تجسم: دانشگاه استنفورد را افزایش NCAA عنوان برتری

دانشگاه استنفورد ادعا کرد سه NCAA قهرمانی در اواخر سال 2019 در مردان, واترپولو, فوتبال زنان و زنان والیبال قبل

توسط NEWSSALAM در 31 اردیبهشت 1399

دانشگاه استنفورد ادعا کرد سه NCAA قهرمانی در اواخر سال 2019 در مردان, واترپولو, فوتبال زنان و زنان والیبال قبل از NCAA مارس تصمیم گرفت به لغو مانده از آن فصل زمستان و تمامیت بهار مبارزات انتخاباتی.

این سه عنوان افزایش استنفورد کل به 126 و تمدید کاردینال منجر برای بسیاری از غنائم به دست آمده توسط یک کالج دو و میدانی برنامه به هشت. Pac-12 رقیب UCLA می افتد در دوم و در حال حاضر 118 قهرمانی و دیگری Pac-12, USC, چک در سال سوم با 107 در پایان این دهه است.

فقط 30 سال پیش, اما, این سه مدارس در موقعیت های مختلف. قبل از سال 1990 تقویم سال USC led بسته با 69 قهرمانی UCLA تا به حال 61 و دانشگاه استنفورد هر دو ازمایش کرده Pac-12 دشمنان با فقط 40.

از وجود استنفورد در زمان گرفتن 36 NCAA قهرمانی برنده فقط در 10 سال. کاردینال را نمی کردیم. نمودار زیر نشان می دهد که روند و همچنین ظهور و سقوط دیگر عمده NCAA بخش نیروگاهی توسط هر دهه است.

قبل از این به نوبه خود در اطراف و نیمه اول قرن 20 بود همه USC. تروجان ها که پس از آن رقابت در حال حاضر از بین رفته Pacific Coast کنفرانس ادعا کرد بیشترین قهرمانی با اختلاف قابل توجهی در هر دهه تا دهه 1970 زمانی که مدرسه واگذار سلطنت خود به همکار جنوب کالیفرنیا دانشگاه UCLA.

دانشگاه استنفورد در ضمن نشسته دور پشت هر دو مدارس و به سختی جلوتر از زمان 10-محل مدرسه کالیفرنیا.

کاردینال شروع به افزایش خود را در سال 1980 این ادعا در سراسر کشور از 23 قهرمانی. این روند صعودی ادامه داد: در '90s با 36 عنوان برنده — تک بالاترین مجموع برای قهرمانی تا کنون دیده می شود در یک دهه. از وجود آن سه اسب مسابقه در داخل و سپس با نام Pac-10.

ورود به قرن 21 فقط هفت قهرمانی جدا از مدرسه با بیشترین (UCLA با 83) و سومین (USC با 76).

بعد از 17 سال UCLA حفظ برتری. دانشگاه استنفورد بود و هرگز به مراتب پشت سر اما قادر به پیش افتادن از برونز' کل در حال رشد. سرانجام در سال 2017, جزر و مد تبدیل شده است. چهار قهرمانی برنده: از کاردینال مردان و زنان تیم فوتبال زنان شنا و غواصی و زنان واترپلو مجاز استنفورد به leapfrog UCLA. مسیر رو به بالا است ادامه داد: در سه سال گذشته.

در مجموع استنفورد است 67 مردان NCAA قهرمانی و 57 زنان. 57 زنان غنائم سبقت گرفتن دانشگاه UCLA 43 و USC 22 با اختلاف قابل توجهی. کاردینال زنان در مجموع نیز بیشتر از ترکیب تعدادی از مردان و زنان قهرمانی در تمام مدارس اما UCLA و USC.

هنگامی که در مقایسه با تعداد NCAA قهرمانی برنده با کارشناسی جمعیت استنفورد نیز بالاتر از بقیه می ایستد. با حدود 7000 دانشجویان در مزرعه دانشگاه استنفورد نشان میدهد که برنده نمی برابر به کارشناسی اندازه. استنفورد است که بیش از دو بار به عنوان کوچک به عنوان آینده کوچکترین مدرسه UNC و Tar Heels' تنها آن را در شماره 8 در همه زمان مسابقات. هر دو UCLA و USC باید نهادهای دانشجویی و حداقل دو و نیم برابر بزرگتر از دانشگاه استنفورد است.

استنفورد و USC تنها مدارس خصوصی را به تمام زمان بالا 10.

تماس با جرمی روبین در jjmrubin 'در' stanford.edu



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب