بلک واتر رودخانه Correctional Facility تا 66 مثبت coronavirus موارد

سرویس خبری فلوریدا کارکنان منتشر شده 3:09 PM EDT مارس 20, 2020فلوریدا اصلاحات مقامات روز چهارشنبه گزارش 72 جدی

توسط NEWSSALAM در 1 خرداد 1399

فلوریدا اصلاحات مقامات روز چهارشنبه گزارش 72 جدید COVID-19 موارد میان دولت زندانیان آوردن تعداد کل زندانیان که آزمایش مثبت برای بیماری تنفسی به 1,191.

بزرگترین پرش در موارد آمد و در جنوب خلیج امکانات تادیبی از یک زندان که توسط Geo Group Inc., یک پیمانکار خصوصی. پالم بیچ کانتی زندان که 106 مورد تأیید میان زندانیان شاهد افزایش 38 مورد جدید از شنبه.

سه نفر دیگر از زندان با شیوع دیدم موارد خود را افزایش در روز چهارشنبه از جمله همیلتون تادیبی موسسه که دارای 142 زندانی موارد; Apalachee موسسه تادیبی است که 95 زندانی موارد و بلک واتر رودخانه Correctional Facility که در آن 66 زندانیان دارای آزمایش مثبت و هفت نفر دیگر فوت کرده اند از عوارض COVID-19.

دو اصلاحات کارگران نیز باید آزمایش مثبت برای ویروس, آوردن تعداد موارد تایید شده در میان اعضای هیات یکشنبه به 241. رژیم صهیونیستی. ران DeSantis در هفته گذشته گفت: وزارت اصلاحات ادامه خواهد داد به گسترش آزمایش برای زندانیان.

مجلس اصلاحات و مقامات بهداشت تا به حال انجام شده 9,690 اهل بیت آزمون افزایش بیش از 3200 آزمون در یک هفته. همانطور که بیشتر زندانیان مورد آزمایش قرار گرفتند که وزارت اصلاحات شاهد 41 درصد افزایش در تعداد زندانی موارد از روز شنبه ،

ده زندانها در بخش های مختلف دولت باید گزارش COVID-19 شیوع است. کسانی که در زندانهای حساب برای 98 درصد از 1,191 زندانیان که مورد آزمایش مثبت است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن