فرشتگان آبی فن فوق العاده می شود سفر از 'Blue Angels, ماشین, در 7th, تولد

آنی شاهد Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 4:46 PM EDT مارس 13 سال 20207-در سال آبی فرشتگان فن فوق العاده بود و ق

توسط NEWSSALAM در 25 اردیبهشت 1399

7-در سال آبی فرشتگان فن فوق العاده بود و قرنطینه درایو های جشن تولد روز چهارشنبه شامل بعید است که امیدواریم برای F/A-18 سوپر هورنت ناوگان — یک ماشین از مد افتاده با یک هواپیما به شبیه مشهور جت.

یعقوب Durden که تبدیل 7 در چهارشنبه نمی توانست به طور منظم جشن تولد به علت بیماری همه گیر کوروناویروس. بنابراین مادر خود را کورتنی مرسر برگزار شد یک منزل درایو های تولد با دوستان در پارکینگ Compu-Graphix در پنساکولا و دعوت دوستان با اتومبیل سرد است بیا و او را آرزو تولدت مبارک.

"این راه بیش از من انتظار می رود گفت:" مرسر ایستاده در پارکینگ با خانواده و دوستان است. "او دوست دارد, بلوز, بسیار, من سعی کردم به رکورد واکنش خود را هنگامی که ما در آمد. اما این است که بزرگتر از من انتظار می رود. او را هرگز فراموش نکنید که این تولد برای اطمینان حاصل کنید."

همه گیر flyovers: فرشتگان آبی و Thunderbirds به رفتن در چند شهر 'عملیات امریکا قوی' روگذر تور

جری مور شناخته شده است که محلی برای رانندگی خود را در "قایق ماشین" در اطراف شهر به نظر می رسد در یعقوب تولد برای اولین آخرین قرنطینه ایجاد: آبی فرشتگان ،

بدن از ماشین یک سال 1972 PA 28-40 هواپیما نقاشی شده در بلوز امضای رنگ با چهار چرخ و دو کرسی و فرشتگان آبی نشان در سمت. در آن زمان بیشتر از 11 روز برای ایجاد ماشین که وزن آن کمتر از 1000 پوند است.

مور جوک و او باید آن را "coronavirus خودرو" پس از او ساخته شده آن را در طول تمام زمان او تا به حال پس از همه گیر آغاز شد.

بیشتر از بلوز: سازمان دیده بان آبی فرشتگان پرواز شهر نیویورک در COVID-19 تظاهرات حمایت

ماشین می رود تا 85 مایل در ساعت — کمی کمتر از فا-18 سوپر هورنت را بالا نشان می دهد با سرعت 700 مایل در ساعت — و نه خیابان حقوقی (هنوز) اما مور گفت: او آن را به راهپیمایی و احزاب مانند یکی برای یعقوب.

"این است آنچه در آن همه مورد او گفت:" به عنوان یعقوب و 4 ساله, خواهر, Aspen, صعود به کابین خلبان از فرشتگان آبی ،

در حال حاضر مور است بکسل Blue Angels, ماشین, خود ارضایی, قایق, ماشین, یک خیابان حقوقی 1986 کریس کرافت عقرب 210 نشسته در بالای قاب از یک فورد اکسپدیشن.

ری رابینسون 84-year-old Navy جانباز همچنین نشان داد تا به یعقوب حزب رانندگی خود را سفارشی ساخته شده, Ford F-650 کامیون با تکمیل آبی فرشتگان قرار دادن در بدن از کامیون. چربی آلبرت است که در تصویر در مقابل درب خودرو و فرشتگان آبی جت در جلو.

یعقوب گفت: آن را به بهترین جشن تولد او تا به حال در او هفت سال از زندگی است.

"این عالی است," او گفت:. "من می خواهم به یک فرشته آبی یک روز و من قصد دارم به کار واقعا سخت است."

آنی جاهای خالی را می توان در رسید ablanks@pnj.com یا 850-435-8632.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن