فرشتگان آبی برای پیوستن به اصلاح 4 روز نمایش هوایی در Pensacola Beach, Perdido کلید

جیک Newby Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jun 12, 2020از آن خواهد شد یک زمان بی سابق

توسط NEWSSALAM در 23 خرداد 1399

از آن خواهد شد یک زمان بی سابقه در ساحل, در ماه آینده, زمانی که U. s. Navy Blue Angels پرواز در اصلاح چهار روز Pensacola, ساحل, نمایش هوایی به عنوان چهارشنبه اعلام کرد توسط سانتا رزا جزیره اقتدار.

نشان می دهد اجرا خواهد شد بین چهار شنبه, جولای 8 و چهار شنبه, جولای 11, با توجه به SRIA سخنگوی دید و بازدید Pensacola Beach سایت. معمولا دهها هزار نفر از مردم محلی و گردشگران ازدحام Pensacola Beach برای جمعه لباس تمرین عملکرد به دنبال یک شنبه رسمی نشان می دهد اما در این سال را کشیده فرمت انجام خواهد شد به نام اجتماعی فاصله.

این SRIA تایید شنبه 2020 نشان می دهد هوا خواهد بود ساخته شده در اطراف اجتماعی فاصله در رعایت مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری توصیه هایی برای COVID-19 ویروس.

سخنگویان و اعضای SRIA نمی تواند ارائه هر گونه اطلاعات بیشتر پنج شنبه به عنوان به چگونه اجتماعی فاصله اجرا خواهد شد و یا اجرا و اضافه کرد که یک برنامه کامل با تمام جزئیات منتشر خواهد شد در ژوئن 26.

►اولیه نمایش هوایی خبر: فرشتگان آبی نمایش هوایی برای بازگشت به Pensacola Beach در ماه جولای با جدید 4-بعد از فرمت

►COVID موارد رشد: فلوریدا بزرگترین روز پرش در COVID-19 موارد; Escambia, گزارش جدید مرگ 29 موارد بیشتری

►بلوز ماندن آماده: فرشتگان آبی آماده برای ساحل هوایی نشان می دهد اگر COVID-19 مجوز عمومی شیوه در هوا

پس از پنساکولا سواحل رسما دوباره باز شده در مارس 1 زیر موجب خاموش شدن ناگهانی توسط coronavirus همه گیر اجتماعی زیر فاصله دستورالعمل در محل بوده است: ساحل را برانگیخت باید ترک شش پا را از فضای بین دیگران و باید در جمع گروه از بیش از 10 نفر.

کسانی که لذت می برد یک نمایش هوایی در فرد در گذشته می دانیم که هزاران نفر خط سواحل بیش از نمایش هوایی آخر هفته به نقطه ای که دریایی از چند رنگ چتر مصرف Pensacola, ساحل, شن و ماسه برای مایل است.

این SRIA همچنین اعلام کرد که نشان می دهد گسترش خواهد به Perdido کلیدی در علاوه بر این به پنساکولا و مطابق با CDC توصیه های, وجود خواهد داشت هیچ نقطه مرکزی در این سال عملکرد.

هوایی نمایش در کنار ساحل در حال برنامه ریزی برای شروع قبل از ظهر هر روز و مشابه مانورهای پرواز انجام می شود در هر چهار روز.

در اواخر ماه مه فرشتگان آبی اجرایی Cmdr. تاد Royles گفت: تیم در حال تمرین است در طول زمستان به طور معمول پنج تا هفت بار در هفته در آماده سازی برای این اواسط تابستان جزء اصلی رویداد.

"ما هنوز هم در حال حرکت رو به جلو به آماده شود برای انجام در نشان می دهد که اگر مجاز به انجام این کار" Royles گفت: در مارس 29. "همین دلیل است که ما همچنان به عمل در اینجا بیش از این زمینه در NAS Pensacola و همچنین بیش از خلیج مکزیک و دور افتاده زمینه است. فقط به نوع مخلوط آن را تا."

SRIA رئیس هیئت مدیره Brigette بروکس گفت: اخبار در مجله ممکن است که بسیاری از حوادث فرعی را نیز باید اصلاح شود اگر نه لغو آشکار است.

به این نقطه در ماه ژوئن با این حال تصمیم گیری در آن حوادث شده اند ساخته شده است.

"ما ممکن است دیدن همسران ناهار و پذیرایی و همه آن چیزهایی است که اجتماعی فاصله ممکن است جای," بروکس گفت: در مارس 29. "آنچه می توانم بگویم این است که نشان می دهد خواهد به عنوان امروز است. تمام فعالیت های دیگر بدیهی است که باید اصلاح شود. پذیرش 500 نفر بدیهی است که حتی مورد توجه است."

همه به روز رسانی رسمی از این نقطه خواهد بود ارسال شده در بازدید Pensacola Beach وب سایت و به آن Facebook صفحه.

جیک Newby را می توان در رسید jnewby@pnj.com یا 850-435-8538.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن