سفید متعلق به آنها شانس بهتری در تمرین گروه "اقتصاد" به معنی آنها می توانند بهتر از یکدیگر حمایت و سرمایه گذاری در جوامع است.

"همانطور که ما بهتر خودمان Pensacola کلی بهتر می شود," Hendricks گفت.

Hendricks گفت شده اند وجود دارد تلاش در گذشته برای حمایت از سیاه و سفید متعلق به کسب و کارهای کوچک اما کسانی که رفته اند با کمبود بودجه روبرو شده و پاسخ داده نشده. او امیدوار است که جنبش فعلی ایجاد آگاهی اما بزرگترین ترس افزایش علاقه مند به سیاه و سفید متعلق به کسب و کار است که اتفاق می افتد به دلیل احساس گناه یا سهل انگاری کسانی که تا به حال توجه قبل و هنگامی که توجه را کند می کند, مردم متوقف خواهد شد مراقبت از.

"در حال حاضر که ملی تورم اتفاق افتاده است و مردم هستند که عمدی آگاهی مهم است. با استفاده از دلار که در حال حاضر بودجه در کسب و کار به فروشگاه محلی و فروشگاه سیاه و سفید مهم است که در دراز مدت" Hendricks گفت. "و سپس پیدا کردن راه های جدید برای سرمایه گذاری در مردم برای اضافه کردن تنوع. وقتی متنوع پشتیبانی و متنوع رشد جامعه قوی است."

بیشتر کسب و کار اخبار

مرکز شهر ملک: PEDC, FloridaWest درخواست طرح توسعه برای Pensacola پارک فناوری سایت

مربی راهنما: 10 Pensacola کارآفرینان در آزمایشی برنامه مشاوره کار برای غلبه بر چالش های همه گیر

اعطای مشکل: Pensacola, کسب و کار, حقه, وام, اعطای کاربردی با چنین تقاضای بالا در طول رکود اقتصادی

برایان Wyer, رئيس جمهور و مدیر عامل شرکت سواحل خلیج فارس اقلیت مجلسی, تا به حال مشابه نگرانی است. او گفت که او امیدوار است که جنبش فعلی نیست فقط یک ارابه موسیقی و او می خواهم برای دیدن و سازمان های غیر انتفاعی و شرکت های شرکت از جمله متنوع تر صدای در هیئت مدیره و کارکنان و همچنین شرکت دادن به سازمان های غیر انتفاعی و عدالت اجتماعی سازمان.

"من فکر می کنم به طور کلی که وجود دارد یک تلاش بزرگ در سراسر کشور و محلی برای حمایت از ما سیاه و کسب و کار. و این قطعا کمک خواهد کرد که آنها را به ادامه و نشان می دهد که آنها را دوست داشت و که آنها تحت درمان با احترام و به همان اندازه با همه چیز است که رفتن در در محیط زیست" Wyer گفت. "این نمی تواند چیزی است که ما انجام می دهیم برای 30 روز یا 60 روز به عنوان یک راه از احساس خوب است. این چیزی است که ما باید به طور مستمر تاکید می کند در طول کل زندگی و کسب و کار."

Wyers گفت: اقلیت مجلسی است که کار را برای اتصال تاریکی متعلق به کسب و کار برای کسانی که پژوهنده در مورد آنها در هفته های اخیر. او همچنین می خواهم به توسعه همه جانبه دایرکتوری اقلیت متعلق به کسب و کار اما گفت که او نیاز به منابع بیشتر برای پروژه های مانند آن.

"این واقعا یک موضوع داغ در حال حاضر و من فکر می کنم آن را بزرگ. فقط برای نگه داشتن شتاب رفتن و قرار دادن منابع در پشت آن" Wyer گفت. "من واقعا فکر می کنم اتاق های ما و یا گروه های دیگر مثل ما نیاز به منابع لازم برای انجام بیشتر."

لویی واتکینز صاحب افسانه ای فیزیوتراپی در مرکز شهر Pensacola فراهم می کند که تعدادی از خدمات بهداشتی و سلامتی. اگر چه هر کس زمینه های مختلف گفت: اگر اعضای جامعه را هم به درک و پاسخگویی به نیازهای یکدیگر را نمی کنید و سعی کنید به آسیب یکدیگر پنساکولا "خواهد شد در یک مکان فوق العاده برای زندگی است."

تا آنجا که سیاه و اقلیت متعلق به کسب و کار خود را مانند رفتن واتکینز گفت: مردم باید بیشتر ملاحظه در تحقیق آنچه وجود دارد در جامعه خود را.

"مردم واقعا نمی دانند که ما وجود داشته باشد. زیرا هر کدام از تونل چشم انداز و یا آنها عادت و یا وجود دارد در نوع خود از یک خیابان یک طرفه از آنچه آنها انجام می دهند از طریق زندگی" واتکینز, گفت:, و اضافه کرد که او امیدوار است مردم خواهد بود فعال با انتخاب کسب و کار کوچک.

منابع برای ادامه پشتیبانی

هادسون و همکار سیاه صاحبان کسب و کار میزبانی یک کسب و کار میز گرد برای جامعه یکشنبه در Henny Penny را Patisserie به بحث در مورد "دلار سیاه" مفهوم انگیزه ای برای مشتریان که فروشگاه سیاه و سفید متعلق به کسب و کار.

"سیاه و سفید دلار است و نه منحصر به فرد به مردم فی نفسه" هادسون گفت. "این یکی دیگر از راه گفت: 'با سلام از شما بسیار سپاسگزارم. من از شما برای حمایت از ما. با تشکر از شما برای آمدن به این دلیل که شما از من حمایت شما در حال کمک به حمایت از سایر مردم در جامعه است."

او گفت که او امیدوار است برای پیدا کردن برخی از سازمان ها مایل به حمایت از مشوق هایی مانند دسترسی به یک رویداد برای خرید یک مقدار خاص در یک سیاه متعلق به کسب و کار برای دریافت, سیاه, دلار.

"ثروت فاصله این چیزی است که ما در حال صحبت کردن در مورد" هادسون گفت. "حتی با این اتفاق نمی افتد فقط در یک نسل. آن را برای رفتن به یک مقدار زیادی از زمان قادر به گرفتن وجود دارد اما این یک مرحله است. این یک فرصت است که قادر به حمایت و قادر به کمک و برای ایجاد تغییرات محسوس در جامعه ما است.

"و این تغییرات نیست فقط رفتن برای کمک به آمریکایی های سیاه و سفید. آن را به همه کمک کند. هنگامی که شما قادر به پشتیبانی حتی ضعیف ترین کسی است که بیشتر صدمه زدن به شما قادر به ساخت برخی از اوراق قرضه قوی. آن را به کمک ما به عنوان یک جامعه همه با هم. امیدوارم مردم درک کنند که."

او گفت: به دنبال همراه با برنامه های شرکت Facebook صفحه و همچنین BantuCola و بسیاری دیگر از سیاه و سفید متعلق به کسب و کار را باید به روز رسانی در هفته آینده در برنامه.

پس از میز گرد هادسون گفت: آنها باید یک "باشگاه سرمایه گذاری" جلسه آموزش صاحبان که نیست معرفی شده به اطلاعات مالی و ثروت در موضوعاتی مانند سهام و اوراق قرضه و وجوه متقابل.

یکی دیگر از منابع جدید سیاه و سفید متعلق به کسب و کار کوچک کمک مالی از بهار کارآفرینی توپی که آمد آنلاین جمعه.

کمک هزینه خواهد شد حداقل 1500 دلار با اولویت قرار داده شده در کسب و کار است که دریافت نکرده اند و دولت فدرال کمک های مالی میان coronavirus همه گیر است که باعث بسیاری از کسب و کار ، کمک های مالی باید مورد استفاده قرار گیرد در حقوق و دستمزد و اجاره و یا وام مسکن یا ابزار پرداخت تنها.

وجود دارد $50,000 در دسترس اهدا به توپی با پنجم و Rishy Studer و برنامه های کاربردی با توجه با 9 صبح 22 ژوئن. این نرم افزار در دسترس است thespringpensacola.com.

"الهام بخش در پشت این است که ما می خواهم به اطمینان حاصل شود که هر کسب و کار در جامعه ما یک شانس برای زنده ماندن در این بی سابقه بار. وجود دارد قطعا کسب و کار است که شاید بدون استحقاق و یا قادر به دریافت (ایالتی و فدرال) بودجه گفت:" DC ریوز رئیس کارآفرین افسر Studer جامعه موسسه.

مدیسون آرنولد را می توان در رسید marnold@pnj.com و 850-435-8522.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن