سیاه و سفید زندگی می کند به خاطر: یادبود شکوفه در دانشگاه استنفورد بیضی

یک دانشجو-ایجاد امید برای زندگی در حال حاضر نشانه استنفورد بیضی شکل است. دست ساز نشانه های شکل ردیف های شسته و

توسط NEWSSALAM در 25 خرداد 1399

یک دانشجو-ایجاد امید برای زندگی در حال حاضر نشانه استنفورد بیضی شکل است. دست ساز نشانه های شکل ردیف های شسته و رفته در سراسر چمن هر بلبرینگ نام و چهره یک فرد کشته شده توسط نژادی و خشونت پلیس در تل آویو.

یادبود فیزیکی یادآوری از سازماندهی جامعه در حال وقوع در فرم عمومی و راهپیمایی های آنلاین جمع آوری کمک های مجازی و ائتلاف سازی در پی مرگ جورج فلوید یک مرد که کشته شد توسط پلیس در مینیاپولیس, مینه سوتا است.

یادبود برگزار شد توسط سه نفر از دانش آموزان دانشگاه استنفورد که نخواست نامش فاش شود به طوری که به مرکز توجه در نام برجسته در یادبود. در شب چهارشنبه دانش آموزان با چکش سهام به چمن و ضبط بیش از 100 نشانه محافظت از آبپاش با آستین پلاستیک.

"یادبود به عنوان یک فضای فیزیکی به طور همزمان جشن سیاه و سفید زندگی می کند و سوگواری سیاه مرگ و میر در راه است که ما را تشویق می کند جامعه محلی برای ادامه به آدرس همه گیر نژادی خشونت" یک سازمان گفت: روزانه است.

جورج فلوید Breonna تیلور و Ahmaud Arbery در یادبود.

بنابراین بیش از حد است Tanisha اندرسون که می پوشد کلاه فارغ التحصیلی در عکس و همسالان در دانش آموزان که توسط راه رفتن در آنها در پایان سال.

بنابراین بیش از حد Akai Gurley و جان کرافورد III که با لبخند گهواره نوزادان در عکس های خود را.

سازمان انتخاب نام برای یادبود از خشونت پلیس و تیراندازی پایگاه های داده. عکس, شدند اغلب کسانی منتشر شده توسط خانواده های قربانیان.

"پیدا کردن عکس ها به من فهماند چگونه بسیاری از آنها در مدل لباس و یا آنچه به نظر می رسد فارغ التحصیلی دبیرستان عکس," گفت: یکی دیگر از سازمان های یادبود.

برای او خواندن ناتاشا مک کنا داستان بود و بیشتر در حال حرکت است.

"ناتاشا مک کنا شد مبتلا به اسکیزوفرنی و اختلال دوقطبی در سن 12 سالگی," سازمان گفت. "او در سن 37 از بودن بیش از حد tasered در حالی که در زندان پس از داشتن یک" بهداشت روان در قسمت.' داشتن تشخیص اختلال دوقطبی خودم تجربه او به من یادآوری از جامعه ما کمبود شدید همدلی برای مسائل مربوط به سلامت روان ... مرگ او دریافت نکرده عدالت از هر فرم."

ایده برای یادبود شکل گرفت در میان امتحانات نهایی طی آن سازمان به دنبال ورودی از دانشگاه استنفورد سیاه Student Union, سیاه, فارغ التحصیل انجمن دانشجویان این دانشگاه استنفورد اقلیت پزشکی داد و مختلف فعالان دانشجویی.

"ما احساس کردیم که این امر می تواند به اشتباه با ادامه این تظاهرات بدون به دنبال ورودی از رهبران سیاه و سفید در پردیس گفت: یک سازمان.

سازمان اعتبار Jamayka جوان '21 جمهور از دانشگاه استنفورد سیاه اتحادیه دانشجویی برای نشان می دهد که یادبود به طور خاص برجسته ترانس زنان به دلیل خشونت نامتناسب آنها. سازمان ایجاد دو ردیف در یادبود اختصاص داده شده به ترانس یا جنسیتی nonconforming زندگی از دست داده است.

Nizah موریس کلر پیوسته و دانا مارتین در میان زنان ترانس با خاطرات در این ردیف که شد آراسته با ترانس و تجاوز غرور پرچم توسط اعضای عمومی در روز پس از یادبود آفرینش.

در 2019, کمپین حقوق بشر گزارش داد کشته شدن حداقل 26 فراجنسیتی یا جنس غیر منطبق مردم با توجه به خشونت اکثر آنها سیاه پوست بودند زنان است. مشابه اعداد گزارش شده در سال 2018 است.

"ترانس POC داستان بودند سخت به عنوان خوانده شده چرا که هر مقاله ذکر نام trans زنان به قتل توسط پلیس اما به عنوان قربانیان جرم و جنایت خیابانی و غیره و غیره. مقیاس آن را از دست داد به من گفت:" یک سازمان.

اعضای عمومی اضافه غرور پرچم به یادبود بزرگداشت زندگی, سیاه, ترانس زنان و جنسیت غیر منطبق با افراد است. (عکس: یاسمین رفیعی/استنفورد روزانه)

فیزیکی از یادبود نیز به عنوان یک مقدمه است. در یادبود یک کودک پرسید: پدر "آیا من می توانم راه رفتن وجود دارد؟" کودک دیگری با اشاره به آیات: "که همه این افراد است؟"

داشتن یک فضای فیزیکی برای تعامل با زندگی از دست داده اجتماعی فاصله است به خصوص در حال حرکت برای برخی از دانش آموزان دانشگاه استنفورد.

"من relearned پیچیده داستان ساندرا مطلوب: او کشیده شد برای نقض ترافیک و به پایان رسید تا به تنهایی در زندان قادر به قرار وثیقه و سه روز بعد او مرده بود" گفت: Daryn Longman '22. "در پزشکی این خواهد بود یک مورد از کشنده سهل انگاری اگر نه آشکار آسیب برساند. که زن نیاز به یک مددکار اجتماعی سلامت روان حرفه ای و یا یک دوست و نه یک سلول زندان."

برخی از رهگذران پیاده روی چمن ردیف یادبود توقف در نوبت را رعایت کنید. دیگران زانو زدن برای گرفتن عکس. هنوز هم دیگران را گل.

"من خدا را شکر کسانی که هنوز در محوطه دانشگاه می تواند ایجاد یک یادبود است که نشان می دهد جسمی علامت گذاری شده است که چپ در جامعه ما" امیلی گفت: اضطراب سخت و ناگهانی '23.

یک عضو جامعه به نظر می رسد در یادبود. (عکس: یاسمین رفیعی/استنفورد روزانه)

تماس با یاسمین رفیعی در yrafiei 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب