آبی Wahoos لیست ورزشگاه در Airbnb برای 1500 $در هر شب

کریس Bumbaca ایالات متحده آمریکا امروزمنتشر شده 4:12 PM EDT مه 23 سال 2020بدون کوچک لیگ بیس بال بازی به بازی P

توسط NEWSSALAM در 4 خرداد 1399

بدون کوچک لیگ بیس بال بازی به بازی Pensacola آبی Wahoos در حال گرفتن خلاق و غواصی به کسب و کار مهمان نوازی.

تیم کلاس AA وابسته دوقلوها مینه سوتا که در جنوب لیگ های ذکر شده آبی Wahoos ورزشگاه در Airbnb, با شروع در $1,500 یک شب (به علاوه هزینه).

تا 10 مهمان می تواند اقامت در ورزشگاه با چهار تخت تختخواب سفری و یک جفت از ملکه به اندازه تخت های موجود در اتاق مجاور به محل باشگاه وانجمن. بازدید کننده خواهد شد که دسترسی کامل به ورزشگاه از جمله پنبه حلاجی شده قفس.

در این فهرست "مهمان خوش آمدید به ضربه از صفحه اصلی بازی گرفتن در بیرون از محیط اجرای پایگاه های لذت بردن از یک پیک نیک در خود و یا پیدا کردن دیگر خلاق استفاده برای زمین!"

محل باشگاه وانجمن ویژگی های "چهار چرم تخت دو تلویزیون های صفحه تخت و یک میز پینگ پنگ خالی صندلی ها و جداول. دو حمام با دوش متصل به طور مستقیم به محل باشگاه وانجمن." وجود دو صفحه نمایش تخت و آشپزخانه در اتاق خواب.

آبی Wahoos عضو هیات باقی خواهد ماند در سایت در طول اقامت برای پاسخ به سوالات و تامین امنیت.

آبی Wahoos شرکت متعلق به گلف باز حرفه ای Bubba Watson, راه اندازی یک دیسک گلف در این زمینه برای علاقه مندان به لذت بردن از روز جمعه انجام خواهد شد تا دوباره در روز یکشنبه ، در شنبه محلی مسابقات بیس بال گرفت در این زمینه است. و در مه 29, Pensacola میزبانی یک فیلم و آتش بازی در شب.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن